Sofi
- Het bericht is gemaakt 3 weken geleden
- Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 1 van de 5
Verschrikkelijk!
Had toch hoge verwachtingen ondanks gemengde reacties, maar wat was ik teleurgesteld! Eerst donkerblond geprobeerd, maar omdat het geen verschil maakte, nam ik "blonde". Het enige wat er gebeurde was dat mijn haar helemaal hard werd en eruitzag alsof ik een halve fles droogshampoo had gebruikt?? Ik had mijn haar net gewassen en gedroogd, en omdat ik geen zin had om het helemaal opnieuw te wassen, ging ik bij de wasbak staan en probeerde de wortels te schrobben. Ik moest vijf(!!!) keer shampoo gebruiken voordat het water helder werd en niet meer bruin/beige. Misschien makkelijker als je je wortels donkerder wilt maken, maar het lichter maken was totaal waardeloos... Voeg foto's toe van voor en na gebruik. Iemand tips voor iets anders dat echt werkt? ❤️1 product in post Verschrikkelijk!735 keer bekeken- Reactie geladen 3 weken geledenEcht jammer:( Als het een uitgroeispray met pigment is, wat is dan het nut als het niet is om de hoofdhuid op te lichten?
- Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 5 van de 5
Positief verrast!
Ik was zo onzeker over dit product vanwege alle gemengde recensies. Maar GOD! Ik was zooooo tevreden. Echt moe van het rode en wilde terug naar blond. Ik heb rode tinten in mijn haar, daarom wordt mijn haar een warme, aardbei/honing tint. Perfect nu voor de zomer wanneer het meer gebleekt wordt en nog lichter wordt 😍 (Beide foto's zijn genomen bij een raam in daglicht)1 product in post Positief verrast!781 keer bekeken