Aino
- Het bericht is gemaakt 6 uur geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Positieve verrassing
Het product is gehyped, maar ik was toch sceptisch omdat ik een vrij lastige haartype heb. Mijn haar is droog, pluizig en krullend, maar toch makkelijk plat te krijgen. De olie maakt het haar glad en zacht zonder dat het zwaar of vettig wordt, althans als je het product met mate gebruikt (kleine hoeveelheid). De geur is vrij sterk, warm, luxueus en een beetje oosters. Dit was een leuke toevoeging aan mijn haarroutine. #lykoreview1 product in post Positieve verrassing6 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 6 uur geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Goed
Ik heb veel verschillende conditioners geprobeerd en dit is een basisgoede keuze voor droog, krullend haar met een lage porositeit. Ik weet niet of het curly girl approved is, maar mijn haar krult sterk na gebruik, dus het maakt het niet plat en is niet zwaar. Het hydrateert wel. Bij het aanbrengen ruik je een vrij sterke kokosgeur, maar die blijft niet storend achter na het wassen. Ik zou het opnieuw kopen. #lykoreview1 product in post Goed28 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden
Verandert de kleur?
Ik zoek een lichte roodachtige of neutrale kleur, zou 80 goed kunnen zijn? Oxideert de kleur op de huid zodat het oranje wordt?1 product in post Verandert de kleur?3311 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Oud-medewerker.Reactie geladen 2 maanden geledenHoi Aino! Deze tint zou precies perfect kunnen zijn 😍 Ik vind dat de tint niet oxideert/oranje wordt op de huid ✨2 likes
- Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
Hoi!
Is dit goed voor rosacea-huid?🙂1 product in post Hoi!1986 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Huidtherapeut bij Lyko.Reactie geladen 1 jaar geledenHoi Aino! 🩷 Het serum bevat veel kalmerende en huidversterkende ingrediënten die goed zijn voor rosacea-huid. Als je echter een zeer reactieve huid hebt, test dan eerst een kleine hoeveelheid serum op een klein huidgebied, omdat het ook veel effectieve antioxidanten bevat. Fijn weekend!