Reneè
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 3 van de 5
Gemengde gevoelens
Gemengde gevoelens over deze spray. Aan de ene kant is mijn haar nog nooit zo makkelijk doorkambaar geweest voor meerdere dagen nadat ik deze in mijn handdoekdroge haar na het douchen heb gespoten. Je voelt echt dat het product het haar beschermt en ermee werkt. Erg zacht, makkelijk te stylen en geen pluizig haar. Aan de andere kant voelt het haar de hele tijd "productachtig" aan. Het haar blijft makkelijk hangen in elastiekjes of als je je vingers door je haar haalt, plakken je vingers vast (niet omdat het klit, het haar wordt erg zacht) omdat het voelt alsof er te veel product in het haar zit. (Ook geprobeerd om een beetje te sprayen, hetzelfde gevoel toen ook) En het heeft ook een mannelijke geur die ik persoonlijk niet lekker vind in mijn eigen haar. Dus daarom 3/5!1 product in post Gemengde gevoelens275 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 10 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Beste shampoo! 🫶
Ik hou absoluut van deze! Gebruik het al 1,5 (bijna 2) jaar en zal waarschijnlijk nooit meer een ander shampoo gebruiken! Het ruikt heerlijk en is geschikt voor de meeste haartypes. Zowel ik met droog/beschadigd haar hou ervan, als mijn dochter met fijn/onbehandeld/droog haar! Zeer aan te raden! ❤️1 product in post Beste shampoo! 🫶2023 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 10 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Mijn favoriete conditioner! 🫶
Ik hou hier absoluut van! Gebruik het al 1,5 (bijna 2) jaar en zal waarschijnlijk nooit meer een andere conditioner gebruiken! Het ruikt geweldig en is geschikt voor de meeste haartypes. Zowel ik met droog/beschadigd haar hou ervan, als mijn dochter met fijn/onbehandeld/droog haar houdt ervan! Zeer aan te raden! ❤️1 product in post Mijn favoriete conditioner! 🫶160 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 10 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Hou van deze! ❤️
Beste haarmasker voor regelmatig beschadigd haar! Ben super tevreden, gebruik dit al meer dan 1 jaar terwijl ik mijn haar blonderde en verfde, en oh wat een redder in nood! Mijn dochter heeft het ook geprobeerd, maar zij had geen beschadigd haar, en het was een beetje te veel voor haar haar, dus het is goed om erover na te denken voordat je koopt! Kan ik sterk aanbevelen! 😍1 product in post Hou van deze! ❤️4070 keer bekeken