Ania
- Innlegget ble opprettet 1 dagVurdering: 2 av 5Verifisert kjøper
Lever dessverre ikke opp til hypen
Min andre flaske er nesten tom, og det er vanskelig å vurdere noe så vagt som om man har fått mer hår eller ikke. Min opplevelse er at håret mitt ikke har blitt tykkere i løpet av disse ukene. Etter hårvask merker jeg kanskje en marginal forskjell med litt mindre hår på børsten, men det er vanskelig å si helt sikkert. Hjelper dette serumet mot hårtap/tynt hår? Jeg er tvilende og tror ikke det, i hvert fall ikke på meg selv. For øvrig opplever jeg duften som sterk og maskulin (jeg liker den ikke, men mannen min synes den er herlig), formelen er helt ok og trekker lett inn, og hodebunnen føles faktisk litt friskere (jeg har litt kløe/tørrhet av og til). En stor ulempe er at serumet er vanskelig å bruke daglig. Når jeg har det i etter hårvask og føner håret, er alt bra. Når jeg masserer serumet inn i hodebunnen dagen etter, opplever jeg at hårets volum dør helt ut og at det blir litt fett i hodebunnen. Når enda en dag har gått, ser håret skikkelig skittent og kjedelig ut. For noen som bare vasker håret to ganger i uken, gjør dessverre dette serumet håret styggere, og da føles det sekundært om man får litt tykkere hår takket være det. Jeg hadde store forventninger, men gir opp nå og legger pengene på vitaminer som skal støtte hårvekst i stedet. :) Den eneste grunnen til at serumet får 2 stjerner og ikke 1, er at hodebunnen ser ut til å ha godt av det.1 produkt i posten Lever dessverre ikke opp til hypen75 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 4 timerHei Ania!😊 Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse så grundig etter å ha brukt serumet. Det er leit å høre at serumet ikke helt levde opp til forventningene dine, spesielt når du hadde håpet på et tydeligere resultat 💕 Vi forstår at det kan være vanskelig å vurdere endringer i hårtetthet og hårtap, da hårvekstsyklusen er individuell og resultater ofte kan ta litt tid å merke. Det er likevel fint å høre at du opplever at hodebunnen føles friskere og at formelen trekker lett inn ✨ Duften kan oppleves forskjellig siden vi alle oppfatter den ulikt, typisk at den ikke ble en favoritt sammen med følelsen i håret og at du opplever at volumet påvirkes ved daglig bruk. Et tips hvis du vil gi det en siste sjanse uten å miste volum mellom vaskene: reduser mengden og punktapplicer i skilninger direkte i hodebunnen (helst flere tynne striper fremfor store mengder), påfør det om kvelden og la det tørke før du legger deg, og etter oppstart kan du ofte gå over til vedlikehold 2–3 ganger i uken. Ønsker deg en fin dag! 🩷
- Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Så frisk!
Elsker denne. Føles frisk og nyvasket uten den der "vaskemiddelduften" som Clean er kjent for. Tror denne passer mange som ikke vil lukte supersterkt, men bare litt rent og velstelt. #lykoreview1 produkt i posten Så frisk!268 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 1 av 5
Holder ikke det den lover
Jeg har ganske tørr hud i ansiktet om vinteren og så frem til å ta ekstra godt vare på huden med denne masken som skal sitte mye lenger enn de fleste andre masker. Men akkurat som jeg følte at Cosrx sitt snegle-serum ikke lever opp til hypen, føler jeg at denne masken var en enda større skuffelse. Jeg tok den av etter litt over 3 timer da den ble gjennomsiktig, og ble overrasket over at huden ikke føltes mer fuktet. Jeg valgte å påføre min vanlige fuktighetskrem etter en stund siden jeg er vant til mer fukt enn det masken ga. Jeg syntes heller ikke jeg så særlig glødende og “glassaktig” ut faktisk...? Etter noen timer syntes jeg også at jeg var ganske rød på kinnene, på en måte som ikke føles frisk, men mer febrilsk... Jeg kommer til å gi bort de to andre maskene som fulgte med i pakken, for denne ga meg dessverre ikke mye. Anbefaler varmt sheet masks fra Klairs som virkelig fukter og roer dypt. :) #lykoreview1 produkt i posten Holder ikke det den lover401 visninger- Brukerens rolle: Medarbeider på Lyko.Kommentaren lades 2 månederHei Ania, stort takk for din utførlige anmeldelse 🥰✨ Så bra at du har en annen favoritt å falle tilbake på, og fint å kunne gi denne videre 👍🌞
- Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Prisverdig og smidig produkt
Jeg synes dette er prisverdig og lett å få fint på huden. Den legger seg ikke som et tykt lag, men dekker likevel små skavanker som rødhet og så videre. For min del kunne den vært litt tynnere i konsistensen, og duften kunne gjerne vært litt mer behagelig (tror ikke den er parfymerte, men har en litt kjemisk lukt som er noe forstyrrende). Jeg bruker den når jeg går for et veldig naturlig utseende og mest vil justere ujevn hudtone. Den fungerer ganske bra uten pudder hvis man ønsker mye glød, men den holder så klart bedre med et setting-pudder. #lykoreview1 produkt i posten Prisverdig og smidig produkt728 visninger - Innlegget ble opprettet 7 månederVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Behagelig og dufter fantastisk!
