• De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 4 uur geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Goed, maar…

    Als #lykotestpilot heb ik de kans gekregen om drie producten van #drceuracle te testen, en ik heb ze bijna drie weken gebruikt. Ik heb een gecombineerde huid en gebruik dagelijks actieve ingrediënten in mijn huidverzorgingsroutine. Omdat ik al regelmatig retinol gebruik, heb ik mijn gebruikelijke serum tijdens de testperiode gepauzeerd om dit product een eerlijke kans te geven. Mijn eerste indruk was erg positief – de verpakking is echt schattig! Het product zit in een klein glinsterend flesje met een pipet dat zowel luxe als aantrekkelijk aanvoelt. De PDRN & Retinol Shot Ampoule bevat het veelbesproken ingrediënt “zalm-DNA” (PDRN), dat een grote trend is geworden in huidverzorging, dus ik was erg benieuwd om het te proberen. De formule is licht en wordt snel door de huid opgenomen. De geur is een beetje speciaal en niet helemaal mijn smaak, maar verdwijnt snel na het aanbrengen. Je voelt dat het product werkt, omdat het een licht tintelend gevoel op de huid geeft. Als ik de resultaten vergelijk, moet ik echter zeggen dat ik mijn gebruikelijke retinolserum prefereer. Het lijkt een sterker effect te hebben, en ik merk dat mijn huid een betere textuur krijgt en er egaler en gladder uitziet. Tijdens de testperiode kreeg ik ook wat uitbraken. Tegelijkertijd gebruikte ik ook de Jeju Matcha Tea Essence van hetzelfde merk, dus het is moeilijk te bepalen welk product mogelijk de reactie veroorzaakte, of dat het de combinatie was. Hoewel ik de esthetiek van het product echt waardeerde en het gevoel had dat het een bepaald effect had, werd het niet meteen mijn favoriet. Ik ben echter van plan het apart te testen om te zien hoe mijn huid opnieuw reageert.
    1 product in post Goed, maar…
    17 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 14 uur geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Prachtig haarserum

    Ik heb het serum nu 2 weken getest. Dit serum beweert klinisch bewezen te zijn om de haargroei met 214% te verhogen in slechts tien dagen. Ik heb het elke avond op mijn hoofdhuid aangebracht. Ik heb mijn haar in secties verdeeld en 3 druppels in elke sectie aangebracht. Dit serum is erg geconcentreerd en verspreidt zich zo gemakkelijk – dat vind ik geweldig! Het heeft een gelachtige textuur. Het haar ziet er vrij nat uit na het aanbrengen, maar droogt heel snel. Ik hou ook van de pipet, het is heel gemakkelijk om de juiste hoeveelheid product eruit te krijgen. Zelfs na 2 weken heb ik nog veel over in het flesje. Ik heb geen negatieve reacties op mijn hoofdhuid gehad bij gebruik en voel dat mijn hoofdhuid meer gehydrateerd is. Ik heb soms behoorlijk wat jeuk op mijn hoofdhuid, die helemaal verdwenen is door het gebruik van dit serum. Het haar voelt ook niet vet aan de volgende dag, wat een groot pluspunt voor mij is. Het ruikt vrij mannelijk bij het aanbrengen, maar ik vind dat de geur vervliegt als het droog is. Of het helpt bij haargroei weet ik nog niet. Hoewel het beweert zichtbare resultaten te geven in tien dagen, heb ik persoonlijk nog niets gemerkt. Misschien op de lange termijn! Ik ga het in ieder geval blijven gebruiken, omdat ik het fijn vind hoe gehydrateerd en gezond mijn hoofdhuid aanvoelt. Misschien krijg ik op termijn een positief effect met betere haargroei ☺️ #lykotestpilot#hairification
    1 product in post Prachtig haarserum
    11 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 15 uur geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Goed product!!

    Ik heb deze producten mogen testen via Lyko testpilot⭐️ Ik heb dit serum getest samen met shampoo en conditioner! Ik heb heel fijn, dun haar en heb de meeste serums op de markt geprobeerd. Dit bevat krachtige ingrediënten die de haargroei zouden moeten bevorderen en voller haar geven, moeilijk om binnen een paar weken te beoordelen, maar hier is wat ik tot nu toe vind: Eerste indruk, net als de andere producten, is mooi, goede verpakking. Het serum zelf is dun en laat geen laagje achter in het haar en maakt het niet zwaar of vet. 🌼 Ik vind de geur ervan lekker en vind het niet te sterk zoals sommige serums kunnen zijn. Dus over het algemeen een betaalbaar product dat zeker het proberen waard is en het wordt spannend om te zien of het doet wat het belooft! 🌼 #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Goed product!!
    9 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 15 uur geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Echt goed!

