Solvår
Lyko Creator
- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Matte? ja absoluut🫡
De verpakking is simpel, schattige kleurcombinatie van blauw en groen. Ik vind de applicator fijn – het voelt alsof ik controle heb over hoeveel ik eruit haal. Ben benieuwd hoe het wordt aan het einde als er nog weinig product over is. Maar het allermeest vond ik het GEWELDIG hoe de matte versie een matte verpakking heeft terwijl de glow een stralende verpakking heeft. Ik vind het leuk als je ziet dat er nagedacht is over het ontwerp van producten🙌🏼 Verder zien ze er precies hetzelfde uit! Ik heb zowel de glow als de matte versie geprobeerd. Matte heeft een textuur die me een beetje aan een primer doet denken (zie foto). Het maakt de huid mat. Voelt hydraterend aan, ook al geeft het een meer matte uitstraling. Ik heb een gecombineerde huid (normaal met een vette T-zone) en een gevoelige huid. Geen slechte reactie op mijn huid gekregen, dus daar ben ik blij mee. In combinatie met Urban Decay matte setting spray blijft de huid erg mat. MAAR gaf me droge plekjes rond mijn neus en kin😭 Maar het moet gezegd worden dat met gewone setting spray het iets beter werkte, maar nog steeds niet zoals gewenst. Ik heb ook verschillende combinaties geprobeerd om de beste te vinden. Ben nog steeds onzeker welke combinatie ik het beste vond werken, dus ik moet nog even verder testen. Maar het is zeker een kwestie van proberen en fouten maken voordat je vindt wat het beste werkt voor jouw huid. Ik ga door met het testen van verschillende combinaties met setting spray, misschien met een ander serum enz. om het product toch te kunnen blijven gebruiken. Veel pluspunten. Maar helaas geen nieuwe favoriet. Kort samengevat: + doet zijn werk (geeft een matte finish) + doordacht ontwerp (matte verpakking voor matte product, applicator) - werd droog rond neus en kin bij gebruik in combinatie met matte setting spray #lykoinflutester #erborian1 product in post Matte? ja absoluut🫡180 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Geeft een glow ja!!✨✨
Heb zowel de glow- als matte versie geprobeerd. De verpakking is simpel, schattige kleurcombinatie van blauw en geel. Ik vind de applicator fijn – ik heb het gevoel dat ik controle heb over hoeveel ik eruit haal. Ben benieuwd hoe het wordt aan het einde als er nog weinig product over is. Maar het meest vond ik het GEWELDIG hoe de glow-versie een glanzende verpakking heeft terwijl de matte een matte verpakking heeft. Ik vind het leuk als je ziet dat er nagedacht is over het ontwerp van de producten🙌🏼 Verder zien ze er precies hetzelfde uit! Glow heeft een romige consistentie – witte kleur (zie foto). Geeft ongelooflijke glow en is erg hydraterend. Perfect voor degenen die glow in hun huid willen! Ik kan me ook voorstellen dat dit uitstekend past bij mensen met iets drogere huid. Ikzelf heb een gecombineerde huid (normaal met een vette T-zone) en een gevoelige huid. Geen slechte reactie van deze, dus blij mee. Altijd een kleine stressfactor als je nieuwe producten probeert met een gevoelige huid. Maar de glow-crème gecombineerd met het serum merkte ik op make-up vrije dagen dat als ik mijn gezicht aanraakte, het van de huid kon afparelen😭, maar met make-up ben ik veel beter in het niet aanraken van mijn gezicht. Ik heb gemerkt dat dit gebeurt bij veel serums en crèmes samen, zelfs van hetzelfde merk. Dus geen eerste keer ervaring. Ik ga door met het testen van verschillende combinaties met setting spray, misschien met een ander serum? om het product toch te kunnen blijven gebruiken. Veel pluspunten. Maar helaas geen nieuwe favoriet. Kort samengevat: + doet zijn werk (geeft glow en hydratatie) + verpakking geeft glow en heeft glow die uitdrukt wat het doet🙌🏼 de matte versie is mat. Groot pluspunt in mijn ogen! Plus ik vond de applicator fijn + vriendelijk voor mijn gevoelige huid - T-zone, vooral de kin, wordt bij mij snel vet gedurende de dag #lykoinflutester #erborian1 product in post Geeft een glow ja!!