Sarah
- Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5
Ongelooflijk!
Ik dacht niet dat het mogelijk was. Ik probeerde het eerst zonder de instructies te lezen, dus werkte het eerst niet totdat ik las dat je het 15-20 seconden moest inmasseren. Toen werkte het perfect! Ik had de bakkebaarden ingesmeerd met wax zodat ze recht naar buiten stonden. Toen ik daarna de mousse aanbracht, was het alsof ik nooit wax had gebruikt. Dit wordt een favoriet na een avondje uit! De recensie is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de testpiloot heeft het product gratis mogen proberen.1 product in post Ongelooflijk!123 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 5 van de 5
Hou van deze!
Dit product is mijn nieuwe favoriet! Ik ga dit dagelijks gebruiken. Het irriteerde mijn hoofdhuid niet, hield de volume de hele dag vast en was makkelijk aan te brengen. Het is nog nooit zo snel geweest om mijn haar te fixen als nu, in plaats van te worstelen met haarlak waarmee ik altijd per ongeluk stijve plekken maak. De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de tester heeft het product gratis mogen proberen.1 product in post Hou van deze!65 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5
Goed en handig product
Werkt perfect. Het product voldeed aan de verwachtingen en heeft een handige verpakking. Ik heb geprobeerd mijn bakkebaarden te stylen. Het maakte ze niet zwaar. Het hield stand. Rook ook erg lekker. Was een beetje plakkerig, maar er zijn waarschijnlijk betere manieren dan met je vingers te gebruiken. De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de testpiloot mocht het product gratis uitproberen.1 product in post Goed en handig product17 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 3 van de 5
Wilde niet doen wat ik wilde
Helaas wilde het niet meewerken en kreeg ik het niet voor elkaar. Ik wilde een browlift-look, maar heb waarschijnlijk te eigenwijze haartjes. Misschien deed ik iets verkeerd, maar het gevoel van vet was het enige wat ik kon bereiken. De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de testpiloot heeft het product gratis mogen uitproberen. De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de testpiloot heeft het product gratis mogen uitproberen.1 product in post Wilde niet doen wat ik wilde89 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 4 van de 5
Helemaal oké. Ruikt lekker
Ik heb de sterkte niet getest, maar de houdbaarheid was top. Het rook heel lekker. Het deed zijn werk om het haar op zijn plaats te houden zonder dat het haar aanvoelde als staalwol en stijf werd zoals het soms kan zijn. Ik gebruik zelden haarlak. Behield de vorm de hele dag. De recensie is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de testpersoon mocht het product gratis uitproberen.1 product in post Helemaal oké. Ruikt lekker67 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 3 van de 5
Een beetje teleurgesteld maar toch tevreden
Ik heb deze haarkleur mogen testen in samenwerking met Smartson. Ik had gehoopt op een iets intensere kleur. Helaas werd de kleur zoals toen ik hem wijnrood verfde en daarna begon de kleur uit te wassen. Ik smeerde het in mijn haar en liet het 30 minuten zitten. Misschien wordt het beter als ik mijn haar opnieuw verf, en volgens mijn verwachtingen/hoop. Maar de kleur was makkelijk om mee te werken. Volgende keer gebruik ik een kwast, maar het was leuk om te testen en te "smeren". Het bleef ook niet zo veel op de huid zitten en mijn haar voelde heerlijk aan daarna. Ik ga zeker door met testen tot ik de gewenste tint heb gevonden. De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de testpiloot heeft het product gratis mogen proberen.1 product in post Een beetje teleurgesteld maar toch tevreden80 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5
Vond het gevoel
Ik heb Redken Acidic Grow Full System Serum getest Ik vond het gevoel in mijn haar fijn, maar ik merkte dat er zoveel product in mijn haar zat, zowel van de serie als de behandeling, dat het stijf werd bij de hoofdhuid. Maar ik denk dat als je je haar daarna stylet, dat gevoel waarschijnlijk verdwijnt. Misschien kan een föhn helpen. Dat heb ik nooit geprobeerd omdat ik meestal geen tijd heb. Mijn haar is ook erg droog, dus ik merkte dat ik moest aanvullen met olie en meer vocht. Ik ervaarde geen wow-gevoel met de serie, maar het was prima. De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de tester heeft het product gratis mogen proberen.1 product in post Vond het gevoel322 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5
Helemaal oké
Ik heb Redken Acidic Grow Full System Treatment getest Ik vond het product fijn, maar merkte dat het haar stijf werd, zoals bij het gebruik van haarmousse. Ik moest masseren en borstelen om dat gevoel weg te krijgen. Verder vond ik het goed. Het gaf volume en was een prima product. De review is uitgevoerd in opdracht van Smartson – de tester heeft het product gratis ontvangen.1 product in post Helemaal oké235 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5
Best wel oké conditioner
Ik heb de Redken Acidic Grow Full System conditioner getest Een conditioner die best wel oké is. Het gaf volume en rook lekker, het haar voelde fris aan, en ik zou zeggen dat het meer naar een herengeur neigt dan naar een damesgeur, maar het zou waarschijnlijk als unisex werken. Het haar werd minder droog dan voorheen, maar helaas heeft mijn haar meer vocht nodig. Mijn haar is erg droog, en ik had niet het gevoel dat het product volledig hielp, dus ik moest aanvullen met haarolie. Maar over het algemeen best wel oké conditioner :)1 product in post Best wel oké conditioner77 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5
Best oké
Ik heb Redken Acidic Grow Full System Shampoo getest Een shampoo die best oké is. Het gaf volume en rook lekker, het haar voelde fris aan, en ik zou zeggen dat het meer naar een herengeur neigt dan naar een damesgeur, maar het zou waarschijnlijk als unisex werken. Mijn haar is echter erg droog en ik merkte niet dat het product hielp, dus ik moest aanvullen met haarolie. Maar over het algemeen best oké shampoo :)1 product in post Best oké544 keer bekeken