    Ik heb deze producten mogen testen via Lyko testpilot⭐️ Eerste indruk is uniek, strak verpakt, goede consistentie en een milde geur🌼 Deze serie zou haargroei moeten bevorderen en het haar dikker en voller laten lijken. Ik vind deze conditioner echt fijn, hij ruikt hetzelfde als de shampoo, een milde, licht mannelijke geur die ik persoonlijk geweldig vind. De geur blijft ook vrij lang hangen! Ik heb heel dun, fijn haar en merk niet dat de conditioner het haar op enigerlei wijze verzwaart, maar geeft precies genoeg vocht en maakt het haar zacht! Bevat ook goede stoffen en ingrediënten, wat gewaardeerd wordt. Kan het alleen maar aanraden en zal het zeker opnieuw kopen!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Echt goed!
    5 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 15 uur geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Erg goed!

    Ik heb deze producten mogen testen via Lyko testpilot⭐️ Eerste indruk is uniek, strak verpakt, goede consistentie en een milde geur🌼 Deze serie zou haargroei moeten bevorderen en het haar dikker en voller laten lijken. Het is moeilijk om dat in een paar weken te beoordelen, maar ik zal een nieuwe review schrijven als ik het na langere tijd merk! Verder vind ik deze shampoo echt fijn, het schuimt goed, ruikt zoals gezegd lekker en is erg zuinig voor een goede prijs! Het haar wordt niet zwaar en ik merk dat het lang fris blijft. Absoluut een product dat ik aanbeveel en zelf zal kopen 🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Erg goed!
    4 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 19 uur geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Pure Grow Conditioner

    Ik heb deze conditioner samen met de shampoo uit dezelfde serie tien dagen getest op mijn dunne, Noordse haar. De conditioner is rijk aan peptiden die dun haar zouden moeten regenereren en versterken. De fles heeft hetzelfde coole design als de shampoo. Ik vind dat de conditioner een fijne consistentie heeft – niet te dik en niet te dun. Hij ruikt zoals de shampoo – een milde, licht mannelijke geur, maar ik merk er niets van in mijn haar nadat ik hem heb uitgespoeld. Ik breng deze aan na het wassen met shampoo en laat hem 2 minuten zitten voordat ik hem uitspoel. Het haar wordt makkelijker doorkambaar, maar voor mijn haar voelt het niet alsof deze genoeg vocht geeft. Het voelt niet zo zacht en prettig aan als bij het gebruik van een meer hydraterende conditioner. Maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn haar wat droger is en meer vocht nodig heeft. Een goede conditioner, maar niet mijn nieuwe favoriet. #lykotestpilot#hairification
    1 product in post Pure Grow Conditioner
    7 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 19 uur geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Pure Grow Shampoo

    Dit is een shampoo die veel belooft! Klinisch bewezen om de haargroei in slechts tien dagen te verhogen. Voor mij, die typisch dun en Noord-Europees haar heeft, met wat dunner wordend haar bij de slapen, klonk dit erg veelbelovend. Het eerste wat ik moet zeggen is dat de verpakking vrij uniek is en er erg cool uitziet op de doucheplank. Het is gemakkelijk om een passende hoeveelheid product te doseren. De geur is mild, maar net als het hoofdhuidserum uit dezelfde serie, een beetje mannelijk. Ik vind dat de shampoo gemakkelijk schuimt en hij is erg zuinig in gebruik. Ik heb twee keer gewassen (zoals ik altijd doe) en daarna conditioner uit dezelfde serie gebruikt. Ik kan verklappen dat ik in deze tien dagen geen effect op de haargroei heb gezien en het haar voelde erg droog en moe aan de eerste keren dat ik het gebruikte, maar na een paar wasbeurten begon het haar wat zachter aan te voelen. Maar het laat het haar eigenlijk dikker aanvoelen, wat voor mij een groot pluspunt is! Ik ga deze blijven testen, dus ik zal zien of het daadwerkelijk effect heeft op de haargroei 😅 #lykotestpilot#hairification
    1 product in post Pure Grow Shampoo
    9 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Goed serum dat eigenlijk niet plakkerig is.

