Hanna
- Het bericht is gemaakt 4 weken geleden5 keer bekeken
- Het bericht is gemaakt 4 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Beste
Dit is waarschijnlijk de beste shampoo die ik heb gebruikt. Ik heb geen conditioner of haarmasker nodig na gebruik hiervan, ruikt lekker. Hou ervan! Ik ervaar echter nog steeds jeuk.. maar misschien iets minder.1 product in post Beste596 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 4 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Love it
Deze zilvershampoo is al lange tijd een favoriet. Ik heb er zoveel geprobeerd en dit is absoluut de beste voor mijn haar, laat het 5 minuten in nat haar zitten na het wassen en je krijgt zo'n mooie koele kleur in het haar! Love it! Het is ook een favoriet geworden bij mijn zus. 😉 Het vervelende is alleen dat je handen paars worden, dus als je dat wilt vermijden, raad ik aan handschoenen te gebruiken, anders verdwijnt het meestal binnen een week.1 product in post Love it56 keer bekeken