Åsa

  • Het bericht is gemaakt 3 maanden geleden
    Beoordeling: 2 van de 5

    Vond het concept zonder verpakking leuk

    De kleur en het concept zijn helemaal oké...maar de tube waarin de lippenstift kwam is kapot gegaan, zodat je het niet meer omhoog kunt draaien en ik heb ongeveer 90% van de stick over...zo jammer.
    1 product in post Vond het concept zonder verpakking leuk
    1071 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Werknemer bij Lyko.Reactie geladen 3 maanden geleden
      Hoi Åsa, Bedankt voor je beoordeling ❤️ Het klinkt niet goed dat de huls van de lippenstift kapot is, ik raad je aan om een klacht in te dienen via Mijn Pagina's, zodat we de zaak nader kunnen bekijken. Voeg gerust foto's van het probleem toe voor de snelste hulp ✨
  • Het bericht is gemaakt 3 maanden geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Echt goed

    Goede mascara met een zichtbaar en aantrekkelijk resultaat. Geen vlekken of schilfers rond de ogen. Vrij gemakkelijk om volume en lengte te krijgen na een paar applicaties. Duim omhoog.
    1 product in post Echt goed
    1018 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 3 maanden geleden
    Beoordeling: 1 van de 5
    Geverifieerde koper

    Echt slecht

    Houdt bijna geen product op de wimpers. Het is bijna onmogelijk om op te bouwen. Een soort van misleidende reclame met de naam "body" terwijl de wimpers daarna helemaal dun en rommelig waren. Het slechtste in lange tijd eigenlijk.
    1 product in post Echt slecht
    842 keer bekeken
    • Reactie geladen 2 weken geleden
      Ben het er echt mee eens - zo slecht! Niets blijft zitten en het krult de wimpers helemaal niet omhoog - eerder het tegenovergestelde!