    Ik ben zo gelukkig geweest om testpiloot te zijn voor #lyko en heb dit product nu ongeveer 2 weken mogen testen. Het eerste wat me opviel was de verpakking, die van plastic was, maar toch een ongewoon strak design had. Het was eenvoudig te openen en te sluiten, maar ook om het serum te doseren met dit ontwerp en de pipet 😄 Dan de geur, die niet te missen is 😅 het ruikt fris, ik vind het ruikt naar kauwgom, maar tegelijkertijd ruikt het schoon. Het ruikt erg lekker, maar soms misschien een beetje te veel als je gevoelig bent voor geuren, want nadat ik het had gebruikt, vroegen meerdere mensen: “oh wat is dat?” 😅 dus ja, het bleef lang hangen nadat het haar droog was. Ik vond het op sommige dagen bijna te sterk ruiken, wat lichte migraineaanvallen veroorzaakte, vooral omdat ik al een beetje geurgevoelig was 🥴, maar naar mijn mening is het een goede en unisex geur, geschikt voor de meeste mensen.😄 Het serum is vloeibaar met een zeer aangename consistentie. Het is erg zuinig in gebruik, dus je hebt maar een paar druppels nodig. Het serum verdeelt zich gemakkelijk met de pipet. Het trekt snel in de hoofdhuid zonder een plakkerig laagje achter te laten zoals sommige serums kunnen doen. Het haar wordt ook niet vet van het serum, maar blijft mooi tot de volgende wasbeurt. 😊 Ik ervaar het als een vrij mild serum omdat het mijn droge en gevoelige hoofdhuid niet irriteert wanneer ik er een beetje van gebruikte. Daarom heb ik ook geen jeuk gehad toen ik het gebruikte. 🤭 maar de hoofdhuid voelde meer in balans en vooral minder droog aan 😄 Na gebruik van dit serum, maar ook van shampoo en conditioner uit dezelfde serie, voelt het haar zacht, vol, fris en schoon aan na gebruik. Het haar blijft langer fris en schoon dan normaal en het maakt het haar ook niet zwaar. Het haar rook nog steeds lekker na het drogen, zelfs met het gebruik van hittebescherming en föhnen. Ik vind dat het haar na gebruik iets beter handelbaar wordt, maar tegelijkertijd niet superzacht omdat het een beetje droog werd. Dit is waarschijnlijk een 9 van de 10 omdat de geur soms overweldigend was. Ik heb het product pas twee weken gebruikt, dus het is nog wat vroeg om te beoordelen of het effect heeft gehad op de haargroei, maar het werkt in ieder geval heel goed met shampoo en conditioner uit dezelfde serie 🙌 Het enige minpunt dat ik vond en waardoor ik een ster aftrek, is de geur, die op sommige dagen te sterk was voor mijn smaak. Al met al is de ervaring overwegend positief geweest, en het wordt spannend om te zien hoe langer gebruik de haargroei beïnvloedt. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Goed serum dat eigenlijk niet plakkerig is.
    5 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Goed deze

    Ik ben zo gelukkig geweest om testpiloot te zijn voor #lyko en heb dit product nu ongeveer 2 weken mogen testen. Het eerste wat me opviel was de verpakking, die een ongewoon strak design had. Het was eenvoudig te openen en te sluiten, maar ook om de conditioner te doseren met dit ontwerp.😄 Daarnaast zat er maar liefst 300 ml product in de verpakking, wat heel fijn is 😍 Dan de geur, die niet te missen is 😅 het ruikt fris, ik vind dat het naar kauwgom ruikt, maar tegelijkertijd ruikt het schoon. Het ruikt erg lekker, maar soms misschien een beetje te veel als je gevoelig bent voor geuren, want na het gebruik hiervan waren er meerdere die reageerden en vroegen: oh wat is dat? 😅 Dus ja, het bleef lang hangen nadat het haar droog was. Ik vond het op sommige dagen bijna te veel ruiken, wat bij mij lichte migraineaanvallen veroorzaakte, vooral als ik al wat geurgevoelig was 🥴, maar naar mijn mening is het een goede en unisex geur, geschikt voor de meeste mensen.😄 Ik ervaar het als een vrij milde conditioner, omdat het mijn droge en gevoelige hoofdhuid niet irriteert wanneer ik er een beetje van gebruikte. Dus ik had ook geen jeuk toen ik dit gebruikte. 🤭 De conditioner is erg zuinig in gebruik, je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig. Het verdeelt zich gemakkelijk door het haar, ook al heeft het een zeer dikke, romige maar niet zware consistentie😊 Ik laat de conditioner een paar minuten zitten voordat ik het uitspoel, zodat het goed kan inwerken en daarna voelt het haar zacht, vol, fris en schoon aan na gebruik hiervan, na het wassen met de shampoo uit dezelfde serie. Het haar blijft langer fris en schoon dan normaal en het maakt het haar niet zwaar. Het haar rook nog steeds lekker na het drogen, zelfs na het gebruik van hittebescherming en föhnen. Ik vind dat het haar na gebruik iets beter handelbaar wordt, maar tegelijkertijd niet superzacht omdat het wat droog werd. Helaas werden mijn lengtes bij mijn lange haar droger, dus daarvoor een kleine minpunt. Maar mijn haar is ook zo dat het snel vet wordt aan de bovenkant en droog aan de lengtes, dus het is een beetje moeilijk om echt een 10 uit 10 te geven 😅, maar dit is waarschijnlijk een 8 uit 10 vanwege dit en omdat de geur soms te sterk was. Ik heb het product pas twee weken gebruikt, dus het is nog wat vroeg om te beoordelen of het effect heeft gehad op de haargroei, maar het werkt in ieder geval heel goed met shampoo en serum uit dezelfde serie 🙌 De enige minpunten die ik vond en die ervoor zorgen dat ik een ster aftrek, zijn het uitdrogende effect op de punten en de geur, die op sommige dagen te sterk was voor mijn smaak. Al met al is de ervaring overwegend positief geweest, en het wordt spannend om te zien hoe langer gebruik de haargroei beïnvloedt. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Goed deze
    4 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Goede shampoo

