VH

  • Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Oh, zo goed!

    Ik heb fijn, Scandinavisch haar met veel, maar dunne haren. Deze spray geeft goed volume aan mijn anders platte haar. De geur is een beetje speciaal en blijft lang hangen, maar ik vind hem steeds leuker elke keer dat ik de spray gebruik!
    1 product in post Oh, zo goed!
    89 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 5 dag(en) geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Fruitig!

    Fruitig geurende lipgloss. De ene met appel, de andere met aardbei. Ik ben het niet eens met het idee dat de appelvariant wat glans heeft, maar beide zijn zacht op de lippen en ruiken lekker. Ze zijn niet plakkerig, maar meer als lipolie in textuur. Een minpunt omdat ze ontwikkeld zijn in Noorwegen, maar gemaakt in China.
    1 product in post Fruitig!
    6 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 week geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Perfecte tint!

    De tint past perfect bij mijn lippen. Het product doet me erg denken aan de oude klassieke Lipfinity van MaxFactor. Ik vind dat mijn lippen vrij droog en een beetje plakkerig aanvoelen na het aanbrengen, daarom vier sterren.
    1 product in post Perfecte tint!
    99 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Wow!

    Wat een schot in de roos! Het enige minpunt, en de reden dat er één ster wordt afgetrokken, is dat de zonnebrandcrème van Rituals al geopend was met een donker haar erbij. Niet erg prettig.
    1 product in post Wow!
    651 keer bekeken
    • Reactie geladen 2 weken geleden
      Oh nee! Nu moet ik mijn verpakkingen ook maar eens checken, denk ik.
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Goede geur

    Goede geur die niet overheerst. Stevig maar niet te zwaar. Handige maat voor reizen of om uit te proberen.
    1 product in post Goede geur
    368 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 4 weken geleden

    Reef safe

    Ik heb deze box besteld, maar kwam te laat omdat ik het liefst koraalvriendelijke zonnebrand wil. Zijn deze producten dat?
    1 product in post Reef safe
    1572 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 4 weken geleden
      Hejsan VH! 👋😊 Als ik de zonnebrandmiddelen die erbij zitten nader bekijk, is “reef safe” geen gereguleerd label 🤍 Ik kan aanraden om Beachkind Natural Sunscreen Sensitive Fragrance Free SPF50 te bekijken. Het is een goed alternatief als je op zoek bent naar een meer koraalvriendelijke zonnebrandcrème 👇 lyko.com/sv/beachkind/beachkind-natural-sunscreen-sensitive-fragrance-free-spf50-50-ml Fijne dag!
  • Het bericht is gemaakt 6 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    De Geur!!

    Ik hou echt van de geur! Het maakt me niet uit of het vegan is of zo, ik heb het gekocht omdat het zo lekker ruikt 🥰
    1 product in post De Geur!!
    1410 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 6 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Geweldige geur!

    Ik hield zo veel van de geur dat ik ook body oil heb gekocht 🥰
    1 product in post Geweldige geur!
    131 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 2 van de 5
    Geverifieerde koper

    Geen shimmer

    Helaas geeft deze olie geen shimmer of glow. Er gebeurt echt niets. Ik geef het twee sterren omdat het een fijne, maar subtiele vanillegeur heeft, en omdat het niet plakkerig aanvoelt. Een echte droge olie die ik nog niet eerder ben tegengekomen! Misschien klopt er iets niet met mijn product, want ik had gehoopt op een of andere vorm van straling op mijn huid, maar het geeft echt nul.
    1 product in post Geen shimmer
    1912 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko's klantenservice.Reactie geladen 10 maanden geleden
      Hey VH! 👋 Klinkt goed met de geur en dat het niet plakt ✨ Het zou een hele glans moeten hebben en een natuurlijke gloed geven wanneer het op de huid wordt aangebracht. Als je vermoedt dat er iets niet klopt met je fles, kun je een klacht indienen via Mijn pagina's - Bestelgeschiedenis - Klacht, en daar een paar foto's/video's uploaden van hoe het wordt aangebracht, zodat we verder kunnen kijken en je via e-mail kunnen terugkomen 📧 Fijne dag 🌸
      1 likes