Solveig

Lyko Creator
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geleden
    Beoordeling: 4 van de 5

    Werkt goed!

    Ik heb deze in meerdere Lovables ontvangen en getest, ook al gebruik ik normaal gesproken geen zelfbruiner. Ik vind het fijn dat het in sprayvorm is, makkelijk aan te brengen en een mooie, zongekuste gloed geeft. Ik heb ook geprobeerd het een beetje op mijn armen aan te brengen, maar dan wordt het snel vlekkerig, dus dat wordt niet aanbevolen. Het ruikt sterk naar kokos en ik heb het meestal 's avonds voor het slapen gaan gebruikt. Het laat bruine vlekken achter op het beddengoed, wat een minpunt is. Over het algemeen ben ik tevreden en na een vakantie in Spanje waarbij ik vooral SPF50 gebruikte en niet veel tijd in de zon doorbracht, maar deze een beetje voor en na de reis gebruikte, kreeg ik veel complimenten over mijn bruine kleur 🏖️😎 #lykoreview
    1 product in post Werkt goed!
    153 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 week geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Leuk verjaardagscadeau!

    Maandag besteld en vandaag opgehaald bij het postkantoor - heel snelle levering! Iets minder Lovable dan de vorige, maar veel mooie inhoud! Ik kijk er erg naar uit om de UV-lamp te testen - een beetje jammer dat hij alleen werkt met zijn eigen merk en niet universeel is (voor zover ik heb gelezen, nog niet getest), maar het wordt in ieder geval leuk om te proberen 💅 Het lipmasker ruikt heerlijk - ik ben net door mijn Laneige Lip Mask heen, dus het is perfect om Mario Badescu's te proberen 😍 De blush stick heeft een ongelooflijk mooie kleur, dus ik kijk ernaar uit om die te proberen! De lipstick en gloss zijn waarschijnlijk iets te donker voor mij, maar ik ga ze proberen - en het positieve is dat ik ze voor deze prijs kan testen! 💋💄 De lichaamsolie ruikt superlekker - ik kan niet stoppen met eraan ruiken 😍 Verder kijk ik ernaar uit om zowel de oogmaskers als de Face Formula te testen! Ik denk dat het dit weekend moet worden - ik ben dit weekend jarig, dus dit was mijn verjaardagscadeau aan mezelf 🥰 (een beetje te vroeg geopend 🤫) De tas die erbij zit is een beetje raar, zoals velen zeggen. Ik heb het gevoel dat hij niet op een zinvolle manier gebruikt kan worden. Ik heb geprobeerd de strik eraf te knippen, en dan is hij in ieder geval iets minder opvallend - maar het blijft moeilijk om bij de tas te komen. Waarschijnlijk ga ik hem zelf niet gebruiken, maar ik denk dat mijn 5-jarige dochter er dol op zal zijn 💕 Absoluut aan te bevelen - en het is natuurlijk zo dat niet alle pakketten voor iedereen geschikt zijn, maar deze vond ik erg leuk 🥰 #lykoreview
    1 product in post Leuk verjaardagscadeau!
    4777 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geleden
      De tas klinkt als een leuk cadeau voor een 5-jarige. Bedankt voor de tip ❤️
      2 likes
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Mooi!

    Heerlijke vochtinbrengende crème – ruikt lekker, geeft veel vocht en trekt snel in de huid. Werkt ook kalmerend op mijn huid, die snel rood kan worden. Erg tevreden. Ik heb een gecombineerde huid met drogere wangen en een iets vettere T-zone. Het grootste minpunt is dat het niet de goedkoopste crème is (maar ook niet de duurste), maar ik heb veel andere goede vochtinbrengende crèmes die veel goedkoper zijn. Ik had waarschijnlijk een hogere score gegeven als de prijs lager was. #lykoreview
    1 product in post Mooi!
    551 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Redelijk goed

