Malin

  • Het bericht is gemaakt 10 uur geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Veel effect voor weinig geld

    Heerlijke mist bij het aanbrengen. Echt mooie verspreiding en een oké geur. De kleur is vrij warm en blijft niet zo lang zitten. Maar dat ervaar ik niet bij vergelijkbare producten. Levert absoluut zoals verwacht
    1 product in post Veel effect voor weinig geld
    32 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 uur geleden
    Beoordeling: 2 van de 5
    Geverifieerde koper

    Meer een schaduw dan een highlighter

    Het geeft een heel subtiele glans. Niet zo goed als een highlighter, maar leuk in de ooghoek. Bij de mijne werkte de draaifunctie aan de onderkant niet en zat het product vast in het deksel. Dus over het algemeen geen goede ervaring.
    1 product in post Meer een schaduw dan een highlighter
  • Het bericht is gemaakt 10 uur geleden
  • Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 2 van de 5
    Geverifieerde koper

    Niet geweldig

    Een twee-in-één product dat niet aan de verwachtingen voldoet. De kleur op de natte punt en de pen komt niet overeen. De natte punt houdt het maar twee tot drie dunne streken vol voordat hij vloeistof verliest en er grove lijnen ontstaan.
    1 product in post Niet geweldig
    7 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 12 uur geleden
      Hoi Malin! 😊 Bedankt dat je je ervaring deelt 💛 Zo typisch dat het niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. Een tip is om de pen te schudden, de punt naar beneden of horizontaal te bewaren, de dop goed vast te zetten en de punt voor gebruik met een paar korte streken op je hand te primen. Duimen dat het beter werkt! Ik wens je een hele fijne dag! 🌸
  • Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Hou ervan!

    Ik heb PD en dit werkt nog steeds geweldig! Erg romig, licht en heerlijk. Ik vervang mijn dagcrème hiermee in de zomer
    1 product in post Hou ervan!
    441 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 1 van de 5
    Geverifieerde koper

    Ver onder verwachting

    Onder verwachting. Ik kocht het met 50% korting en het was nog steeds het geld niet waard. 10 kr was een redelijke prijs voor wat ik kreeg. Het is "strak" en mist de extra stof die nodig is om het er pluizig uit te laten zien. Er zaten ladders in de stof.
    1 product in post Ver onder verwachting
    38 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Werknemer bij Lyko.Reactie geladen 12 uur geleden
      Hejsan 😊 Wat jammer dat het niet aan de verwachtingen voldeed 💗 Als het abnormaal strak aanvoelt of als steken/naden los zijn gegaan, kan het een productiefout zijn. Je bent natuurlijk welkom om een klacht in te dienen via Mijn pagina’s 16 Bestelgeschiedenis 16 Klacht, dan helpen we je verder met je zaak 😊 Ik wens je een super fijne dag! 🌻