Sofia

  • Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 3 van de 5
    Geverifieerde tester

    Wilde meer

    Lumene's lip glow oil balm zou hydraterend moeten zijn en glans aan de lippen geven, heeft fijne ingrediënten en meerdere tinten. Verschillende tinten hebben ook SPF 30, wat geweldig is, en ik wou dat ze dat allemaal hadden!! Mijn ervaring met het product is dat het prettig is, maar helaas geen wow-gevoel geeft. Het voelt comfortabel aan op de lippen, ruikt lekker naar vanille en plakt niet. Maar het blijft ook niet lang zitten, niet dat Lumene beweert dat het dat doet, maar het voelt alsof je het om de vijf minuten moet bijwerken en dan voelt het product ineens niet helemaal de moeite waard. Misschien als alle tinten SPF hadden, zou ik het graag vaak bijwerken, maar op dit moment zijn er andere producten waar ik eerder naar grijp. #lykoinflutester #lumene
    1 product in post Wilde meer
    138 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde tester

    Liefde voor ons met echt een lichte huid!

    Ik heb Lumene's Multi-Stick geprobeerd in de Bronzer tint Light Brown en oh mijn god, wat een magische formule!! Het smelt gewoon op de huid en is zo makkelijk om mee te werken, of je het nu eerst in de kwast werkt of direct op de huid aanbrengt (laat beide manieren zien in de video). Ook zo fijn om op de oogleden te gebruiken! Light Brown werkt heel goed op een lichte huid zoals de mijne, het wordt niet te grijs of te oranje zoals bronzers makkelijk worden op een lichtere huid. Ik hou ervan dat het parfumvrij is. Dit is voor mij makkelijk een 10/10 🤩 #lykoinflutester #lumene
    1 product in post Liefde voor ons met echt een lichte huid!
    179 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 dag(en) geleden
      Ik hou er ook van. Wordt zo goed ❤️
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 3 dag(en) geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde tester

    Mooie en matte basis

    Lumene's Blur Even Cover foundation wordt gepresenteerd als een stralende matte foundation met huidverzorgende ingrediënten die de hele dag blijft zitten, maar liefst 16 uur wordt beloofd! Het product zou een hoge dekking moeten geven terwijl het toch licht aanvoelt op de huid. Ik heb de tint 0 geprobeerd, die de lichtste is. Meestal val ik in de lichtste kleuren, maar soms zijn zelfs deze te donker voor mij, maar niet deze! Hij was licht genoeg en had een echte neutrale ondertoon. Mijn huid is een combinatie van droog en normaal, dus meestal ga ik voor meer stralende foundations of lichtere skin tints om mijn sproeten niet te verbergen, vooral in de zomer. Wat betreft de stralende matte finish, kan ik het alleen maar eens zijn. Het voelt spontaan alsof glans en mat twee tegenpolen zijn, maar op de een of andere manier slaagt deze foundation erin om beide tegelijk te zijn. Omdat hij mat is, merk ik dat hij een beetje blijft hangen op droge plekjes, en ik denk niet dat hij in de herfst of winter voor mijn huid zou werken, maar in de zomer gaat het prima. Ik heb het niet 16 uur geprobeerd, maar hij blijft zeker de hele dag mooi! In de video heb ik een dunner laagje aangebracht voor een lichtere dekking, maar hij bouwt goed op voor een hogere dekking. Warm aanbevolen voor een normale tot vette huidtype 👏🏻 #lykoinflutester #lumene
    1 product in post Mooie en matte basis
    111 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 6 maanden geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde tester

