- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 4 dag(en) geledenBinnenkort ben ik een perzik 🍊🍒🍓🍋🟩 Enkele producten van echt goede merken en een merk dat ik nieuw voor mij test. Het thema voor deze en de dag is echter "peach". Bodylotion van Glöd lijkt niet meer beschikbaar te zijn, deze zat in een #lovables. Geen groot verlies. Het product heeft iets meer tijd nodig om in te trekken, maar als het dat doet, is het goed en ruikt het slechts licht naar perzik, een klassieke 3. Goed basisproduct, maar niets wow. Hickap haarmist ruikt fris, zelfs een paar uur later, dus hoge score voor de geur, maar geeft geen extra frisheid aan het haar. Ik heb het product echter getest op haar dat gewassen had moeten worden. Eerst wat droogshampoo en een uur later deze mist. Nu ziet het haar er weer dof en een beetje vet uit. Ik zou zeggen dat het vooral op gewassen haar gebruikt moet worden. De geur is zeker goed. Sundae heb ik waarschijnlijk al eerder genoemd als teleurstelling. De geur blijft niet lang genoeg hangen naar mijn smaak, maar het is een mist en geen parfum. Een van de hoofdnoten is perzik. Ik ga het opmaken, maar waarschijnlijk niet opnieuw kopen. Verder is Sundae een fijn merk. Smuuti is een goede crème. Trekt snel in de huid. Heeft een prettig licht gevoel bij het aanbrengen en ik heb geen reacties, puistjes of droogheid gekregen bij de overstap naar deze. Mijn gezicht nam het dankbaar aan en lijkt het product te waarderen. Van de producten die ik tot nu toe van Smuuti heb getest, heeft mijn huid meteen ja gezegd. Dus die kan ik aanraden om te proberen en vooral ze zijn erg goedkoop en je krijgt een heel goed product voor je geld. #smutti #lovables #hickap #sundae #lykoreview3 producten in deze look38 keer bekeken
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 dag(en) geledenZo'n heerlijke beschrijving 😍 Ik hou ook van de perzikgeur! Ik vind het zo jammer dat de bodylotion van Glöd niet meer bestaat, ik hou ervan ♥️🥹1 likes