Vilma

  • Het bericht is gemaakt 4 weken geleden

    Veganistisch?

    In jullie productbeschrijving staat dat dit product zalm-DNA in de ingrediëntenlijst heeft, maar veel andere bronnen (bijv. Vogue) benadrukken juist dit serum als een veganistisch alternatief voor PDRN dat zalm bevat. Wat is nu de waarheid? Is dit product veganistisch? /Vilma
    1 product in post Veganistisch?
    320 keer bekeken
    • De rol van de gebruiker: Lyko Creator.Reactie geladen 1 week geleden
      Hoi Vilma 😊 Ik zie dat er het volgende over het product staat: De formule is verrijkt met een hoge concentratie veganistisch PDRN uit rozenblaadjes – een krachtig nucleotide dat gemakkelijker wordt opgenomen en geïntegreerd in menselijke huid. Dus het is 100% veganistisch. Fijne dag! 🌼
  • Het bericht is gemaakt 5 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Een absolute verrukking

    Geur 10/10 Consistentie 10/10 Hydratatie 10/10 Dit is gewoon een fantastische handcrème! Trekt snel in, maar laat je toch gehydrateerd voelen. De geur is heel (!) kruidig - denk aan kardemom, wierook, oosters, en (naar mijn mening) fantastisch. Maakt je handen onmiddellijk super glad
    1 product in post Een absolute verrukking
    75 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Hou ervan

    Gemakkelijk, goedkoop, smaakt of ruikt niet slecht. Mijn absolute favoriet
    1 product in post Hou ervan
    400 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5

    Langdurige en heerlijke geur

    Ik hou van deze parfum/mist als aanvulling op de duurdere, zware geuren die ik draag. Perfect als ik naar een lichtere tuinfeest ga, naar de winkels ga, of een casual thee heb en geen zware/donkere geuren wil dragen. Het blijft heel goed zitten en ik hou ervan om het ook met de sakura-lotion op te bouwen 🌸🌸🌸🌸
    1 product in post Langdurige en heerlijke geur
    2546 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 3 van de 5
    Geverifieerde koper

    Moet goed worden ingewerkt

    Moet echt goed in het haar worden gewerkt door veel te föhnen en met een föhnborstel erdoorheen te gaan. Anders vind ik dat het een laagje krijgt en het haar heel ruw aanvoelt. Maar als het goed gedaan wordt, is het een heel mooi product. Er is niets direct mis met het product. Maar ik ben niet helemaal overtuigd dat ik het opnieuw zal kopen en niet verder zal zoeken naar mijn wow-factor, dus het kan in mijn boek niet meer dan 3/5 krijgen. Ik hou ervan dat het veganistisch is.
    1 product in post Moet goed worden ingewerkt
    760 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Een goed alternatief

    Ik gebruik dagelijks hun "gewone" zonnebrandcrème met probiotica en vind het FANTASTISCH. Toen het uitverkocht was, heb ik deze geprobeerd en ik vind ook dat hij goed werk levert. Ze hebben niet dezelfde actieve ingrediënten en dus niet dezelfde eigenschappen, dus je kunt ze niet vergelijken. Ik vind dat hij zijn werk doet en goed is - maar geen wow-factor zoals het "zusterproduct". Geen witte waas, trekt goed in, geeft een mooie glans (maar niet zo goed als de andere volgens mij, kan ook inbeelding zijn). Al met al een goede zonnebrandcrème.
    1 product in post Een goed alternatief
    1378 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Heerlijke bladeren

    Estrid levert zoals gewoonlijk met heerlijke kwaliteit.
    1 product in post Heerlijke bladeren
    2458 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 3 van de 5
    Geverifieerde koper

    Helemaal oké

    Het product werkt goed als het haar droogt. Ik krijg veel volume in mijn haar en het blijft ongeveer twee dagen zitten. Het ruikt.... oké. Het beste aan de geur is dat het niet aanhoudt. Soms denk ik dat het goed ruikt, maar soms denk ik dat het een beetje naar snus ruikt. Je moet een beetje met je neus zoeken om erachter te komen welke geuren het zou moeten hebben. Maar zoals ik al zei, het blijft niet hangen, dus ik denk dat dat oké is. Ik hou ervan dat het veganistisch is.
    1 product in post Helemaal oké
    1071 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 5 van de 5
    Geverifieerde koper

    Fantastisch

    Ze werken echt heel goed. Ik doe geen make-up op ze, dus ik weet niet hoe goed het werkt, maar het doet zijn werk heel goed. Het trekt diep ontstoken puistjes naar de oppervlakte en kan puistjes openen die er al zijn. Als ik een puistje uitknijp en een van deze een paar uur op doe, trekt het de resterende "troep" eruit en vermindert de irritatie, zodat ik de volgende dag eruit zie alsof ik daar in de eerste plaats geen puistje had.
    1 product in post Fantastisch
    498 keer bekeken
  • Het bericht is gemaakt 10 maanden geleden
    Beoordeling: 4 van de 5
    Geverifieerde koper

    Ruikt als een droom

    Geweldige geur, hydraterend en zuinig. Veel geld voor weinig product en niet beter dan een ander merk, het is 100% de geur waarvoor je betaalt.
    1 product in post Ruikt als een droom
    603 keer bekeken