    Deze werkt redelijk goed voor mij. Ik heb een gecombineerde huid en heb deze in de douche staan. Ik hou van reinigers met een pompflacon – zo praktisch in de ochtendroutine, makkelijk te doseren en er gaat weinig product verloren. Het is parfumvrij, wat ik persoonlijk een beetje saai vind, maar veel mensen geven daar juist de voorkeur aan. Ik vind dat het na het afspoelen een beetje als een laagje op de huid achterblijft, daarom geef ik maar 4 sterren. Ik heb ook andere reinigers waar ik veel blijer mee ben, maar ik zou het opnieuw kunnen overwegen omdat het betaalbaar en praktisch is. #lykoreview
    1 product in post Redelijk goed
    256 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 3 van de 5
    Geverifieerde koper

    Harde consistentie

    Ik heb de hele reinigingsserie van Topz gekocht om te testen of het voor mij kan werken, maar ik ben niet helemaal overtuigd. Ik heb een gecombineerde huid en reinig mijn huid ’s avonds dubbel. Eerder was ik tevreden over Smuuti Sorbet Balm en House of Hur Cleansing Balm. Allereerst: ik vind deze te hard in consistentie. Het voelt als de consistentie van kokosvet – volledig gestold, en ik merk dat ik het uit het potje moet scheppen met de bijgeleverde spatel (pluspunt daarvoor). Moeilijk te doseren hierdoor – je kunt te veel of te weinig product krijgen, afhankelijk van hoeveel je schept. Als ik het product eruit haal, moet het in het gezicht worden gemasseerd, maar ik vind niet dat het goed oplost, zelfs niet onder de douche, dus ik duw een klompje “kokosvet” rond dat langzaam oplost. Het is ook makkelijk om het hele klompje dat je eruit hebt geschept in de afvoer te laten vallen terwijl ik probeer de spatel terug in het potje te manoeuvreren en het weer dicht te doen. Het verwijdert waterproof mascara bij mij, maar waarschijnlijk vooral met behulp van warm water. Als het van de huid wordt gewassen, ervaar ik een laagje op de huid, een beetje plasticachtig. Het heeft geen geur. Dat kan voor sommigen positief zijn, maar ik geef de voorkeur aan milde, aangename geuren. Nee, het doet waarschijnlijk een deel van zijn werk en verwijdert make-up en zonnebrandcrème, en omdat ik daarna een watergebaseerde reiniger gebruik, compenseert dat door het plastic laagje te verwijderen, dus ik ga het opmaken, maar ik zal het niet opnieuw kopen, ook al is het betaalbaar. #lykoreview
    1 product in post Harde consistentie
    120 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 2 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Erg goed!

    Ik gebruik deze shampoo al een tijd en ben erg tevreden! Het voelt alsof het de hoofdhuid goed reinigt, voegt vocht en glans toe aan het haar, en is erg betaalbaar! Ruikt ook lekker en veroorzaakt geen irritatie op mijn hoofdhuid. Ik kocht een fles van 1000 ml en hij is erg zuinig in gebruik, maar ik zal waarschijnlijk een nieuwe kopen en hiermee doorgaan, ook als de fles leeg is ☺️ #lykoreview
    1 product in post Erg goed!
    224 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Fijne hittebeschermer

    Ik vind dat deze lekker ruikt, makkelijk in het haar te verdelen is en ik ervaar dat hij goede bescherming biedt voor het haar, zowel tegen hitte als UV-straling. Ik heb hem vaak gebruikt en ben tevreden, maar ik vind niet dat hij veel meer doet voor het haar qua glans, dus gebruik ik andere producten als ik meer glans wil. #lykoreview
    1 product in post Fijne hittebeschermer
    728 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 3 van de 5

    Redelijk, maar

    Kreeg deze in een Lovables box en heb hem een tijdje getest. Het werkt redelijk als je de gebruiksaanwijzing volgt – het moet op volledig droge huid worden aangebracht en ingewreven. Dan voel je de kleine korrels die een peeling-effect geven, en het ruikt redelijk. Ik vind het mild en effectief als peeling. Het probleem is dat zodra je water toevoegt, het begint te ruiken naar misselijkmakend braaksel, en als je het in de douche aanbrengt op natte huid, is de geur erg intens. Dan verdwijnen ook meteen de kleine korrels die het peeling-effect geven, dus het peeling-effect verdwijnt. Als je het op droge huid aanbrengt en daarna alleen met water afspoelt, gaat het wel, maar voor mij die graag peeling in de douche gebruikt, voelt dit vrij hopeloos aan. Geef het drie sterren omdat het redelijk werkt als je het alleen op droge huid gebruikt, maar geen favoriet. Zal het opmaken, maar waarschijnlijk niet opnieuw kopen. #lykoreview
    1 product in post Redelijk, maar
    237 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Goed!

