Melanie
Lyko Creator
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 22 uur geledenBeoordeling: 2 van de 5
Allergische reactie
Begon erg te branden en ik kreeg het branderige gevoel niet weg. Helaas gebeurde er ook niets met de buitenkant.1 product in post Allergische reactie7 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Werknemer bij Lyko.Reactie geladen 1 uur geledenHejsan! Vervelend om te horen dat je die ervaring had 💗 De huid, vooral rond de ogen, kan erg gevoelig zijn en verschillend reageren op actieve en verstevigende ingrediënten. Als het begint te prikken of ongemakkelijk aanvoelt, is het altijd het beste om het product direct af te wassen en te stoppen met gebruiken. Hopelijk is je huid gekalmeerd en voelt het weer goed aan 💖
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 6 dag(en) geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
De kleur verdwijnt als je het blauw verwijdert
Je moet het blauw verwijderen, en als je dat doet, verdwijnt ook de kleur eronder. De kleur blijft helemaal niet zitten…1 product in post De kleur verdwijnt als je het blauw verwijdert333 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Werknemer bij Lyko.Reactie geladen 3 dag(en) geledenHoi Melanie! 😊 Wonder Blading werkt via een tweestapsproces waarbij de Lip Masque-gel eerst de bovenste laag van de lippen meet met pigment, en daarna activeert de Lip Activator een kleurreactie die de kleur in de lippen verzegelt. Wanneer het blauwe masker wordt verwijderd, is het de bedoeling dat de gel zelf mee wordt verwijderd, terwijl de kleur die zich in de lippen heeft ontwikkeld achterblijft 🩷 Voor het beste resultaat raden we aan dat de lippen schoon, droog en goed voorbereid zijn voor het aanbrengen. Het voorzichtig exfoliëren en hydrateren van de lippen vooraf kan helpen de kleur gelijkmatiger te laten hechten en een duurzamer resultaat te geven. 🙏🏻 Fijne dag! 🌷
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 6 dag(en) geledenBeoordeling: 1 van de 5Geverifieerde koper
Er komt niets uit
Hecht het niet op de huid? Er komt niets uit.1 product in post Er komt niets uit134 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 3 dag(en) geledenHoi Melanie! 👋 Bedankt dat je het deelt, maar wat jammer dat het niet werkte zoals verwacht! 🤍 Dit type stain-liner werkt iets anders dan een gewone lippenpotlood en wordt het beste aangebracht op schone, droge lippen zonder lippenbalsem of andere producten eronder. Een tip is ook om het potlood met de punt naar beneden te bewaren en voorzichtig te schudden voor gebruik ✨ Hopelijk helpen de tips, anders kun je gerust een klacht indienen via de bestelgeschiedenis op mijn pagina’s, dan kijken we er verder naar 🌸 Het beste! 🌼
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 6 dag(en) geledenBeoordeling: 5 van de 5
Een must-have!
Zag zichtbaar resultaat na slechts één keer gebruiken! Geschokt! De huid werd strakker en de poriën veel, veel kleiner!1 product in post Een must-have!404 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 6 dag(en) geledenBeoordeling: 5 van de 5
Een must have!
Zichtbare resultaten na slechts één keer gebruiken! Geschokt! De huid werd strakker en de poriën veel, veel kleiner!1 product in post Een must have!179 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 6 dag(en) geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Beste
Dit is het meest comfortabele, zachte en sterkste haarbandje dat ik ooit heb gehad. Meer besteld! Past perfect bij mij omdat ik lang, dik en zwaar haar heb. Dus iedereen met zwaar of dik haar – BESTEL!1 product in post Beste50 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 2 van de 5Geverifieerde koper
Houdt niet wat het belooft!
Helaas heeft dit product geen enkel resultaat gegeven na twee keer per dag gebruiken gedurende 2 weken. De poriën en de huid zien er precies hetzelfde uit. Niacinamide is een veel betere oplossing voor degenen die snelle zichtbare resultaten willen. Maar het is niet waardeloos, het sluit vocht in omdat het een soort olieformule is. Aanbrengen na moisturizer vóór make-up zorgt ervoor dat het vocht langer blijft. Maar als je het daarvoor wilt gebruiken, raad ik The Ordinary’s EUK 134 aan, die is zoooooo goed! Zowel deze als EUK 134 kunnen royaal onder make-up worden aangebracht zonder het te verpesten. Laat het even intrekken voordat je make-up aanbrengt. Vergeet niet een primer te gebruiken op je gezicht als je vette huidverzorging gebruikt en je make-up moet blijven zitten!1 product in post Houdt niet wat het belooft!1442 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
Wil het nu!!!
Wanneer is het weer op voorraad?1 product in post Wil het nu!!!59 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 weken geledenHoi Melanie 😊 Ik zie dat het product besteld is, dus hopelijk duurt het niet te lang! Houd het in de gaten, dan krijg je een mail wanneer het beschikbaar is om te kopen 💌 Het beste 🤍1 likes
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 5 van de 5
De redder in nood!
Als het leven ertussen is gekomen en je je huidverzorgingsroutine al een paar dagen niet hebt kunnen doen, redt dit het met één keer gebruiken!1 product in post De redder in nood!671 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5
Ik GA DOOD voor de geur!
Dit is absoluut de beste geur die ik ooit heb ervaren bij een zelfbruiner!!! Erg moeilijk uit te leggen, maar als een poederige aardbeienmilkshake met kokos, maar niet plakkerig zoet! De textuur was heel makkelijk om mee te werken. Ik vond dat het na 1 uur helemaal geen kleur gaf. Ik bracht het aan om 23:15 en om 00:15 (na een uur, zoals het heet) zag ik geen verschil. Ik sliep ermee en werd om 06:00 wakker en mijn vingers en voeten waren ZO bruin! Ik faal normaal gesproken niet op handen en voeten. Ik bracht 2 dagen later een laagje aan (natuurlijk niet op handen en voeten) en de kleur werd zooo donker! Kreeg veel complimenten dat het er natuurlijk uitzag en velen dachten dat ik in het buitenland was geweest. 1,5 week later is de kleur een beetje vervaagd, maar niet vlekkerig! Ziet er nog steeds uit alsof ik natuurlijk bruin ben. Het krijgt absoluut een mega plus voor de geur en hoe makkelijk het was aan te brengen. En een groot pluspunt dat het “mooi” vervaagt en lang blijft zitten! Maar wees voorzichtig met handen en voeten, je kunt ze altijd eerder afspoelen. Deze zelfbruiner groeide op mij toen ik in het begin een beetje sceptisch was. Op het gezicht hoefde het maar kort en in een kleine hoeveelheid te blijven. Ik veegde mijn gezicht na 2 uur af met water omdat ik naar de sportschool ging en de kleur bleef!1 product in post Ik GA DOOD voor de geur!4528 keer bekeken