Kristine J
- Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
Ruikt heerlijk
Hij is een beetje dik en ik moet veel gebruiken om het gevoel te hebben dat ik hem goed inwrijf, dus hij is snel op. Daarnaast vind ik niet dat hij veel vocht geeft. Ruikt hemels, maar kan mijn andere bodylotions niet vervangen. #lykoreview1 product in post Ruikt heerlijk59 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 6 dag(en) geledenHoi Kristine! 👋 Bedankt dat je je ervaring deelt 💖 Fijn om te horen dat je de geur lekker vindt ✨ Tegelijkertijd begrijpen we dat de textuur en het vochtgehalte deze keer niet helemaal aan je verwachtingen voldeden 🤍 De ervaring van hoe zuinig en hydraterend een bodylotion aanvoelt, kan sterk variëren afhankelijk van huidtype en behoeften. Neem gerust contact op als je tips wilt over vergelijkbare producten. Fijne dag! 🌼
- Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Hou ervan!
Dit product is een openbaring voor mij, omdat ik een hekel heb aan lippenstift en afhankelijk ben van Lypsyl 😅 makkelijk en snel aan te brengen, en het blijft uren zitten zonder dat ik het hoef bij te werken. Ik vind dat de spray een beetje vreemd smaakt, maar dat is helemaal prima. Je moet alleen onthouden om je lippen te scrubben voordat je het aanbrengt, anders kan het vlekkerig worden. Mooie kleur die past bij mijn lichte warme huid en koelblonde haarkleur. #lykoreview1 product in post Hou ervan!376 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde koper
Redelijk oké
Deze heeft veel meer shimmer/glitter dan ik had verwacht en geeft weinig kleur. Dus ik gebruik eerst een andere matte blush met kleur en breng dan een heel klein beetje van deze aan bovenop. Niet helemaal mijn ding. #lykoreview1 product in post Redelijk oké515 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde koper
Redelijk oké
Het dempte de gele tint goed, maar het haar kreeg een neiging tot een groene gloed. Het kan zijn dat mijn uitgangspunt een beetje verkeerd was. De groene tint egaliseerde na een paar wasbeurten met paarse shampoo en toen werd de kleur mooi. Het is nu anderhalve week geleden dat ik het geverfd heb en ik vind dat het al behoorlijk is uitgewassen. Geen product dat ik opnieuw zal kopen, maar het werkte redelijk om het ergste van het geel weg te krijgen. #lykoreview1 product in post Redelijk oké221 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Goede zonnebrandcrème
Goede zonnebrandcrème die de huid niet irriteert. Ik heb periorale dermatitis en hoewel deze een beetje vettig is, krijg ik geen uitbraken. Het enige minpunt is dat make-up er niet zo goed op blijft zitten, dus gebruik ik deze vooral op dagen dat ik geen foundation draag. #lykoreview1 product in post Goede zonnebrandcrème287 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Heerlijk schuim
Heerlijke textuur en fijne geur 😍 #lykoreview1 product in post Heerlijk schuim112 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 1 van de 5Geverifieerde koper
Niet een heel goed product
Past niet op mijn hoofd, en de gaatjes zijn zo klein dat mijn haar breekt als ik het erdoorheen trek. #lykoreview1 product in post Niet een heel goed product32 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 6 dag(en) geledenHoi Kristine! 💛 Wat jammer dat de stripmuts niet werkte zoals je had gehoopt. Hoofdvorm, haartype en hoeveelheid haar verschillen sterk per persoon, en wat voor sommigen goed werkt, past helaas niet voor iedereen even goed. Als je het nog een kans wilt geven, kan het soms helpen om een dunne haaknaald of stripnaald te gebruiken en kleinere hoeveelheden haar tegelijk eruit te trekken. Het kan ook verstandig zijn om voorzichtig te werk te gaan en te voorkomen dat je te veel haar door elk gaatje trekt, omdat dit de belasting op de haarstrengen kan verminderen ✨ Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijne dag! 🌸
- Het bericht is gemaakt 6 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Favoriet aller tijden!
Ik hou van deze paarse shampoo. Het heeft een goede geur en schuimt goed. Het droogt mijn haar niet uit en lijkt veel voeding te geven aan mijn dunne, gebleekte haar. Mijn haar voelt heerlijk en gezond aan daarna. Ik hoef ook geen conditioner te gebruiken om mijn haar glanzend en zacht te maken. De kleur die deze shampoo geeft is iets meer naar roze dan blauw, wat ik leuk vind. Tegelijkertijd is het goed in het neutraliseren van geel. Veel paarse shampoos geven me blauw-paarse strepen, maar deze niet 😍 Als je op zoek bent naar asblond/grijs, zou ik misschien voor een andere shampoo dan deze gaan, maar voor mij is het perfect 🤩1 product in post Favoriet aller tijden!282 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 6 maanden geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Prima product
Ik vind deze leuk, maar het is geen favoriet. Als de huid een beetje droog is, kan deze strak aanvoelen na het aanbrengen. Maar als mijn huid normaal is, is het goed om te dragen. Zuinig in gebruik en gemakkelijk uit te smeren. Geen allergische reacties op dit, wat een groot pluspunt is, want ik reageer op bijna alles.1 product in post Prima product2042 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 6 maanden geledenBeoordeling: 1 van de 5Geverifieerde koper
Niet onder de indruk
Deze zonnebrandcrème is geel en kleurt af op witte kleding. Het droogt zo snel dat ik het niet op tijd kan uitsmeren, wat ertoe leidt dat ik het eraf rol als ik meer wil aanbrengen. De geur is ook niet bijzonder goed. Ik ga voor een andere zonnebrandcrème voor de zomer.1 product in post Niet onder de indruk1044 keer bekeken