    Ik ben zo gelukkig geweest om testpiloot te zijn voor #lyko en heb dit product nu ongeveer 2 weken mogen testen. Het eerste wat me opviel was de verpakking, die een ongewoon strak design had. Het was eenvoudig te openen en te sluiten, maar ook om de shampoo te doseren met dit ontwerp.😄 Dan de geur, die niet te missen is 😅 het ruikt fris, ik vind dat het naar kauwgom ruikt, maar tegelijkertijd ruikt het schoon. Het ruikt erg lekker, maar soms misschien een beetje te veel als je gevoelig bent voor geuren, want na het gebruik hiervan waren er meerdere die reageerden en vroegen: oh wat is dat? 😅 Dus ja, het bleef lang hangen nadat het haar droog was. Ik vond het op sommige dagen bijna te veel ruiken, wat bij mij lichte migraineaanvallen veroorzaakte, vooral omdat ik al wat geurgevoelig was 🥴, maar naar mijn mening is het een goede en unisex geur, geschikt voor de meeste mensen.😄 Ik ervaar het als een vrij milde shampoo, omdat het mijn droge en gevoelige hoofdhuid niet irriteert. Dus ik heb ook niet gekrabd tijdens het wassen ermee. 🤭 De shampoo is erg zuinig in gebruik, je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig. Het verdeelt zich gemakkelijk in het haar en schuimt erg goed.😊 Het haar voelt zacht, vol, fris en schoon aan na het wassen met deze en het blijft langer fris en schoon dan normaal. Het maakt het haar niet zwaar. Het haar rook nog steeds lekker na het drogen, zelfs met het gebruik van hittebescherming en föhnen. Maar zelfs met het gebruik van conditioner werden mijn lengtes bij mijn lange haar helaas droger. Maar mijn haar is ook zo dat het snel vet wordt aan de bovenkant en droog in de lengtes, dus het is een beetje moeilijk om echt een 10 van 10 te vinden 😅, maar dit is waarschijnlijk een 8 van 10 vanwege dit en omdat de geur soms te sterk was. Ik heb het product pas twee weken gebruikt, dus het is nog wat vroeg om te beoordelen of het effect heeft gehad op de haargroei, maar het werkt in ieder geval heel goed met de conditioner uit dezelfde serie 🙌 De enige minpunten die ik vond en die ervoor zorgen dat ik een ster aftrek, zijn het uitdrogende effect op de punten en de geur, die op sommige dagen te sterk was voor mijn smaak. Al met al is de ervaring overwegend positief geweest, en het wordt spannend om te zien hoe langer gebruik de haargroei beïnvloedt. #lykotestpilot #hairification
    1 product in post Goede shampoo
    3 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Overnight Smoothing Serum 30 ml