✨✨55 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 dag geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Vochtinbrengend💧🚰 🩵
Eerste indruk was de geur – het ruikt schoon en doet me een beetje denken aan zonnebrandcrème? Gelachtige consistentie, iets dikker dan andere die ik heb geprobeerd (Vichy Mineral 89 Booster Serum). Trekt snel in. Voelt hydraterend aan zonder te verzwaren. 10/10 gevoel. De verpakking is eenvoudig. Ik vind het fijn dat hij transparant is, zodat je makkelijk kunt zien hoeveel er nog in zit🙌🏼 Voelt niet zo luxe aan en lijkt van plastic te zijn, maar dat is een voordeel bij reizen vanwege het gewicht, want het is licht. Na ongeveer een week te hebben geprobeerd, heb ik geen bijzondere verandering in mijn huid gemerkt. Ik heb een gecombineerde huid (normaal met een vette T-zone) en een gevoelige huid. Geen slechte reactie op de huid, dus daar ben ik blij mee. In combinatie met de glow-crème merkte ik op make-up vrije dagen dat wanneer ik mijn gezicht aanraakte, het van mijn huid afparelde😭, maar met make-up ben ik veel beter in het niet aanraken van mijn gezicht. Ik heb gemerkt dat dit gebeurt bij veel serums en crèmes samen, zelfs van hetzelfde merk. Geen eerste ervaring. Het deed zijn werk, maar ik heb het gevoel dat er andere vergelijkbare producten zijn die ik liever gebruik (bijv. Vichy Mineral 89 Booster Serum – lichtere consistentie), dus het komt niet op de boodschappenlijst maar wordt zeker opgebruikt😊 Kort samengevat: + deed zijn werk (vochtinbrengend) + frisse geur (ruikt schoon, een beetje als zonnebrandcrème?) +/- mooie verpakking maar niet onder de indruk (lijkt van plastic te zijn, licht en transparant zodat je makkelijk kunt zien hoeveel er nog in zit) - werkte slecht in combinatie met crèmes van hetzelfde merk #lykoinflutester #erborian1 product in post Vochtinbrengend💧🚰 🩵53 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Voor een GEKKE glow🤩
Ik had moeite met het uploaden van foto’s en video, ga het hopelijk proberen:-)))) Ik gebruik zelden highlighter, maar als ik het gebruik is het voor mij ontzettend belangrijk dat het: 1. Een mooie en bijna natuurlijke glow geeft 2. De kleinste glitters mogelijk heeft Hier scoort het op het laatste. Maar vergeleken met bijvoorbeeld Make up store geeft het duidelijk meer glitter en een duidelijkere glow dan een natuurlijke glow. Maar nog steeds niet te "glitterig" zodat het in die categorie valt. Ik koos voor de kleur "space cowboy", wat ik allereerst moet zeggen – wat een naam! haha. Ten tweede ben ik blij dat het niet te donker werd, wat ik vreesde. Eerder gebruikte ik alleen highlighters die bijna wit van kleur zijn (bijv. van Make up store en The balm). Maar het ging prima! De verpakking heeft een super interessante tuit die mijn aandacht trok. Het was echt leuk om te zien hoe het product uit leeg langzaam naar voren kwam. Het design kan er een beetje goedkoop uitzien en niet super exclusief. Maar het product is echt van kwaliteit. Hoewel ik de tuit goed vond, denk ik dat de dop een makkelijke schroeffunctie had