Veronica
- Het bericht is gemaakt 1 week geledenBeoordeling: 1 van de 5Geverifieerde koper
Haat de fles!
Gisteren voor het eerst de conditioner geprobeerd. Ik kan geen eerlijke beoordeling geven van het effect om gele tinten te verwijderen, omdat ik tegelijkertijd Maria Nila's kleurverpakking gebruikte. Maar die verdomde fles was verschrikkelijk! Mijn handen doen pijn en mijn vingers zijn niet zo sterk. Dus het was voor mij vrijwel onmogelijk om de conditioner eruit te krijgen. Je moet redelijk hard en langer drukken om wat meer eruit te krijgen. Uiteindelijk hield ik hem tegen de muur en drukte hem daar om het eruit te krijgen. Ruikt prima. Niet helemaal mijn smaak, maar ik denk dat de meeste mensen de geur kunnen waarderen. Het is niet sterk van geur. Dus hoe goed deze conditioner ook is, ik zal hem nooit meer kunnen kopen vanwege het flesontwerp. Ik zal zien of ik de beoordeling later bijwerk als ik het heb gebruikt zonder iets anders dat het resultaat kan beïnvloeden. + Geen sterke geur + Haar voelde zacht aan - De fles! Volledig waardeloos ontwerp!1 product in post Haat de fles!28 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Werknemer bij Lyko.Reactie geladen 1 week geledenHoi 👋 Heel erg bedankt dat je je ervaring deelt 💗 Wat jammer om te horen dat de fles zo moeilijk te gebruiken is. Ik begrijp dat dit de algehele indruk erg beïnvloedt. Maar super dat je het gevoel had dat je haar zacht aanvoelde en dat je de geur lekker vond 🌸 Ik hoop dat je het een kans geeft om te zien of je het product zelf leuk vindt en dat je een heerlijk resultaat in je haar krijgt. Als je het leuk vindt en het opnieuw wilt gebruiken, kan ik je tippen dat het ook verkrijgbaar is in een grotere fles met pomp, wat het gebruik makkelijker maakt 🤗 lyko.com/sv/bjorn-axen/bjorn-ax-n-cool-blonde-coloring-silver-conditioner-750-ml Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten 🌷
- Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Aanrader
Ik kocht dit accessoire tegelijk met de föhn. Vaak zit ik met borstel en föhn tegelijk. Maar als ik deze erop zet, hoef ik dat niet meer. Werkt top en het haar wordt mooi ontward, zacht en fijn. Je moet er wel rekening mee houden dat het ERG heet wordt, dus wees ontzettend voorzichtig waar je het neerlegt zodat niets of niemand verbrandt. En je moet het niet meteen weghalen, want dan verbrand je jezelf. + Super makkelijk aan te sluiten + Ontwardt het haar mooi en vervangt als iemand normaal föhn en gewone borstel gebruikt. + Het resultaat is zacht, glad, recht en zonder pluizig haar. + Droogt het haar snel, ook al gaat het niet zo snel als zonder accessoire. + Je kunt nog steeds verschillende standen kiezen voor warmte/koude lucht en föhnsterkte. - Het wordt EXTREEM heet. - Ik denk dat het iets meer slijtage aan het haar geeft als het een heet apparaat raakt in plaats van alleen te föhnen. (Je kunt ook alleen koude lucht gebruiken als je wilt) #lykoreview1 product in post Aanrader310 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Top!
