Malin
- Het bericht is gemaakt 10 uur geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Veel effect voor weinig geld
Heerlijke mist bij het aanbrengen. Echt mooie verspreiding en een oké geur. De kleur is vrij warm en blijft niet zo lang zitten. Maar dat ervaar ik niet bij vergelijkbare producten. Levert absoluut zoals verwacht1 product in post Veel effect voor weinig geld32 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 10 uur geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
Meer een schaduw dan een highlighter
Het geeft een heel subtiele glans. Niet zo goed als een highlighter, maar leuk in de ooghoek. Bij de mijne werkte de draaifunctie aan de onderkant niet en zat het product vast in het deksel. Dus over het algemeen geen goede ervaring.1 product in post Meer een schaduw dan een highlighter - Het bericht is gemaakt 10 uur geleden
- Het bericht is gemaakt 1 dag geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
Niet geweldig
Een twee-in-één product dat niet aan de verwachtingen voldoet. De kleur op de natte punt en de pen komt niet overeen. De natte punt houdt het maar twee tot drie dunne streken vol voordat hij vloeistof verliest en er grove lijnen ontstaan.1 product in post Niet geweldig7 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 12 uur geledenHoi Malin! 😊 Bedankt dat je je ervaring deelt 💛 Zo typisch dat het niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. Een tip is om de pen te schudden, de punt naar beneden of horizontaal te bewaren, de dop goed vast te zetten en de punt voor gebruik met een paar korte streken op je hand te primen. Duimen dat het beter werkt! Ik wens je een hele fijne dag! 🌸
- Het bericht is gemaakt 1 dag geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Hou ervan!
Ik heb PD en dit werkt nog steeds geweldig! Erg romig, licht en heerlijk. Ik vervang mijn dagcrème hiermee in de zomer1 product in post Hou ervan!441 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 dag geledenBeoordeling: 1 van de 5Geverifieerde koper
Ver onder verwachting
Onder verwachting. Ik kocht het met 50% korting en het was nog steeds het geld niet waard. 10 kr was een redelijke prijs voor wat ik kreeg. Het is "strak" en mist de extra stof die nodig is om het er pluizig uit te laten zien. Er zaten ladders in de stof.1 product in post Ver onder verwachting38 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Werknemer bij Lyko.Reactie geladen 12 uur geledenHejsan 😊 Wat jammer dat het niet aan de verwachtingen voldeed 💗 Als het abnormaal strak aanvoelt of als steken/naden los zijn gegaan, kan het een productiefout zijn. Je bent natuurlijk welkom om een klacht in te dienen via Mijn pagina’s 16 Bestelgeschiedenis 16 Klacht, dan helpen we je verder met je zaak 😊 Ik wens je een super fijne dag! 🌻