kunnen hebben. Vooral voor mensen met een zwakke grip en kracht. Idealiter wil ik dat al mijn producten in mijn make-uptasje makkelijk te openen zijn. Het geel samen met de donkere glitterkleur vind ik niet zo esthetisch bevredigend… Maar zoals gezegd, kwaliteit in het product🙌🏼 Helaas is mijn huid een beetje opgeblazen met puistjes en textuur, wat deze "highlighter" helaas benadrukt, dus het wordt duidelijker. Maar ongeacht make-up zit het beter op een mooie huid. Ik zal deze waarschijnlijk alleen gebruiken als mijn huid weer mooi is en bij speciale gelegenheden wanneer ik ✨dat beetje extra✨ wil Kort samengevat: + Doet zijn werk (geeft een mooie glow) +/- Redelijke verpakking maar misschien kleur en functie van de dop veranderen? - Geeft een intense glow, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een meer natuurlijke en minder intense - Benadrukt de textuur van mijn huid (maar dat is natuurlijk iets wat alle highlighters doen) #lykoinflutester #urbandecay1 product in post Voor een GEKKE glow🤩38 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde tester
Nieuwe favoriet🥰
Allereerst wil ik zeggen dat ik een vaste gebruiker ben van de originele setting spray van Urban Decay. Daarom was het heel leuk om deze te kunnen testen en vergelijken. De verpakking is roze-oranje (koraal?) met een donkere (maar transparante) dop. Verder is hij precies hetzelfde als de originele – dezelfde vorm, sprayfunctie en design. De sprayfunctie werkt prima. Helaas voelt het vaak (maar niet altijd) alsof de eerste spray druppels geeft in plaats van mist. Ik spray altijd eerst in de lucht voordat ik het op mijn gezicht gebruik om zeker te zijn. De verpakking is erg schattig en zomers. Helaas voelt het een beetje goedkoop en niet luxe aan, wat ik niet vind passen bij de prijs. Maar de kwaliteit wel! En dat is het belangrijkste aan het product😌 Het houdt de make-up ongelooflijk goed, het geeft geen afdrukken. Met de originele heb ik soms het gevoel dat ik mijn make-up gedurende de dag MOET bijwerken, door bijvoorbeeld een tissue in de T-zone te deppen of wat poeder te gebruiken. Maar met deze matte versie hoef ik dat niet🙌🏼 Ja, ik krijg een glow, maar ik zie er niet extreem zweterig uit en de make-up scheidt zich niet, dus ik voel geen druk om het MOET bijwerken. Het moet gezegd worden dat ik niet overdrijf met poeder omdat ik wil dat mijn huid er zo natuurlijk mogelijk uitziet. Ik heb deze nog niet getest met een volledig matte look vanaf het begin. PS. Ik heb foto’s en video toegevoegd waar je kunt zien direct na het opmaken tot meerdere uren later, waarin ik veel heb gedaan en mijn make-up helemaal niet heb bijgewerkt. Mijn huid is helaas een beetje opgeblazen met puistjes en textuur, dus de make-up zit niet zo mooi als normaal, sorry daarvoor. Ziet er ook een beetje oranje uit omdat ik geen zelfbruiner heb gebruikt hehe Tot slot wil ik zeggen dat ik deze zeker blijf gebruiken, ik denk zelfs dat ik deze liever heb dan de originele. Ik kijk ernaar uit om te zien hoe deze het doet bij warmer weer, zonnebrandcrème en echt zweten😊 Kort samengevat: + van alle setting sprays die ik heb geprobeerd staat deze bovenaan de lijst! + doet zijn werk (houdt de make-up mooi en blijft uren mat) + schattig design (vooral de kleur) + make-up scheidt zich niet + geeft geen afdrukken op kleding +/- als je 100% helemaal mat wilt blijven, weet ik niet zeker of het blijft - zou er exclusiever uit kunnen zien om bij de prijs te passen - had gewild dat er meer “mist” in de sprayfunctie zat vanaf de eerste spray #lykoinflutester #urbandecay1 product in post Nieuwe favoriet🥰245 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 1 maand geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Nieuwe favoriet in mijn tas😌💗✨