Ik was vrij sceptisch over dit product omdat het veel werd geprezen, maar tegelijkertijd een goede prijs had. En het leek alsof velen het alleen prezen vanwege de geur en niets zeiden over het effect. De eerste keer dat ik het gebruikte, begreep ik meteen waarom velen het in hun hand sprayen in plaats van direct in het haar. De spray verspreidt zich helemaal niet, wat zou zorgen voor veel vlekken met veel product en niets op andere plekken. Dus ik spray 2-4 keer in mijn hand en verdeel het zo. Het is erg zwaar van consistentie. De geur was STERK! Ik was in het begin geen grote fan van de geur, ook al rook het alsof je net van de kapper kwam. Maar na verloop van tijd ben ik eraan gewend en vind ik dat het nu lekker ruikt. Ik heb lang haar (tot onder de schouderbladen) en merkte geen wow-effect. Toen had ik een echt slechte periode met mijn ziekte en kon ik mijn haar 2 weken niet wassen. Ik droeg mijn haar eerst los en gebruikte dit elke avond en vond dat mijn haar erg zacht was, maar was niet zeker of het echt een verschil was ten opzichte van daarvoor. Toen ging ik over op een vlecht die 1,5 week bleef zitten. Elke avond nam ik spray in mijn hand en verdeelde het een beetje slordig over de vlecht. Toen ik eindelijk goed genoeg was om te douchen en het "vogelnest" eruit te halen, was ik geschokt! Het haar was erg glanzend en superzacht! Ondanks dat het haar het zwaar te verduren had gehad terwijl ik ziek was. Dus het was echt een leuke verrassing. En het liet echt zien dat het daadwerkelijk resultaat geeft. (Ik heb zulke periodes af en toe en heb verschillende producten geprobeerd, maar mijn haar was altijd een chaos.) Ik vind echter dat het geen effect heeft als je het op vochtig haar gebruikt en het haar föhnt. + Geeft echt effect door het haar zacht en glanzend te maken. + Goede prijs. + Bevat hittebescherming. + Maakt het haar gemakkelijk te borstelen en te ontwarren. +/- Zeer sterke geur die doet denken aan net thuis komen van de kapper. Kan zowel positief als negatief worden ervaren. - Dikke formule die het wat moeilijk maakt om goed te verdelen. - Geeft geen groter effect als het op vochtig haar wordt gebruikt en geföhnd. - Spraymondstuk. Zou beter zijn met een pomp. Ik beveel dit echt aan. En geeft het meeste effect op droog haar 's nachts. Geef het een paar dagen/weken om het resultaat te zien. Dit zal opnieuw worden gekocht en elke avond voor altijd worden gebruikt, zolang ze de prijs niet verhogen. #lykoreview1 product in post Top!374 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 4 van de 5Geverifieerde koper
Vergemakkelijkend
Een product dat goud waard is om de rug enz. te kunnen bereiken. Het heeft twee verschillende kussentjes. De ene is hetzelfde materiaal als een BUS-handschoen. De andere is meer sponsachtig. In het pakket zaten extra kussentjes, wat ik helemaal gemist had en een leuke verrassing was. Voelt vrij plasticachtig aan, maar het werkte heel goed, maar veert een beetje als je probeert wat druk uit te oefenen, maar dat maakt het resultaat niet slecht. Ik ben niet de soepelste, omdat ik kapotte schouders heb. Maar ik slaagde erin deze zonder grote problemen te gebruiken. Het eindresultaat was erg goed. Misschien omdat de BUS makkelijk mooi aan te brengen was, ook al werd het vlekkerig, of omdat het echt goed werk deed. + Vouwt op, waardoor het minder ruimte inneemt. + Wordt geleverd met extra kussentjes/sponzen + Maakt het mogelijk om BUS te gebruiken zonder hulp op de rug. + Weegt heel weinig + Twee verschillende applicatie-opties (hoewel ik niet weet of beide voor BUS zijn) - Erg zacht plastic, wat betekent dat je niet helemaal de kracht krijgt die je wilt voor een perfecte applicatie. - Wens dat het langer was. #lykoreview1 product in post Vergemakkelijkend534 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Super!
Zacht en mooi. Goed ontwerp en ik vond het makkelijk te gebruiken, en het resultaat werd mooi #lykoreview1 product in post Super!186 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 3 weken geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
TOPPEN!
Vandaag voor het eerst gebruikt, en het was echt super! Niets dringt erdoorheen, en het bandje om de pols zorgt dat het blijft zitten waar het moet, en je hoeft je geen zorgen te maken dat het afgaat en kunt je concentreren op die extra stap. Aanrader! #lykoreview1 product in post TOPPEN!278 keer bekeken - Het bericht is gemaakt 2 maanden geleden
Opslag?
Hoi! Ik vraag me af of er een opslag is die je apart kunt kopen voor deze? De doos is namelijk extreem groot, plus dat ik een extra accessoire heb gekocht.1 product in post Opslag?289 keer bekeken- De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 2 maanden geledenHoi Veronica! 👋🏼😊 Er is geen specifieke originele opbergoplossing voor de BaByliss Air Wand, maar een handig alternatief is een grotere toilettas met vakken waar zowel gereedschap als accessoires in passen 😍 Hier vind je verschillende toilettassen 🤍 lyko.com/sv/fler/hem--spa/necessar?sortBy=popularity6count=1166infinitescroll=1 Fijne dag verder ☀️
- Het bericht is gemaakt 3 maanden geledenBeoordeling: 5 van de 5Geverifieerde koper
Top voor Tieners
Mijn 15-jarige gebruikt deze conditioner. Hij heeft heel dik haar met kleine krulletjes in de pony. Hij vindt dat het goed werkt en ruikt prima voor zowel jongens als meisjes. Het enige minpunt is waarschijnlijk voor mij als moeder die moet betalen voor een dure conditioner 😅1 product in post Top voor Tieners941 keer bekeken