Elin

  • Het bericht is gemaakt 1 week geleden

    Gebruik en blootstelling aan de zon

    Hoi! Er staat bij gebruik "Gebruik zonnebrandcrème & beperk blootstelling aan de zon tijdens gebruik & een week daarna." Kan ik de toner 's avonds gebruiken en overdag zonnebrandcrème? Of hoe moet ik het gebruiken als ik de hele zomer buiten werk?
    1 product in post Gebruik en blootstelling aan de zon
    50 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 1 week geleden
      Hejsan Elin!☺️ Ja, het werkt heel goed om de toner 's avonds te gebruiken en daarna overdag zonnebrand te gebruiken ✨ Zo is het precies bedoeld, omdat het exfoliërende zuren bevat die de huid gevoeliger voor de zon kunnen maken. Als je de hele zomer buiten werkt, is het extra belangrijk om overdag goed op de bescherming te letten 🤍 Gebruik zonnebrandcrème met een hoge SPF en zorg ervoor dat je het regelmatig opnieuw aanbrengt, bij voorkeur ook in combinatie met een pet of beschermende kleding wanneer dat kan. Als je merkt dat je huid extra gevoelig wordt in sterke zon, kun je er ook voor kiezen om het gebruik te verminderen tot een paar avonden per week tijdens de meest intense zomerperiode 🌸 Het beste!