    Het is moeilijk om deze Lovables een slechte beoordeling te geven, merk ik – je mag ontzettend veel producten testen voor een hele goede prijs! Hoewel niet alle producten even goed zijn, geef ik het pakket als geheel een 5 🌟 omdat het zoveel waarde heeft om zoveel spannende dingen te testen ❤️ Deze Lovables heb ik een tijdje geleden gekocht, maar ik zie dat ik er nog geen recensie over heb geschreven. Het voordeel is dat ik nu veel producten heb kunnen testen ❤️ Milk Hydro Grip Primer – doet zijn werk, make-up blijft goed zitten. Hij is erg klein en is snel op. Maar goed zolang hij meegaat. Ole Henriksen Strengt Trainer – fluweelzachte vochtinbrengende crème. Weet niet of hij zo magisch is dat hij de prijs waard is, maar hij voelt heerlijk aan op de huid. Iets te klein om resultaat te zien (ik heb hem in mijn reistoilettas). Powder Puff – heel fijn, werkt goed, doet zijn werk. The Inkey List Tripeptide Plumping Lip Balm is een nieuwe favoriet. Geeft veel vocht aan de lippen, en ik merk dat mijn lippen op de lange termijn iets voller worden. Maria Åkerberg Scalp Treatment – ruikt lekker, maakt het haar niet vet na gebruik. Ik heb bijna een flesje opgemaakt. Of het het haar helpt, weet ik niet zeker, maar het schaadt in ieder geval niet. Ik heb de laatste tijd veel mooier haar gekregen, maar ik ben ook beter geworden in het gebruiken van olie en andere producten die het haar beschermen, dus ik denk dat het een combinatie is ☺️ Ik probeer het elke dag te gebruiken, maar vergeet het vaak 😅 Mixsoon Bean Essence – geen favoriet bij mij. Ik vind dat het veel "afschilfert" onder huidverzorging en make-up, alles wat eroverheen werd aangebracht, bladderde gewoon af. Dus misschien kan ik het als peeling gebruiken, maar niet als serum/essence. Het veroorzaakte geen huidirritatie, maar voelt een beetje "slijmerig" aan. Geek&Gorgeous A Game 5 Night Cream – deze vind ik erg fijn, gebruik hem 's avonds. Veroorzaakt geen irritatie, fijne textuur, makkelijk uit te smeren. Ik ben van om de andere avond naar bijna elke avond gegaan, en mijn huid verdraagt het goed. Dit zijn de producten die ik tot nu toe heb kunnen testen – maar ik kijk ernaar uit om de rest te testen 🤩 #lykoreview
    1 product in post Goed!
    186 keer bekeken
  • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Prachtig 🤩

    Ik was erg sceptisch of deze kleur te licht voor mij zou zijn, en dat het een beetje "Barbie-roze" zou worden – maar ik werd verleid om het te proberen omdat ik er zoveel over heb gelezen en het er zo mooi uitziet bij anderen 😍 Ik kocht 303 Rose Tendre, en het is een prachtige roze kleur, niet "Barbie-roze", maar iets meer gedempte roze – heel mooi! Ik vond ook de textuur van de lippenstift fijn en hij voelde hydraterend aan op de lippen (niet als een lippenbalsem, maar als een verzorgende lippenstift). De houdbaarheid is zo-zo – hij houdt niet alles vol en moet opnieuw worden aangebracht, maar ik heb het gevoel dat lippenstiften vaak niet zo lang blijven zitten voordat ze verdwijnen, en degenen die lang blijven drogen de lippen erg uit. Maar alles bij elkaar ben ik tevreden met de aankoop – het is een van mijn favorieten geworden 🥰 #lykoreview
    1 product in post Prachtig 🤩
    322 keer bekeken