• De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Xlash Hydra Glow PDRN Eye Gels ✨

    Ik heb deze oogpads getest en na het eerste gebruik werden ze al snel een vast onderdeel van mijn routine🩷. De pads hebben een prettige grootte en bedekken het hele gebied onder de ogen goed. Mijn huid is gecombineerd, maar het gebied rond de ogen is vaak droog en ziet er soms vermoeid uit😅. Ik gebruik de pads ongeveer 15-30 minuten op een gereinigde huid, en daarna voelt het gebied goed gehydrateerd aan en ziet het er duidelijk frisser uit. Ik vond het fijn dat de pads goed op hun plek blijven tijdens het gebruik. Ik bewaar ze in de koelkast voor gebruik, wat een verkoelend gevoel geeft en de ervaring nog aangenamer maakt. De verpakking bevat vijf aparte paren, wat handig is voor onderweg of wanneer je jezelf even wilt verwennen in het dagelijks leven. Ik merkte ook geen sterke geur of huidirritatie tijdens het gebruik. Al met al een heel prettig product dat snel zorgt voor een gehydrateerde en verfriste uitstraling rond de ogen. 💜 #lykoinfluester #xlash
    1 product in post Xlash Hydra Glow PDRN Eye Gels ✨
    74 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 weken geleden
      💜💜💜
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 maand geleden

    Zelfbruiner unboxing😍

    Ben weer #lykoinfluester & ga zelfbruiner van #rebeccastella testen. Zo leuk & passend voor de zomer aangezien ik een bleekscheet ben🙈 Het is een gezichtsmist, handschoen & een mousse 🤗 Sorry voor het slechte licht in de video, maar het was laat, kijk er echt naar uit om deze producten te testen 🩷😍 #lykocreator
    96 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 maand geleden
      😍😍
      1 likes
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Gemengde gevoelens over deze..

    Ik kreeg de opdracht om deze foundation te testen & hier is mijn mening: Achtergrond: Droge huid met wat oude littekens & wat roodheid hier en daar. 🙂Eerste indruk: Ik vind de verpakking leuk. De foundation zelf is iets dunner dan ik gewend ben, maar ik vond het fijn bij de eerste applicatie, had niets om over te klagen. De tint die ik had paste goed bij mij, wat een pluspunt is omdat ik het moeilijk vind om de juiste tint te vinden. 😅Mijn mening: Zoals je in de video hoort, was ik teleurgesteld nadat ik het opnieuw had getest, het zat niet mooi in de T-zone, hoewel ik daar eerder geen problemen mee had. De dekking is oké & het is op te bouwen, maar niet genoeg voor mijn smaak, ik hou ervan als het goed dekt. Aan het einde van de video breng ik het nog een keer aan & vind dat het oké zit, maar ben nog steeds een beetje sceptisch, het is niet mijn favoriet, maar ik ga het zeker opmaken omdat ik de formule leuk vind & de dekking was best oké. 😌Conclusie: Het is oké, ik vind de formule fijn & de dekking is absoluut acceptabel, maar ik had iets meer gewild. Ik vind het niet fijn hoe het zich rond de T-zone legt, maar hoop dat dat in de toekomst opgelost kan worden, ik moet nog wat experimenteren. Ik ga het opmaken, maar zal het niet opnieuw kopen als het probleem blijft. #lykoinfluester #lumene
    1 product in post Gemengde gevoelens over deze..
    1817 keer bekeken
    • Reactie geladen 1 maand geleden
      Maar je bent echt te heftig als je aanbrengt. Doe rustig aan en maak de spons nat, dan zit het vast perfect. Met een goede primer ook.