Waarom is dit een nieuwe favoriet in mijn tas? Nou, omdat… 1. Het ruikt lekker – niet te zoet en GEEN munt – iets wat lipoliën vaak hebben en wat ik niet lekker vind😌 2. Geeft ONGELOOFLIJK veel glans zonder plakkerig aan te voelen💗 3. De lipolie geeft niet alleen glans maar ook vocht 4. Makkelijk aan te brengen en je hebt niet veel nodig om resultaat te zien✨ 5. Werkt goed samen met mijn lip liners, zoals comes naturally van Kylie Cosmetics (ik mis de kleur op de applicator). Werkt ook goed met Nyx lip stains (die niet afgeven, ik zal hier een aparte review over schrijven) 🤝🏼 Het enige waar je op moet letten bij het product is dat ik het voorzichtig uit draai als ik het open, want als je het er snel uittrekt kan er een klont lipolie afvliegen. De applicator is ook erg groot, maar ik vind dat niet storend, hoewel ik hem misschien liever in een iets kleinere maat zou hebben. Misschien ook een betere verpakking? Maar ondanks dit is het mijn favoriete lipolie😌 Zal het zeker opnieuw kopen als het op is. #lykoreview1 product in post Nieuwe favoriet in mijn tas😌💗✨176 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 maanden geleden
Weddenschap gewonnen🥹💕
Ææ heeft de wedstrijd hier bij Lyko gewonnen! Zo enthousiast om deze producten van some-by-mi uit te proberen 🙌🏼 Ze kwamen in een heel mooie verpakking😌✨ - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 3 van de 5Geverifieerde tester
Honingliefhebber😋💛
Ten eerste moet ik zeggen dat dit PERFECT is voor iemand die van de geur van honing houdt! De eerste indruk was de schattige, mooie doos waarin het product kwam, schattige gele kleur en het «gesmolten-was-merkteken» met een bij erop. Toen ik de fles eruit haalde, was ik een beetje teleurgesteld. Het was heel eenvoudig, geen tekenen dat het naar honing zou ruiken. Ik miste het schattige «gesmolten-was-merkteken-met-bij-erop». Maar dit werd duidelijk toen ik de fles opende. De fles heeft een prachtige pipet en voor degenen die me goed kennen, is dat iets waar ik een grote fan van ben, voelt zo luxe aan! Ik heb dun Scandinavisch haar dat licht gebleekt/gekleurd is. Deze haarolie is licht in consistentie, maar geeft een beetje gewicht in het haar. Ongeacht de gebruikte hoeveelheid. Misschien beter voor dikker haar? De eerste keer gebruikte ik te veel in mijn haar, zodat het er nat uitzag. Daarom is het de moeite waard om op te merken dat een beetje een lange weg gaat op dun haar haha. Ik moet ook vermelden dat ik het alleen op droog haar heb gebruikt, ik ga het op nat haar proberen om te zien of het kan helpen/een betere methode is. Het geeft absoluut glans, maar overtreft niet de intense honinggeur. Ik hou van honing, maar voor haar is dat waarschijnlijk niet de geur die ik zelf zou kiezen. Maar zoals ik aan het begin zei - als je van de geur van honing houdt, zal dit je zeker bevallen! Kort samengevat: mooie verpakking, met pipet!! geeft glans /- intense geur van honing (smaak en voorkeur) - verzwarend effect, moeilijk om een manier te vinden om weinig te gebruiken om gewicht te vermijden, maar ook genoeg om duidelijke glans te krijgen. Misschien beter voor dikker haar? Doet zijn werk, maar niet mijn nieuwe favoriet. Het zijn drukke dagen geweest, dus ik heb geen tijd gehad om voor- en nafoto's te maken, ik zal kijken of ik dat over een paar dagen kan doen. In de tussentijd kun je de berichten van anderen bekijken😌 #lykoinflutester #hairsyrup1 product in post Honingliefhebber😋💛185 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Werkt berg🐳