Føles behagelig på huden, men det er mest duften jeg er ute etter! Vil man bare dufte litt subtilt godt en kveld, så holder det å smøre inn armer og ben med dette og hoppe over parfymen. Holder lenge til tross for liten flaske. #lykoreview1 produkt i posten Behagelig og dufter fantastisk!1137 visninger - Innlegget ble opprettet 7 månederVurdering: 4 av 5
Behagelig
Behagelig produkt og prisen er bra. Jeg har ikke noe klage direkte, men kanskje at den ikke er så drøy som mange andre leppe masker. #lykoreview1 produkt i posten Behagelig247 visninger - Innlegget ble opprettet 7 månederVurdering: 3 av 5Verifisert kjøper
Helt greit, men klissete
Fukterer ganske bra og ser fin ut på leppene. Men et veldig klissete produkt. Et mareritt på en vindfull dag. :) Men ser bra ut innendørs. Fungerer også bra å tørke av etter en halvtime og beholde litt fuktig følelse på leppene. #lykoreview1 produkt i posten Helt greit, men klissete663 visninger- Kommentaren lades 6 månederEr ikke leppe masker ment å brukes over natten? Eller som høyest hudforberedelse en stund før man bruker andre produkter?1 liker
- Innlegget ble opprettet 7 månederVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Veldig irriterende
Har prøvd denne to ganger nå og er skuffet over resultatet. Har aldri reagert negativt på noe produkt før, og jeg er en hudpleiejunkie... Men fikk en skikkelig reaksjon første gang - brennende øyne som var sensitive og røde i to dager etterpå. Trodde jeg hadde vært uforsiktig, leste om tips for sikker påføring (å lukke øynene og la serumet tørke i 2 minutter), så jeg prøvde det igjen etter en uke. Fikk samme forferdelige reaksjon. Nå ville jeg vært ganske dum hvis jeg testet det igjen, ikke sant? Men det føles jo forferdelig å kaste et så dyrt produkt, så spørsmålet er om det kan gi øyenbrynene litt mer volum? Jeg må prøve og se. Men kan dessverre ikke anbefale dette til påføring rundt øynene. Som sammenligning kan jeg si at jeg har testet Xlash sensitive serum som ikke irriterte øynene mine i det hele tatt. Men det ga heller ingen resultater, så jeg anbefaler ikke det serumet heller. #lykoreview1 produkt i posten Veldig irriterende3059 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 7 månederHei Ania 💛 Åh nei, for en uflaks at produktet ikke passet og ga reaksjon 🙈🤎 Vi vil gjerne se nærmere på dette for å hjelpe deg videre på best mulig måte 🤍 Kan du sende inn anmeldelsen din sammen med ordrenummeret ditt til fraga@lyko.com, så skal vi se nærmere på dette 💌 Ha en flott dag! 💛
- Innlegget ble opprettet 8 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Superbra produkt!
Veldig bra primer som virkelig holder øyenskyggen på plass hele dagen fra 07:00 til 22:00. Minst like bra som Urban Decay, men prisen er så mye bedre. Tommel opp! #lykoreview1 produkt i posten Superbra produkt!135 visninger - Innlegget ble opprettet 8 månederVurdering: 1 av 5Verifisert kjøper
Gjør ikke jobben sin
En virkelig dårlig primer dessverre. Jeg kastet den etter 3 forsøk da den ikke gjorde noen forskjell i det hele tatt. Jeg bruker gode høykvalitets øyenskygger, så jeg vil gjerne ha ekstra støtte for å holde dem fine hele dagen. Dessverre skuffet! #lykoreview1 produkt i posten Gjør ikke jobben sin485 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 8 månederHei Ania! 😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine opplevelser, selv om det ikke helt ble en fulltreffer denne gangen 🧡 Jeg krysser fingrene for at du har en favoritt du kan falle tilbake på, og skulle du ønske tips til en annen, hjelper vi deg gjerne - vi er bare en e-post eller en samtale unna 📧📞 Ta vare på deg selv og ha en riktig fin dag! 🌻