    Ik vind het Face Formula Overnight Smoothing Serum een goed product dat de huid na verloop van tijd zachter en egaler maakt. Het trekt goed in de huid en ik merk dat de huid er wat frisser en stralender uitziet na regelmatig gebruik. Je hebt ook niet veel product per keer nodig, dus de fles gaat best lang mee. Tegelijkertijd is het een product dat je met zorg moet gebruiken. Omdat het exfoliërende zuren bevat, is het belangrijk om overdag na gebruik zonnebrandcrème te gebruiken. Dat is niet per se een probleem, maar kan wat onpraktisch zijn voor mensen die vaak vergeten zonnebrandcrème te gebruiken. Ik ben ook niet zo enthousiast over het pipetje. Na gebruik verzamelt er vaak product op, wat wat rommelig kan aanvoelen. De fles is ook van plastic, wat prima werkt, maar het voelt niet zo luxe aan als sommige andere serums in dezelfde prijsklasse. De prijs is waarschijnlijk het grootste minpunt. 890 kronen is best veel voor een serum, en er zijn goedkopere alternatieven op de markt. Tegelijkertijd heb je niet veel druppels per keer nodig, dus het product gaat een tijd mee. Al met al is dit een goed serum dat doet wat het belooft, maar de hoge prijs en het pipetje trekken mijn beoordeling wat naar beneden. #lykotestpilot #faceformula
    1 product in post Overnight Smoothing Serum 30 ml
    126 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Pink Serum 30 ml

    Ik vind Face Formula Pink Serum een heel goed serum. Het trekt snel in de huid, voelt licht aan en geeft veel vocht zonder plakkerig te worden. De huid voelt zachter en prettiger aan na gebruik, en ik merk dat het er frisser en stralender uitziet. Het is ook geschikt voor de gevoelige huid en werkt kalmerend wanneer de huid een beetje geïrriteerd is. Het ontwerp van het flesje vind ik erg mooi. Het glazen flesje voelt exclusief aan en geeft een schoon en eenvoudig uiterlijk dat er mooi uitziet op de badkamerplank. Het voelt als een kwaliteitsproduct. Wat voor mij een beetje tegenvalt is de pipet. Je moet hem indrukken om het product eruit te krijgen, en ik vind dat hij soms wat hard en onpraktisch kan zijn. Het is geen groot probleem, maar het beïnvloedt de gebruikservaring een beetje. De prijs is ook wat hoog vergeleken met veel andere serums op de markt. Tegelijkertijd vind ik dat het product goede kwaliteit heeft en doet wat het belooft. Al met al ben ik tevreden met het serum, maar ik zou graag een iets lagere prijs en een gebruiksvriendelijkere pipet zien. #lykotestpilot #faceformula
    1 product in post Pink Serum 30 ml
    39 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Probiotic Cleansing Mousse 200 ml

    Ik heb deze reinigingsmousse van Face Formula nu een paar weken getest en wil mijn review met jullie delen: Ik vind deze reiniger mild en prettig voor de huid, en hij maakt de huid schoon zonder dat deze droog of strak aanvoelt achteraf. Ik heb wat gevoelige huid rond mijn ogen, en ik vind het fijn dat hij mijn huid niet irriteert. De prijs is wat hoog vergeleken met veel andere reinigingsproducten, maar ik vind de kwaliteit goed en het product gaat vrij lang mee. Al met al is dit een milde en goede reiniger die ik graag weer zou kopen. Vanwege de prijs geef ik dit product 4 sterren omdat het het minder toegankelijk maakt voor mensen die een goede reiniger voor een redelijke prijs willen. #lykotestpilot #faceformula
    1 product in post Probiotic Cleansing Mousse 200 ml
    36 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Goed product, maar niet voor acnegevoelige huid

    Toen ik het product van #lykotestpilot ontving, had ik eigenlijk geen verwachtingen, het is de eerste keer dat ik iets van #drceuracle probeer. Maar toen ik het product opende, was ik meteen enthousiast om het te proberen! Mijn eerste reactie was dat ik de verpakking eenvoudig en handig vond, er zat geen schroefdop op wat fijn was, en er zat een klein schepje bij zodat je niet met je vingers in het product hoeft te graven. Bij het eerste gebruik vond ik het product geweldig! Het loste al het vuil op en reinigde de huid grondig. Daarna voelde de huid gehydrateerd en zacht aan, niet strak, wat ik normaal gesproken wel heb met mijn dagelijkse reiniger. Maar de volgende ochtend werd ik wakker met veel verse kleine puistjes. Ik heb het product zowel samen met andere producten van het merk gebruikt als alleen met mijn normale routine die me helpt tegen mijn acne. Maar beide keren werd ik wakker met nieuwe verse puistjes. Ik was echt zo enthousiast omdat het product het gezicht zo goed reinigde, maar zo jammer dat het me puistjes gaf. Ik heb een gecombineerde acnehuid, sommige dagen is mijn huid normaal, andere dagen droog en soms vet in de T-zone of over het hele gezicht. Ik zou zeggen dat ik meestal droog ben en aan het einde van de dag vetter word. Ik heb al jaren last van acne en zou zeggen dat ik een wat gevoeligere huid heb. Ik ben erg geïnteresseerd in huidverzorging en vind het leuk om nieuwe huidverzorging te proberen om de perfecte producten voor mijn huid te vinden. Maar ik houd me nu al een paar maanden aan één routine die voor mij werkt en me geen acne geeft. De conclusie na een paar weken met dit product is dat de cleansing balm heel goed werkt om make-up te verwijderen, maar niet werkt voor mijn acnehuid. Voordelen: ➕ Lost vuil op ➕ Laat de huid zacht en gehydrateerd achter ➕ Eenvoudige en handige verpakking Nadelen: ➖ Triggert mijn acne ➖ Duur #lykoreview #lykotestpilot #drceuracle
    1 product in post Goed product, maar niet voor acnegevoelige huid
    105 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Kalmerend en verfrissend ✨🥰

