Pernilla

  • Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 1 van de 5

    Waardeloos

    Weliswaar een fijne textuur, maar qua SPF is het waardeloos. Ik verbrand elke keer als ik het op mijn gezicht heb, ongeacht hoe kort ik buiten ben. Ik heb geprobeerd een paar keer zonder zonbescherming te zijn en ben toen niet verbrand. Daarna heb ik het weer met de crème geprobeerd en dan brandt mijn gezicht na korte tijd buiten. Of ik heb een verlopen tube gekregen, of het is niet effectief. Hoe dan ook, ik raad het niet aan.
    1 product in post Waardeloos
    6 keer bekeken