Oh, er is zoveel goeds te zeggen over dit! Het verwijdert make-up en laat de huid een frisse uitstraling en glans hebben. Ik heb ongelooflijk gevoelige huid en kreeg dit aangeraden via de huidanalyse die ik via Lyko heb gedaan🙌🏼 Dit paste echt goed bij mijn huid! Dus de analyse was spot-on. Ik heb jarenlang Garnier's micellair water (roze/origineel) gebruikt, maar dit is een goede concurrent! Het enige nadeel is dat ik ongelooflijk gevoelige ogen heb, waar ik het gevoel heb dat Garnier beter werkt. Voor de ogen zijn er een aantal reinigingswaters die ik op de ogen Garnier heb moeten gebruiken en deze op de huid. Sommige drogen mijn huid uit en met die moet ik onmiddellijk stoppen. Maar afgezien van de ogen vind ik dat dit beter heeft gewerkt op mijn huid. Ik heb ook andere producten gebruikt die hebben geholpen en beter bij mijn huid passen, dus het is moeilijk te zeggen of het aan dit of dat of een mogelijke combinatie ligt. Maar ik heb een fles van Garnier liggen die ik ga gebruiken en kijken of ik een verschil merk. Ik concludeer dat ze erg vergelijkbaar zijn en elk hun eigen positieve/negatieve aspecten hebben, wat betekent dat ik waarschijnlijk in de toekomst tussen de twee zal afwisselen of ze zal combineren - de andere op de ogen, deze hier op de huid anders😌 Kort samengevat: 2B Geschikt voor gevoelige en gecombineerde huid 2B Doet zijn werk (verwijdert make-up) 2B Bevat hyaluronzuur 2B Droogt de huid NIET uit en geeft een glans - Ik heb zeer gevoelige ogen, dus ik merk dat dit soms een beetje kan irriteren. MAAR dit gebeurt ook met andere soorten, en veel soorten kan ik absoluut niet gebruiken, vooral op de ogen. Uit ervaring is dit het minst gebeurd met Garnier, en daarom is het degene waar ik vaak naar terugkeer. #lykoreview1 product in post Werkt berg🐳423 keer bekeken - De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Het bericht is gemaakt 4 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Incredible product! Maar zo jammer…
Dit is echt een favoriet geworden in mijn huidverzorgingsroutine. Ik heb een gecombineerde gevoelige huid die soms puistjes krijgt. Dit heeft een plek in mijn avondroutine, en ik heb echt een verandering gezien sinds ik het ben gaan gebruiken. Mijn huid heeft minder lijntjes en puistjes komen zelden voor; als ze dat doen, zijn ze alleen maar heel klein. Ik heb sindsdien geen grote pijnlijke meer gehad. Het product is in olie-vorm, wat ik een beetje vreesde omdat ik daar nooit goede ervaringen mee heb gehad. Maar ik denk dat het veel te maken heeft met het feit dat het licht is en goed absorbeert. De geur is een beetje sterk, maar verdwijnt snel nadat je het product hebt aangebracht. Ik hou er ook van dat het met een pipet komt; het voelt een beetje luxe aan. Dit is dus absoluut een nieuwe favoriet geworden! Ik heb al een andere fles gekocht! Daarom is het zo jammer dat het uit productie gaat… Ik had het graag ingeslagen, maar helaas is het in de duurste prijsklasse, maar begrijpelijk gezien de kwaliteit. Als iemand iets soortgelijks heeft om aan te bevelen, hoor ik dat graag🥰 #lykoreview1 product in post Incredible product! Maar zo jammer…311 keer bekeken- Reactie geladen 4 maanden geledenZeer redelijk hier nu :) vitusapotek.no/hudpleie/serum-/serum-for-anti-age/dermalogica-retinol-clearing-oil-30-ml-/p/9975041 likes