    Stabiele optie voor mascara

    Een tijdje heb ik Rimmels Wonder’Bonds Lash Filler + Hyaloronic mascara in 001 Black kunnen proberen. De mascara wordt gezegd dat hij goed zwart is, waar ik het mee eens ben. Dat het ook verzorgend voor de wimpers zou zijn, is een groot pluspunt. De borstel is flexibel en de haartjes zijn niet te hard, maar stevig genoeg om de wimpers te vangen en te vormen. Ik heb meestal problemen met het feit dat alle mascara’s smudgen rond mijn ogen gedurende de dag vanwege de vorm van mijn ogen, maar dat heeft deze eigenlijk niet gedaan! Ik heb zowel geprobeerd om concealer met poeder te zetten als om de concealer helemaal niet te zetten, geen problemen met smudging! Echter, in de beschrijving van de mascara staat dat hij geen klonten geeft, waar ik het niet helemaal mee eens ben. Het is vrij gemakkelijk om klonterig te worden, en ik heb geen tweede laag mascara kunnen aanbrengen, want dan wordt het niet goed. Maar misschien is het een van die mascara’s die beter wordt als hij een beetje opdroogt, maar hoe dan ook moet je een beetje lichthandig zijn. Conclusie! Volume? Check! Zacht voor de wimpers? Check! Blijft de hele dag mooi zonder schilfers of smudge? Check! Klumpevrij? Nja.. Waarde om te proberen? Absoluut! #rimmel #lykoinflutester
    1 product in post Stabiele optie voor mascara
    123 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 7 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde tester

    Een onverwachte favoriet

    Ik heb de kans gekregen om de NYX the face glue primer te proberen als #lykoinflutester! Gedurende een paar weken heb ik deze primer geprobeerd en heb ik hem blootgesteld aan lange dagen, winderig herfstweer en kleverige peuters. Hier zijn mijn gedachten! Voordelen: ▫️Geen geur op het product ▫️Geeft geen kleur, dus het past bij iedereen ▫️Heeft geen puistjes veroorzaakt ▫️Geen huidirritatie (ik heb anders vrij gevoelige huid) ▫️Kruimelt niet Nadelen: ▫️Heb per ongeluk een paar keer de hele dop eraf geschroefd toen ik de verpakking wilde openen ▫️Een beetje "kinderlijke" verpakking, misschien laat het sommige kopers twijfelen Ik heb een kleine wear test gedaan van 8 uur (zie de foto's) waarin ik in de regen heb gewandeld, veel natte kusjes van mijn dochter kreeg, een tijdje sliep, rondliep in winkels en over het algemeen wat klussen thuis deed. Aan het einde van de dag zat de make-up nog steeds mooi, en de test krijgt een volle goedkeuring. Ik ben ZO onder de indruk van hoe goed deze primer werkt! Ik hoef mijn stick blush zelfs niet te zetten, en het blijft toch zitten. Wat ik heb geleerd is dat je het product niet moet overwerken wanneer je het aanbrengt, maar een gelijkmatige laag moet aanbrengen en het een paar seconden moet laten zitten zodat het een beetje kan drogen. Wat ik echter kan zeggen, is dat ik de primer waarschijnlijk niet had gekocht als ik hem niet had kunnen proberen, vanwege de verpakking, omdat deze meer gericht lijkt op tieners. Als ik mocht dromen, zou ik hetzelfde product in een andere verpakking willen! Samenvattend, durf deze te kopen, ook al spreekt de verpakking je niet aan! Het is fantastisch goed 👏🏻 #nyxprofessionalmakeup
    1 product in post Een onverwachte favoriet
    201 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 7 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde tester

    Fantastisch op alle manieren!!

