Mariia

  • Het bericht is gemaakt 4 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Precies wat ik zocht

    Dit product paste heel goed bij mij. De kleur ziet er natuurlijk uit en de wenkbrauwen blijven de hele dag mooi op hun plek zitten. Ik vind het fijn dat het resultaat er natuurlijk uitziet zonder te overdreven te zijn. Makkelijk in gebruik en geeft de wenkbrauwen een mooie en verzorgde uitstraling.
    1 product in post Precies wat ik zocht
    67 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 4 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Zacht haar en heerlijke geur

    Ik heb dik en vrij pluizig haar, dus niet alle haarproducten geven merkbare resultaten. Deze haarmasker verraste me positief. Na gebruik voelde mijn haar veel zachter, gladder en aanzienlijk makkelijker te kammen. Ik merkte ook dat mijn haar er verzorgder uitzag en minder pluizig was.✨ De geur verdient ook lof. Toen ik het potje voor het eerst opende, was mijn eerste reactie gewoon: "Wow!"😍. Het ruikt ongelooflijk lekker, en ik kan de aangename geur nog steeds in mijn haar voelen na gebruik. Ik ben erg tevreden met het resultaat en zal dit product zeker blijven gebruiken. Vooral aanbevolen voor jou met dik en pluizig haar!❤️
    1 product in post Zacht haar en heerlijke geur
    84 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 week geleden
    10 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 week geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Positief verrast!

    Ik vond deze set echt leuk! Wat ik het leukst vond, waren de lipproducten. Ze hebben mooie tinten, voelen prettig aan op de lippen en werden snel een van mijn favorieten. Ik was ook positief verrast door de blush. Ik heb bijna nooit blush gebruikt, dus ik had geen speciale verwachtingen, maar na het eerste gebruik was ik echt onder de indruk 😍 Het geeft het gezicht een frisse en natuurlijke uitstraling. Het lipmasker geeft goede hydratatie aan de lippen, en het tasje was een leuke bonus – heel schattig, anders en verrassend ruim. Al met al ben ik erg tevreden met de set, en het bevatte veel producten die ik echt leuk vond. 💖
    1 product in post Positief verrast!
    1920 keer bekeken
    • Reactie geladen 1 week geleden
      Heb je Dior en Sheglam gekregen? Sheglam is toch het merk van Shein, nietwaar? 😱