1 maand geledenHet bericht is gemaakt 1 maand geleden
Beoordeling: 1 van de 5
Geverifieerde koper
Ontevreden
Ik heb de fles met het "oude" design een paar maanden gebruikt nadat mijn kapper deze had aanbevolen, helemaal geweldig. Nu was het tijd voor een nieuwe, dus kocht ik de fles met het nieuwe design en helaas is de formule veranderd. Ik merkte al na de eerste pomp toen ik de olie tussen mijn handpalmen wreef voordat ik het in mijn haar aanbracht dat de consistentie niet hetzelfde is. Het haar ziet er gewoon vet uit en krijgt niet dezelfde glans als voorheen. Ik gebruik olie zowel 's ochtends als 's avonds, en het haar ziet er gewoon droog en vet uit. Ik ben zo teleurgesteld en heb bovendien bijna 300 kronen weggegooid. Ik hoop echt dat de fabrikant dit ter harte neemt, de beste olie die ik ooit heb gebruikt, maar helaas moet ik op zoek naar een nieuwe.