Anneli

  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Dessverre

    Volum ja 👍 Men dessverre fungerer den ikke i det hele tatt på mitt typisk skandinaviske hår. Blir fettete hvis det kommer det minste produkt i lengdene. Vanskelig med mousse å bare få det i hodebunnen 🥺
    1 produkt i posten Dessverre
    65 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uke
      Hejsan Anneli 👋😊 Takk for at du deler din opplevelse 💗 Så hyggelig å høre at du opplevde mer volum! Samtidig er det selvfølgelig synd at produktet ikke fungerte optimalt for håret ditt. Fint og skandinavisk hår kan noen ganger lett bli tyngre hvis det kommer for mye produkt i lengdene. Et tips kan være å påføre moussen i hendene først og deretter jobbe den inn direkte ved røttene i mindre seksjoner for å minimere at produktet havner i lengdene. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale 🌸
  • Innlegget ble opprettet 9 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Super shampoo

    Beste shampoo for mitt typiske skandinaviske hår, sammen med Zenze balsam nr. 11. Super fornøyd! Jeg har fine tynne hårstrå, fet hodebunn og tørre tupper.
    1 produkt i posten Super shampoo
    250 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 år
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Best.

    Håret føles veldig rent, det er ingenting som gjør jobben så bra som dette. Alle gule, gyldne toner forsvinner uten å tørke ut håret, jeg elsker det bare.
    1 produkt i posten Best.
    2742 visninger