    Ik gebruik het al een paar weken, bijna elke keer als ik het gevoel had mijn gezicht een extra boost te willen geven. Meestal na een lange dag, en het heeft al mijn verwachtingen overtroffen🙌🏽 Ik was sceptisch in het begin omdat ik geen mist-persoon ben, maar deze heeft me doen beginnen met het gebruiken van mist en zelfs meer te kopen🤩 Het sprayt gelijkmatig en wordt heel snel geabsorbeerd, ik voel me fris en stralend. Ik vind de geur ook lekker, heel mild maar verdwijnt na een paar minuten (geen minpunt)✅ #lykoreview #lykotestpilot #lykomission
    1 product in post Kalmerend en verfrissend ✨🥰
    122 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 dag geleden
      Oh wauw, wat een beschrijving! Ik ga het bekijken 😍
      1 likes
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Smelt make-up binnen seconden weg 🫧

    Ik heb Dr. Ceuracle Hyal Reyouth Melting Foaming Balm getest en deze cleanser is serieus next level 🤩 Het begint als een balm, smelt tot een olie als je het masseert en verandert daarna in een lichte schuim als je water toevoegt 🫧 Het verwijdert make-up en SPF supermakkelijk zonder hard te hoeven wrijven. De huid voelt daarna schoon, zacht en gehydrateerd aan – helemaal niet strak of droog. Ik vind het geweldig dat het hyaluronzuur bevat dat veel vocht geeft, waardoor de huid vol en fris aanvoelt, zelfs na het reinigen. Pluspunt dat het mild genoeg is voor dagelijks gebruik en ook geschikt is voor een iets gevoelige huid 💧 Dit is een alles-in-één reiniger die zowel effectief als verzorgend is. Perfect als je een schone huid wilt zonder het vocht te onttrekken. Ik ben er helemaal verslaafd aan geworden en ga het zeker opnieuw kopen! 💙 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 product in post Smelt make-up binnen seconden weg 🫧
    88 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    🐟 Zalm in huidverzorging = glow op een nieuw niveau 🧡✨

    Ik heb de Dr. Ceuracle PDRN & Retinol Shot Ampoule een tijdje getest en dit is serieus een gamechanger 🤩 De textuur is licht en zijdezacht. Het trekt snel in de huid zonder zwaar of vet aan te voelen. Ik gebruik dit als een behandelingsstap 's avonds 🌙 Ik merk dat mijn huid gladder en egaler aanvoelt na regelmatig gebruik. Fijne lijntjes lijken iets minder zichtbaar en de huid krijgt een frisse, gezonde glow. Retinol zorgt voor de klassieke huidvernieuwing. PDRN (wat DNA van zalm is) ondersteunt de celvernieuwing, werkt kalmerend en verzorgend, stimuleert het herstelproces van de huid, verhoogt het vochtgehalte in de huid en geeft meer veerkracht en glow 🐟 Ik was een beetje bang voor irritatie (wat je vaak kunt krijgen van retinol), maar deze voelt verrassend mild aan. Perfect als je wilt starten met retinol of een mildere variant in je routine wilt. Vergeet niet overdag zonnebrandcrème te gebruiken! ☀️ Dit is een effectieve maar milde retinol-ampoule die glow, een egalere huid en een “anti-age” boost geeft. Ik ga hier zeker mee door 🧡 #lykotestpilot #lykoreview #drceuracle
    1 product in post 🐟 Zalm in huidverzorging = glow op een nieuw niveau 🧡✨
    43 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Stralende favoriet met matcha 🍵

