Agnes
- Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
Cool cream
Hoi! Ik vraag me af of cool cream een verschil kan maken voor mij. Ik heb uitgroei die een mediumbruine, vrij ashy kleur is, en had lichte highlights onderaan, maar heb nu donkere highlights laten zetten om bij mijn uitgroei te passen. Het resultaat verdween echter bijna meteen, en nu ervaar ik de kleur als vrij warm donkerblond/lichtbruin. Kan cool cream werken om de warme tonen te verwijderen?1 product in post Cool cream121 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geledenHoi Agnes! 👋🏼😊 Ja, Cool Cream kan zeker helpen in jouw geval. Het dempt warme tonen en maakt je haar koeler 💙 Gebruik na shampoo en laat minstens 3 minuten inwerken 🫧 Fijne dag verder ☀️
- Het bericht is gemaakt 3 weken geleden1 keer bekeken
- Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
Werkt het op donkerder, warm haar?
Hoi! Ik heb onlangs donkerdere highlights aangebracht op mijn eerder lichte highlights, dus nu heb ik iets donkerder haar waar ik tevreden mee ben. Maar na een paar wasbeurten lijken de oude lichte highlights steeds meer door te komen en hebben ze ook een warmere toon (een beetje geel/oranje) dan het resultaat dat ik eerst had (koel bruin). Denken jullie dat dit kan werken om een koelere algehele indruk in het hele haar te krijgen?☺️1 product in post Werkt het op donkerder, warm haar?65 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 weken geledenHoi Agnes! 👋🏼😊 Het kan zeker helpen om een koelere algehele indruk in het haar te geven 🩶 Perfect om te gebruiken om je haar op te frissen! Fijne dag verder ☀️
- Het bericht is gemaakt 7 maanden geledenBeoordeling: 1 van de 5
Veel te dikke punt
Weet niet of ik een verkeerd product heb ontvangen of dat het zo moet zijn, maar ik begrijp helaas niet hoe ik dit moet gebruiken om mijn wenkbrauwen te vormen. Het is SUPER dik en maakt de wenkbrauwen klompig, ongeacht wat je doet, dus dit was een teleurstelling, aangezien ik hoopte dunne strepen te kunnen tekenen.1 product in post Veel te dikke punt619 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 7 maanden geledenHey Agnes! 🤍 Bedankt voor je recensie 💫 Oh nee, wat pech dat de punt niet bij je paste, het is zo verschillend hoe mensen van wenkbrauwpotloden houden 🤎 Maar, wat fijn dat we een hele jungle van verschillende wenkbrauwpotloden hebben waar je misschien je nieuwe favoriet kunt vinden 😍 Fijne dag verder!
- Het bericht is gemaakt 11 maanden geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
Mooi product, maar niet voor vette/gecombineerde huid
Past niet bij mij met een vette/gecombineerde huid, zo jammer! Omdat ik meer een vette huid heb, geef ik de voorkeur aan gelconsistenties in plaats van romige, dus ik wilde deze een kans geven en hou van de formule & geur, maar helaas zorgt dit elke keer voor puistjes als ik het probeer op te nemen in mijn huidverzorgingsroutine😕1 product in post Mooi product, maar niet voor vette/gecombineerde huid2047 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 weken geledenIs dit een gelachtige consistentie?😊
- Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
Gebruik?
Hoi! Ik ben superblij met het resultaat van dit, maar ik vraag me nog wat meer af over het gebruik van het product. Hoe vaak moet het worden gebruikt? En moet je daarna een dag/nachtcrème aanbrengen of alleen deze gebruiken na het reinigen?🥰1 product in post Gebruik?3503 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 1 jaar geledenHey Agnes!👋🏼😍 Wat leuk dat je er tevreden mee bent! Deze toner kan zowel 's ochtends als' s avonds na het reinigen worden gebruikt, hetzij met een watje of door het direct met je handen in te kloppen🫶🏼 Het is het beste om het op te volgen met een dag- of nachtcrème om de vocht in te sluiten en de huid extra verzorging te geven, maar als je huid voldoende gehydrateerd aanvoelt, kun je soms een lichtere routine volgen en het gewoon gebruiken 🫧💜 Zorg goed voor jezelf!1 likes