Kristina Johanne
- Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 1 van de 5
Niet goed
Er komt heel weinig product uit de pompen, de shampoo schuimt bijna niet. Niet bij wasbeurt 1 en ook niet bij wasbeurt 2, moeilijk mee te werken. De flessen lijken gemaakt van goedkoop plastic, en het is een klus om er product uit te krijgen. Zie geen positief effect op het haar na meerdere wasbeurten, zal het niet opnieuw kopen. Heb Noord-Europees haar.1 product in post Niet goed1204 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 weken geledenHoi Kristina Johanne 🤗🤍 Heel erg bedankt dat je je ervaring deelt! Wat jammer dat dit geen schot in de roos was voor jou ❤ Soms past een product helaas niet bij je haar en behoeften, ook al hoop je echt op het tegenovergestelde ✨ Als je tips wilt voor iets dat beter kan werken, ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice 😊 Fijne dag verder 🌸