Ann-Chatrine
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Top
Top Hele goede shampoo, ik heb lang haar tot aan mijn onderrug en het kan gemakkelijk klitten. Ik ben lang op zoek geweest naar een goede shampoo + conditioner, en ik weet niet hoeveel geld ik heb uitgegeven aan zogenaamde kwaliteits shampoo en conditioner. Uiteindelijk heeft mijn zoon ze gekregen. Maar met XL Bonding voel ik echt dat het haar weer gehydrateerd wordt, het wordt zacht en het voelt niet meer pluizig aan. Ik ga hiermee door. Zeer tevreden. 🌸🙏1 product in post Top71 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Top
Hele goede conditioner, ik heb lang haar tot aan mijn onderrug en het kan gemakkelijk klitten. Ik ben lang op zoek geweest naar een goede shampoo + conditioner, en ik weet niet hoeveel geld ik heb uitgegeven aan zogenaamde kwaliteits-shampoos en conditioners. Uiteindelijk heeft mijn zoon ze gekregen. Maar met XL Bonding voel ik echt dat het haar weer gehydrateerd wordt, het wordt zacht en het voelt niet meer pluizig aan. Ik ga hiermee door. Erg tevreden. 🌸🙏1 product in post Top49 keer bekeken