    Ik heb de Dr. Ceuracle Jeju Matcha Tea Essence nu een tijdje getest en het is een echte favoriet geworden in mijn huidverzorgingsroutine 🤩 Allereerst hou ik van de textuur – een hybride tussen toner en serum. Het is licht, trekt snel in de huid en voelt helemaal niet plakkerig aan. De huid voelt direct gehydrateerder, zacht en in balans na het aanbrengen 🙌 Ik hou ervan dat het matcha bevat 🍵 Het voelt zowel kalmerend aan als geeft het de huid een frisse glow ✨ Een ander groot pluspunt is dat het zuinig in gebruik is – je hebt niet veel product per keer nodig, dus de fles gaat lang mee. De geur is mild en fris zonder te overheersen 🌿 Al met al is dit een lichte, hydraterende en balancerende essence die zorgt voor een glow en geschikt is voor de meeste huidtypes. Zal het zeker opnieuw kopen! 💚 #lykotestpilot#lykoreview #drceuracle
    1 product in post Stralende favoriet met matcha 🍵
    34 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Supergoed!

    Ik heb de pdrn & Retinol Shot Ampoule van #drceuracle als #lykotestpilot mogen testen, en dit is eigenlijk een van de beste retinolproducten die ik heb geprobeerd. Het serum heeft een lichte textuur die snel in de huid trekt zonder vettig of zwaar aan te voelen, wat het gemakkelijk maakt om te gebruiken in de avondroutine. Ik was eerst een beetje voorzichtig omdat mijn huid eerder heeft gereageerd op retinolproducten met irritatie, maar deze heeft verrassend goed gewerkt. De huid voelde gehydrateerd, egaler en kreeg een mooie glow zonder rood of overgevoelig te worden. Na een paar weken gebruik merk ik dat de huidstructuur zachter aanvoelt en dat de huid er helderder en gezonder uitziet. Wat ik het meest waardeer is dat het product de resultaten geeft die ik wil van een retinolserum zonder de negatieve bijwerkingen die ik vaak bij andere producten heb ervaren. Voor mij is dit een nieuwe favoriet geworden en een product dat ik zeker blijf gebruiken. Een milde en goede retinol🧡 #lykotestpilot #lykoreview #lykocreator #lykoinflutester #kbeauty #drCeuracle
    1 product in post Supergoed!
    60 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Erg goed! Werkt ook op een vette huid😍

    Ik heb de Jeju Matcha Tea Essence van Dr.Ceuracle mogen testen als #lykotestpilot en ik vind hem echt fijn. Deze essence heeft een lichte en aangename textuur die snel wordt opgenomen en de huid een gehydrateerd en fris gevoel geeft zonder plakkerig te zijn. Ik vind dat hij ook werkt op mijn gecombineerde/vette huidtype🥳💚 Ik merk dat de huid rustiger en beter gehydrateerd aanvoelt na het aanbrengen, en hij werkt heel goed samen met de rest van mijn huidverzorgingsroutine. Hij is vooral geschikt wanneer de huid extra vocht of glans nodig heeft. De reden dat hij geen perfecte score krijgt, is dat hij parfum bevat, wat ik persoonlijk onnodig vind in huidverzorging. Het product is verder zo goed dat het zonder geur had gekund. Desondanks is dit een product waar ik echt van heb genoten! #lykotestpilot #drceuracle #lykoinflutester #lykoreview #lykomission #kbeauty #lykocreator #matcha
    1 product in post Erg goed! Werkt ook op een vette huid😍
    36 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 dag(en) geleden
      Leuke recensie 🥰 💕 Een beetje vreemd dat er parfum in zit terwijl dat niet in de originele zit.
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    LIEFDE!!

    Ik heb nu als #lykotestpilot de kans gehad om de Hyal Reyouth Melting Balm van Dr. Ceuracle te testen en het is snel een favoriet geworden in mijn avondreinigingsroutine. Ter referentie: ik heb een gecombineerde, voornamelijk vette huid! De balm smelt mooi op de huid en lost effectief make-up, zonnebrand en andere producten op die 's avonds verwijderd moeten worden. Ik gebruik dit nu als stap 1 in mijn avondroutine, maar ga altijd door met een waterbased cleanser na een product als dit! Het wordt licht schuimend en mijn huid voelt schoon, zacht en comfortabel aan daarna. Ik vind het vooral fijn dat de huid niet strak aanvoelt na het reinigen, wat ik vaak ervaar bij andere producten. Een zeer aangename reiniging die de huid tegelijkertijd schoon en gehydrateerd achterlaat. Deze krijgt van mij 5/5 sterren 🌟!! #lykotestpilot #drceuracle #lykocreator #lykoinflutester #lykoreview #kbeauty #oilcleanser
    1 product in post LIEFDE!!
    30 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 dag(en) geleden
      Klinkt heerlijk💖🥰
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 1 van de 5

