Jenny

  • Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Betaalbare droogshampoo

    Een prima en betaalbare droogshampoo. Geeft niet dat "poederige" gevoel in het haar en laat geen productgevoel achter. Het wordt soms wit in mijn donkere haar, maar het is makkelijk uit te borstelen. Ik vind niet dat het echt volume geeft aan mijn haar, maar dat vind ik niet erg zolang het het haar opfrist tussen de wasbeurten door. Een goed budgetalternatief. #lykoreview
    1 product in post Betaalbare droogshampoo
    27 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden

    Glitter?

    Zitten er glitters in alle oliën (zoals in Vanilla Baby) van dit merk?
    1 product in post Glitter?
    147 keer bekeken
    • Reactie geladen 2 weken geleden
      Dus, welke bevatten GEEN glitter? Glans is helemaal prima, maar ik wil geen glitters
  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Goed!

    Een goede en betaalbare haarmasker. De consistentie is dik, zoals een haarmasker hoort te zijn. De aanbevolen hoeveelheid, zo groot als een 5-cent muntje, is lang niet genoeg. Misschien als je kort haar hebt, maar het mijne gaat een stuk onder de oksel. Mijn haar is lang, geverfd, droog, wordt stroachtig na het wassen en vaak pluizig na het föhnen. Deze geeft vocht, ook al is het geen vochtbom voor mijn haar. Het ontwart en maakt glad. Een goed alternatief voor wie geen superdroog of beschadigd haar heeft en niet veel geld aan een haarmasker wil uitgeven. #lykoreview
    1 product in post Goed!
    20 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 3 van de 5
    Geverifieerde koper

    Helemaal oké

    Ik vind de textuur fijn, het is dik en vrij zuinig in gebruik. Makkelijk uit te spoelen. Maar de haarmasker is niet zo hydraterend en gladmakend als ik had verwacht. Mijn haar is niet dik, maar wel een beetje droog, wordt regelmatig geverfd en wordt snel pluizig. Mijn haar voelde niet superzacht aan na het uitspoelen zoals het kan met andere haarmaskers. Gezien de prijs had ik meer verwacht. Ik ga deze niet opnieuw kopen. #lykoreview
    1 product in post Helemaal oké
    697 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 4 weken geleden

    Vergelijkbaar

    Is er een vergelijkbare leave-in/balsemspray die pluizig haar tegenwerkt en die zowel op handdoekdroog als droog haar gebruikt kan worden zonder het haar te verzwaren? Deze is goed, maar het voelt alsof mijn haar "iets meer" nodig heeft. Bij voorkeur zonder siliconen die niet wateroplosbaar zijn.
    1 product in post Vergelijkbaar
    315 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 4 weken geleden
      Hoi Jenny! 👋🏼😊 Een goed alternatief is deze hier 👉🏼 lyko.com/sv/rated-green/rated-green-real-shea-anti--frizz-hydrating-lotion-150ml Het is een lichte siliconenvrije anti-frizz leave-in die zowel op handdoekdroog als droog haar kan worden gebruikt, en zachtheid en controle geeft zonder het haar te verzwaren 🤍 Fijne dag verder 🌻
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 4 weken geleden

    Droog haar?

    Moet dit alleen op droog haar worden gebruikt of kan het ook op handdoekdroog haar worden gebruikt?
    1 product in post Droog haar?
    85 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 4 weken geleden
      Hoi Jenny! 👋🏼😊 De spray wordt gebruikt op schoon, vochtig/handdoekdroog haar, spray gelijkmatig en föhn voor een glad, pluisvrij resultaat (het werkt ook als hittebescherming) 🥰 Fijne dag verder 🌻
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden

    Uitverkocht

    Deze is al een tijd uitverkocht, komt hij weer binnen? En ja, ik houd het in de gaten!
    1 product in post Uitverkocht
    85 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 4 weken geleden
      Hoi Jenny 😊 Ik zie dat het product besteld is, dus hopelijk duurt het niet te lang! Houd het gerust in de gaten, dan krijg je een mail wanneer het beschikbaar is om te kopen 💌 Het beste 🤍
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Oké behandeling

    Ik had eigenlijk de Reboot-behandeling besteld, maar kreeg per ongeluk deze. Mijn haar is droog en pluizig, maar niet beschadigd. Het zuigt producten zoals conditioner en behandelingen op. De consistentie van deze is dun en vrij vloeibaar. Een beetje niet zuinig en heeft een heel speciale kokosgeur die ik niet lekker vind. Mijn pluizigheid werd behoorlijk gladgestreken en het haar werd iets zachter. Maar ik mis dat echt zachte gevoel na het uitspoelen. Deze deed geen wonderen voor mijn haar, en vanwege de consistentie en geur ga ik hem niet opnieuw kopen. Voor mij zijn er betere. #lykoreview
    1 product in post Oké behandeling
    53 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden

    Gewijzigd

    Is het alleen de verpakking die veranderd is bij deze, of ook de inhoud? Ik vind deze fijn omdat hij bij mijn huid past, maar hij is een beetje moeilijk af te wassen. Is er een vergelijkbare reiniger die dat "probleem" niet heeft?
    1 product in post Gewijzigd
    123 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 1 maand geleden
      Hoi Jenny! 👋🏽 Het is iets aangepast in de samenstelling, maar ze zijn qua basis vrij vergelijkbaar, omdat beide milde, sulfaatvrije reinigende ingrediënten gebruiken 😊 Het grootste verschil is dat deze iets meer hydraterend en romig aanvoelt, terwijl de vorige meer gericht lijkt op een gevoelige/acne-gevoelige huid met kalmerende ingrediënten zoals centella en zoethoutwortel. Dus meer verschil in gevoel en focus dan in de eigenlijke reiniging! Het is vrij mild en kan zeker bij je passen, vooral als je huid snel strak aanvoelt of reageert op sterke reiniging. Als je huid daarentegen meer gecombineerd, wat vetter of verstopter is, kan ik deze van CeraVe aanraden die iets lichter is maar nog steeds mild. 🥰 lyko.com/sv/cerave/cerave-hydrating-cream-to-foam-cleanser-236-ml Fijne dag! 💃🏽
  • Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Vind het heel fijn

    Ik heb een gevoelige hoofdhuid die snel jeukt, maar hier heb ik helemaal geen negatieve reactie op gehad. De shampoo schuimt goed, is zuinig in gebruik en mijn haar blijft iets langer fris dan normaal. De conditioner is goed, heeft een fijne consistentie en is makkelijk uit te spoelen. Het maakt het haar niet zwaar en maakt het makkelijk om te ontwarren als het nat is. Ik zou willen dat ze meer kleurbehoudend waren, dan kregen ze een perfecte score. #lykoreview
    1 product in post Vind het heel fijn
    156 keer bekeken