Christine Brandsdal

  • Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Het zachtste haar dat ik ooit heb gehad

    Ik heb de afgelopen jaren verschillende merken shampoo en conditioner geprobeerd. Davines, Kerastase, Redken, Watercloud en als laatste Monday zijn onder de merken die ik heb gebruikt in mijn poging om een balans te vinden tussen iets dat goed werkt voor mijn haar en de prijs. Ik heb nu ongeveer een week de shampoo en conditioner van Nude geprobeerd en ben tot nu toe erg onder de indruk! Mijn hoofdhuid wordt veel later vet (ik probeer mijn haar maximaal om de dag te wassen) en het is ongelooflijk zacht en glad! Ik heb het gecombineerd met de haarmasker van Nude en rijstwater+haarolie die ik gebruik sinds het op de markt is gekomen. Shampoo en conditioner hebben het nog een stapje beter gemaakt. De producten ruiken ook lekker. Het was in het begin wennen dat er zo weinig product uit elke pomp komt, maar dat maakt het veel makkelijker om niet te veel te gebruiken. De conditioner is makkelijk te verdelen in het haar en met de vingers te "kammen", en ook makkelijk uit te spoelen na inwerktijd.
    1 product in post Het zachtste haar dat ik ooit heb gehad
    362 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Het zachtste haar dat ik ooit heb gehad

    Ik heb de afgelopen jaren verschillende merken shampoo en conditioner geprobeerd. Davines, Kerastase, Redken, Watercloud en als laatste Monday zijn onder de merken die ik heb gebruikt in mijn poging om een balans te vinden tussen iets dat goed werkt voor mijn haar en de prijs. Ik heb nu ongeveer een week de shampoo en conditioner van Nude geprobeerd en ben tot nu toe erg onder de indruk! Mijn hoofdhuid wordt veel later vet (ik probeer mijn haar maximaal om de dag te wassen) en het is ongelooflijk zacht en glad! Ik heb het gecombineerd met de haarmasker van Nude en rijstwater+haarolie die ik gebruik sinds het op de markt is gekomen. Shampoo en conditioner hebben het nog een stapje beter gemaakt. De producten ruiken ook lekker. Het was in het begin wennen dat er zo weinig product uit elke pomp komt, maar dat maakt het veel makkelijker om niet te veel te gebruiken. Dit is geen heel schuimende shampoo, maar dat zegt eigenlijk niets over hoe schoon het wast, dus het is voor mij gewoon een kwestie van wennen. Na 2 keer wassen met shampoo voelde ik dat mijn haar erg schoon was en vrij van vet, vuil enz.
    1 product in post Het zachtste haar dat ik ooit heb gehad
    726 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Luxe

    Super tevreden met dit product! Heb er twee gekocht, één voor thuis en één voor training, en heb daardoor het "probleem" ervaren dat velen tegenkomen waar het moeilijk kan zijn om de knop in te drukken. De ene was gemakkelijk en de andere moeilijk. Ontdekte toen de kleine "lip" die gebroken moet worden zodat het optimaal werkt. Het schuim is zuinig in gebruik, heeft een dikke en heerlijke textuur en ruikt heerlijk. Zacht en fijn op de huid en laat het ook zacht en geurend achter. Dat de fles er zo mooi uitziet, is ook een plus!
    1 product in post Luxe
    426 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    2 weken gebruik

    Ik heb het product tot nu toe 2 weken gebruikt en begin een verschil te zien. De wimpers beginnen voller en langer te worden. Ik heb voorfoto's gemaakt, dus ik ben van plan om een nieuwe beoordeling te plaatsen wanneer de aanbevolen 6-8 weken zijn verstreken. Verder heb ik geen bijwerkingen van het product gehad. Ik heb eerder gereageerd op andere serums die me een bruine lijn boven de wimpers en irritatie/jeuk hebben gegeven.
    1 product in post 2 weken gebruik
    3464 keer bekeken
    • Reactie geladen 1 jaar geleden
      Dat was ik vergeten! Niet zulke goede foto's, maar links is voor en rechts is na. Het is dichter en langer geworden, en ziet er nog langer uit met mascara. Daar heb ik geen foto van. Verder geen reacties of iets om het serum op aan te merken.