Alice

  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden

    Is dit oké op al verbrande huid?

    Ik ben per ongeluk verbrand in de zon (rood) en vraag me af of dit nog steeds oké is om te gebruiken bovenop de verbranding.
    1 product in post Is dit oké op al verbrande huid?
    252 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 weken geleden
      Hoi Alice! Wanneer de huid verbrand en rood is, is deze extra gevoelig en in een "geïrriteerde staat", dus het is goed om voorzichtig te zijn. Dit product is in feite een bodylotion met zelfbruinereffect en bevat ook parfum en actieve ingrediënten die als irriterend kunnen worden ervaren op verbrande huid. Een aanbeveling is om te wachten met het gebruik op de rode plekken totdat de huid volledig tot rust is gekomen en niet meer warm, strak of pijnlijk aanvoelt. Bij verbrande huid is het beter om een milde, parfumvrije en hydraterende aftersun of lotion te gebruiken. Zodra de huid hersteld is, kun je het product weer normaal gebruiken. Fijne dag! 🌼