Pedernille
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5
Vind het fijn, maar niet de geur
Ik vond de producten van deze lijn erg fijn, maar ik reageer sterk op de geur, ik ben allergisch voor parfum, dus dat is niet zo vreemd😆 Maar hebben jullie tips voor producten zoals deze lijn zonder geur? Ik heb zelf naar Niccin en Cutrin gekeken, zijn dat goede alternatieven? Ik gebruik deze spray, het volume schuim en de styling crème. Wil graag iets soortgelijks gebruiken, maar dan zonder geur🤗1 product in post Vind het fijn, maar niet de geur236 keer bekeken