Jenny
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5
Erg mooi!
Geeft een erg mooie glow met een beetje kleur. Niet overdreven veel, maar versterkt je eigen tan/bruine huid zonder zon een beetje. Geen olie, wat ik waardeer, 'waterig' en trekt snel in. Ga het opnieuw kopen!1 product in post Erg mooi!298 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Hou ervan! Beste leave-in die ik heb geprobeerd
Mijn haar wordt ongelooflijk zacht en glad! Ik heb gebleekt, pluizig haar, maar dit maakt mijn haar zo ongelooflijk mooi. Ruikt ook ongelooflijk lekker. Koop het keer op keer! :)1 product in post Hou ervan! Beste leave-in die ik heb geprobeerd645 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 6 maanden geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
Houdt de wimpers niet gebogen
Ik wil de mascara echt leuk vinden. Maar hij is zo nat en weegt de wimpers naar beneden. Mijn wimpers worden helemaal recht en zien daardoor korter uit. Ik gebruik het in plaats daarvan als een topper over een waterproof mascara, wat een beetje extra lengte geeft. Het serum werkt oké, niet het beste dat ik heb geprobeerd, maar ook niet het slechtste.1 product in post Houdt de wimpers niet gebogen527 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 jaar geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Beste dat ik ooit heb geprobeerd!
Incredible serum! Ik heb droog en beschadigd (gebleekt) haar en dit maakt mijn haar zo ongelooflijk zacht en glanzend zonder het te verzwaren of het vet te laten aanvoelen. Het voelt voor het eerst in jaren gezond aan! Geobsedeerd 🤩1 product in post Beste dat ik ooit heb geprobeerd!2493 keer bekeken