Sigrid
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
HOUD ERVAN
Dit product is zo fijn en licht!!! Ik hou er zo van!!! De verpakking is klein voor die prijs, maar nog steeds zo goed! Houdt je de hele dag gehydrateerd en vochtig, plus het is niet vettig! Perfect voor de zomerhitte😍1 product in post HOUD ERVAN732 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Blij
Dit is heel goed! Ik heb het maar één keer gebruikt, maar mijn haar voelt echt zacht en glanzend aan. Bijna hetzelfde als K18! Echt blij! Het haalt de pluizigheid niet weg, maar het is nog steeds een heel goed product! En schattige verpakking, wat een pluspunt is😆1 product in post Blij73 keer bekeken