    Hoogwaardige product maar niet aanbevolen vanwege de prijs en niet cruelty free

    Een beetje over mij: droge, gevoelige huid met T-zone Hoogwaardige en milde retinol-product. Ruikt heerlijk, fris maar gezellig en niet te sterk. Praktische en schattige verpakking waarbij de pipet aan het deksel vastzit. Dik en gemakkelijk aan te brengen. Vind het niet te sterk, en ik gebruik normaal gesproken geen retinol. Gebruikte één druppel die ik voorzichtig in de huid rond de T-zone drukte, depte overtollig product op de rest van het gezicht/decolleté. Niet veganistisch en niet cruelty free💔🐇 Er zijn goedkopere producten die net zo goed werken, daarom niet aanbevolen. ➕️ Schattige en praktische verpakking ➕️ Ruikt heerlijk ➕️ Hoogwaardige, dikke formule ➕️ Milde retinol-product ➖️ Altijd een beetje eng met retinol, vergeet niet voorzichtig te zijn bij gebruik en SPF❤️ ➖️ Niet veganistisch en niet cruelty free💔🐇 ➖️ De prijs💸 #lykotestpilot #drceuracle
    1 product in post Hoogwaardige product maar niet aanbevolen vanwege de prijs en niet cruelty free
    18 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 1 van de 5

    Leuke toner maar niet aanbevolen vanwege de prijs en omdat het niet cruelty free is

    Een beetje over mij: droge, gevoelige huid met een T-zone Super schattige, hoogwaardige toner. De schattigste en meest uitnodigende verpakking ter wereld, ik wil hem bijna opdrinken!🥰😅 Ruikt heerlijk, fris en gezellig maar niet te sterk. Dikke en voedende formule. Makkelijk te schudden voor gebruik (om te voorkomen dat theedeeltjes op de bodem blijven liggen). Een beetje lastig aan te brengen zonder te morsen als je je vingers wilt gebruiken. Werkt ook als masker als je wattenpads of maskerpads gebruikt (bijv. die van Topz!). Niet cruelty free💔🐇 Leuk, maar er zijn goedkopere producten die minstens zo goed werken, dus niet aanbevolen. ➕️ De schattigste verpakking ter wereld ➕️ Ruikt heerlijk ➕️ Hoogwaardige, dikke formule ➖️ Moeilijk aan te brengen (met vingers) ➖️ Niet duidelijk aangegeven op de verpakking dat het product milde zuren of chemische peeling bevat, dus gebruik SPF❤️ ➖️ Niet cruelty free💔🐇 ➖️ De prijs!🤯💸 #lykotestpilot #drceuracle
    1 product in post Leuke toner maar niet aanbevolen vanwege de prijs en omdat het niet cruelty free is
    21 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 1 van de 5

    Hoogwaardige reiniging maar niet aanbevolen vanwege prijs en niet cruelty free

    Een beetje over mij: droge, gevoelige huid met T-zone Diep reinigende, hoogwaardige crème. Ruikt heerlijk, fris en gezellig maar niet te sterk. Spatel inbegrepen in een praktische deksel. Erg dik, bijna meer als een gezichtsmasker dan een gezichtsreiniger. Een beetje moeilijk op te schuimen en af te spoelen. Misschien heb ik te veel product gebruikt. Tegelijkertijd was het moeilijk aan te brengen als je niet genoeg gebruikte. Niet cruelty free💔🐇 Er zijn goedkopere producten beschikbaar, ook al is deze, zoals gezegd, meer als een gezichtsmasker, wordt het daarom niet aanbevolen. ➕️ Mooie, praktische verpakking ➕️ Ruikt heerlijk ➕️ Hoogwaardig, diep reinigend. Als een gezichtsmasker! ➖️ Moeilijk aan te brengen ➖️ Moeilijk op te schuimen en af te spoelen ➖️ Niet cruelty free💔🐇 ➖️ De prijs (ook al is het misschien iets meer waard als gezichtsmasker)💸 #lykotestpilot #drceuracle
    1 product in post Hoogwaardige reiniging maar niet aanbevolen vanwege prijs en niet cruelty free
    12 keer bekeken