Joakim
- Het bericht is gemaakt 1 dag geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Echt geweldig
Breng een laag aan onder de ogen en werk af met een poeder, en de kringen verdwijnen bijna helemaal1 product in post Echt geweldig119 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
HOUD VAN de geur van Karma
Mijn favoriete geur van alle permanente collecties (Alchemy is mijn all-time favoriet). Ruikt naar lente/vroege zomer. De handzepen met glazen houder kosten nu 160. Met een refill kun je de glazen houders twee keer vullen voor 220 kr, dus 100 kr goedkoper dan het kopen van twee houders. Helemaal de moeite waard 👍1 product in post HOUD VAN de geur van Karma166 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Het gaafste dat ik ooit heb gekocht
HOUD VAN het design hiervan!! Makkelijk mee te nemen onderweg. Het blijft niet als een laagje liggen, maar wordt snel door de huid opgenomen. Is het eigenlijk te duur voor de hoeveelheid product die je krijgt? Ja. MAAR HET KAN ME NIET SCHELEN, want het design is zo cool!!1 product in post Het gaafste dat ik ooit heb gekocht1529 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 maand geleden
Er staat "volgen" bij alle nieuwe producten
Wanneer worden deze uitgebracht?1 product in post Er staat "volgen" bij alle nieuwe producten347 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 maand geledenHoi Joakim! 👋 Leuk dat je deze nieuwtjes hebt bekeken 😍 Ik zie dat ze besteld zijn en onderweg, maar ik kan geen exacte datum geven. Duimen dat het niet te lang duurt 🙏 Het beste!1 likes
- Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Was vergeten hoe goed deze gel is
Gebruikte deze een paar jaar geleden, maar besloot daarna wat andere producten te proberen. Heb deze week een tube gekocht. Was vergeten hoe goed deze is. Houdt de styling HELEMAAL zonder problemen vast. Er is echt niet veel product nodig. Heb helemaal niets negatiefs te zeggen 🙌1 product in post Was vergeten hoe goed deze gel is255 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Ongelooflijk fris
Ik gebruik mijn lichaam veel op het werk, en ruik daardoor vaak zweet in mijn oksels na het werk. Heb geprobeerd deze te kopen, en breng hem altijd aan na het douchen na het werk. De zweetgeur is HELEMAAL verdwenen. Zelfs als ik het 's avonds aanbreng, ruikt het niet tijdens of na het werk de volgende dag. Fantastisch goed ✌️1 product in post Ongelooflijk fris292 keer bekeken- Reactie geladen 1 maand geledenIk overweeg deze, maar alle zulke deo's hebben altijd witte, cakey vlekken aan de binnenkant van mijn kleding achtergelaten. Hoe ervaar jij dat?
- Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Ongelooflijk lekker!
Dus de tandpasta is echt oprecht SUPERlekker! Smaakt heel goed en ik voel me eigenlijk fris in mijn mond daarna. Ik las echter dat het fluoridegehalte lager is dan aanbevolen in deze, dus daarom een ster minder. Gebruik deze niet elke dag vanwege dat, maar wel een keer per week 🙌1 product in post Ongelooflijk lekker!391 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 1 van de 5Geverifieerde koper
Te zoet
Smaakte helaas te zoet en plakkerig voor mij. Hi Smile heeft een aantal echt lekkere smaken in hun tandpasta, maar helaas voelde het niet fris in de mond na deze.1 product in post Te zoet607 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 3 maanden geledenHoi Joakim! 🥰 Klinkt heerlijk dat je wat andere lekkere smaken tandpasta van Hi Smile hebt gevonden ✨ Bedankt voor je review! Fijne dag verder 🌞
- Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde koper
Goede spray, slechte geur
De haarspray zelf is supergoed! Houdt de styling goed vast. Een van de betere sprays die ik eigenlijk heb gebruikt. Maar het ruikt... Een beetje zuur? 😬 Ik ruik in ieder geval geen zoete geur van tropische vruchten. Moest er daarna een Hair Mist in mijn haar sprayen omdat de geur niet bijzonder goed was.1 product in post Goede spray, slechte geur1332 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 4 maanden geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Verschrikkelijk goed??
Ik hou over het algemeen niet van maskers die je over je gezicht moet smeren en dan moet afhalen als het is opgedroogd, maar deze?? Zit echt mooi op het gezicht, makkelijk aan te brengen. En ongelooflijk makkelijk af te trekken als het is opgedroogd?? Geen enkel probleem met kleine patches die weigeren mee te komen, maar het hele masker kan in één keer worden afgehaald? 10/10. Ik kreeg ook mijn hele huidverzorgingsroutine zonder problemen in mijn gezicht geabsorbeerd. Werkt verschrikkelijk goed! Ik zou echter een grotere tube voor die prijs willen zien. Voelt niet alsof het erg lang meegaat. Daarom één ster minder.1 product in post Verschrikkelijk goed??1473 keer bekeken