    Ik heb Redken's Acidic Bonding Concentrate Leave In Treatment een paar weken geprobeerd als een #lykoinflutester en hier zijn mijn meningen! Een korte uitleg over mijn haar om mijn uitgangspunt voor de beoordeling te begrijpen. Ik heb dik en golvend haar dat eerder is gebleekt, de punten hebben nog steeds highlights en kunnen gemakkelijker beschadigd raken dan de rest van het haar. Ik was mijn haar twee keer per week en gebruik meestal geen warmtegereedschap meer dan maximaal 1-2 keer per week. De verpakking is stijlvol en gemakkelijk te gebruiken, de geur vind ik persoonlijk heel fijn! Het ruikt fris en volwassen, niet overdreven zoet, en de geur blijft ook niet als een wolk om het hoofd hangen, maar vervaagt langzaam na een tijdje. Voordelen: ▫️Het haar wordt echt glanzend en mooi ▫️bevat hittebescherming tot 230 graden, wat betekent dat je niet zoveel producten nodig hebt ▫️Beschermt gekleurd haar ▫️Herstelt het haar ▫️Zuinig, je hebt niet veel product nodig Nadelen: ▫️Kan een beetje zwaar zijn voor fijn haar Samenvattend vind ik het product en het resultaat dat ik heb gekregen echt leuk! Mijn haar is zacht, glanzend en voelt gezond aan. De punten die nog een beetje gebleekt zijn, voelen beter aan. Ik ben onder de indruk van Redken voor dit en heb absoluut niets te klagen! Echt goed 🫶🏻 #redken
    1 product in post Fantastisch op alle manieren!!
    505 keer bekeken
    • Reactie geladen 7 maanden geleden
      Oooooj mooi
      1 likes
  • Het bericht is gemaakt 8 maanden geleden
    9 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde tester

    Jonge en fruitige geur!

    Een zoete en fruitige parfum waarvan de geur goed overeenkomt met de roze fles! Ik ervaar de geur als vrij jong, en ik weet dat de noot niet is vermeld, maar ik denk dat ik een heleboel aardbei in de opening kan ruiken. Het legt zich na een tijdje als een romige vanille, je kunt ook de tonkaboon een beetje voelen, wat warmte aan de vanille geeft. Voor mij houdt het de hele dag en je kunt de parfum van ongeveer één-twee meter afstand ruiken. De fles is klassiek van glas en het uiterlijk wordt geassocieerd met Ralph Lauren, een jonger verpakkingsontwerp met het roze en eenvoudige. Het ligt goed in de hand en je hebt een goede grip om de fles. Ik heb helemaal geen klachten over de verstuiver die een gelijkmatige spray van de parfum geeft. Over het algemeen een zoete, jonge geur die fruitig opent en eindigt met een basis van vanille. De parfum is helaas een beetje te zoet voor mijn persoonlijke smaak, maar er is niets mis met de kwaliteit, de fles of de houdbaarheid van de geur! #lykoinflutester #ralphlauren
    1 product in post Jonge en fruitige geur!
    2090 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
    30 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 1 jaar geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde tester

    Goed product, maar minpunt voor de verpakking

    Ik heb de La Roche-Posay zonnebrand Anthelios Hydrating lotion spf 50+ mogen uitproberen, wat een zonnebrand voor het lichaam is, maar ook op het gezicht kan worden gebruikt. #lykoinflutester #larocheposay Voordelen: ☀️ Romige textuur die snel intrekt en niet als een film aanvoelt, maar nauwelijks merkbaar is ☀️ Gemakkelijk te verwerken ☀️ Werkt heel goed op het gezicht en brandt niet in de ogen (ik draag contactlenzen en heb helemaal geen problemen gehad) ☀️ Laat geen witte waas achter ☀️ Parfumvrij ☀️ Water- en zweetbestendig Nadelen: 🌧️ De verpakking is helaas niet mijn persoonlijke favoriet, en ik doel op het deksel zelf. Alleen een deel van het deksel openen werkt niet, het wordt meteen plakkerig. Over het algemeen een zeer goede zonnebrand die over het hele lichaam kan worden gebruikt, misschien iets vetter op het gezicht en daarom niet geschikt voor de vetste daarbuiten. Minpunt voor de verpakking, maar dat is echt alles. Vergeet niet om elke twee uur opnieuw aan te brengen en vaker na het zwemmen 🌻
    1 product in post Goed product, maar minpunt voor de verpakking
    657 keer bekeken