Elina Hiltunen
- Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geledenBeoordeling: 3 van de 5
Twijfelachtig
Het product voelt prettig aan op de lippen en geeft een mooie glans. Maar als het in de mond komt (bijvoorbeeld tijdens het eten of drinken), smaakt het vreselijk. Met andere lipproducten uit de serie heb ik geen problemen. Ik weet dat het product niet bedoeld is om in te slikken, maar er komt toch een kleine hoeveelheid binnen. Ik ben ook een beetje sceptisch over de hoeveelheid SPF (je moet een dikke laag aanbrengen om de juiste bescherming te krijgen). Pluspunt voor de heerlijke geur🙃1 product in post Twijfelachtig133 keer bekeken