Asgo

  • Innlegget ble opprettet 2 Ă„r
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Sterk lukt

    Denne har en utrolig sterk og vond lukt
    1 produkt i posten Sterk lukt
    325 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 Ă„r
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Utbrudd

    Denne tettet igjen porene mine og ga meg masse utbrudd😰 aldri opplevd med oljerens tidligere. Fikk mange smĂ„ lukkede hvite hudormer rundt i ansiktet og betente kviser.
    1 produkt i posten Utbrudd
    133 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r

    Gravide

    Kan denne brukes av gravide?
    1 produkt i posten Gravide
    836 visninger
    • Brukerens rolle: Tidligere ansatt.Kommentaren lades 3 Ă„r
      HeiHei đŸ‘‹đŸŒ Under graviditet er det generelle rĂ„det Ă„ ikke bruke produkter som inneholder retinol (A-vitamin). Det anbefales i hovedsak ogsĂ„ Ă„ unngĂ„ aktive ingredienser som f.eks syrer. Da dette produktet inneholder mandelsyre, sĂ„ vil jeg anbefale Ă„ benytte deg av feks Hydractil Rensen, i og med at huden er eksta sensitiv under graviditet og amming. Man bĂžr ogsĂ„ passe pĂ„ at man bruker UV-beskyttelse hver dag, da pigmenteringer har lettere for Ă„ fremtre under denne perioden. Dette kan vĂŠre vanskelig Ă„ behandle i ettertid, dersom man ikke er flink til Ă„ beskytte huden. Det viktigste under graviditet er Ă„ bruke milde produkter som fukter og beskytter huden đŸ€ČđŸŒ Ønsker deg en fin dag videre og en nydelig uke ✹
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r

    Gravid

    Kan denne brukes av gravide?
    1 produkt i posten Gravid
    639 visninger
    • Brukerens rolle: Tidligere ansatt.Kommentaren lades 3 Ă„r
      Heihei đŸ‘‹đŸŒ Dette produktet er trygt Ă„ benytte under amming, men ikke under selve graviditeten. Under graviditet og amming er huden din under hormonelle pĂ„kjennelser, og med dette kan huden forandresđŸ€°đŸŒ Under graviditet er det generelle rĂ„det Ă„ ikke bruke produkter som inneholder retinol (A-vitamin). Man skal ogsĂ„ unngĂ„ aktive ingredienser som f.eks syrer. Siden huden er eksta sensitiv under graviditet og amming, bĂžr man passe pĂ„ at man bruker UV-beskyttelse hver dag, da pigmenteringer har lettere for Ă„ fremtre under denne perioden. Dette kan vĂŠre vanskelig Ă„ behandle i ettertid, dersom man ikke er flink til Ă„ beskytte huden. Det viktigste under graviditet er Ă„ bruke milde produkter som fukter og beskytter huden. Her vil jeg anbefale deg Ă„ eventuellt sjekke ut dette serumet fra Elixir Cosmeceuticals, da det jobber pĂ„ samme omrĂ„der som Dermalogica Clearing Booster. Niactil 4% er trygg Ă„ bruke under graviditet! lyko.com/no/elixir-cosmeceuticals/elixir-cosmeceuticals-niactil-4---30ml Ønsker deg en fin dag videre og en nydelig uke đŸ„°
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 3 av 5

    Meh..

    Denne brukte jeg i 5-6 uker i strekk, men hodebunnen min reagerte dessverre pÄ sjampoen, noe jeg aldri har opplevd fÞr. Jeg fikk sÄr i hodebunnen og den kjentes Þm og vond. Jeg pleier Ä fÄ fett hÄr 2 dager etter vask og det fikk jeg med denne ogsÄ. Det positive er at denne sjampoen lukter helt fantastisk godt! Veldig feminin og floral. HÄret blir veldig glansfult etter vask.
    1 produkt i posten Meh..
    883 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 3 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Luksus-pris

    Oljen gjÞr nok ikke sÄ mye med hÄret. Den har en mild og behagelig duft som forsvinner raskt. Den ligger ikke som et lag utenpÄ hÄrstrÄene, men trekker ordentlig inn. FÞler likevel ikke at den utgjÞr sÄ stor forskjell pÄ vinter-tÞrre tupper. Ville ikke kjÞpt igjen til den prisen. Ville heller kjÞpt kuren og droppet leave in. Not worth it.
    1 produkt i posten Luksus-pris
    482 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjĂžper

    WOW

    Endelig funnet drÞmme sjampo og balsam! Lukter godt, hÄret blir super mykt og glansfult, og det varer! Fukter hÄret veldig godt, men hÄret er lett og vektlÞst likevel. Utrolig imponert!
    1 produkt i posten WOW
    876 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjĂžper

    WOW

    Endelig funnet drÞmme sjampo og balsam! Lukter godt, hÄret blir super mykt og glansfult, og det varer! Fukter hÄret veldig godt, men hÄret er lett og vektlÞst likevel. Utrolig imponert!
    1 produkt i posten WOW
    2233 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
    Vurdering: 3 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Litt overvurdert?

    KjÞpte denne etter utelukkende positive anmeldelser her og mÄ si jeg ikke syns den var verdt det. Jeg tok meg selv i Ä heller bruke Batiste enn denne da jeg fÄr en mer nyvasket hÄr feeling av den. Med denne fra KÚrastase ble hÄret litt "tacky" som nÄr man har tatt overdrevent mye texsturspray, selvom jeg bare brukte litt. PrÞvde Ä holde flasken lengre vekke fra hodebunnen for Ä se om det hjalp, men det gjorde det ikke. MÄ si den skuffet og det ikke blir noe gjenkjÞp. Lukter godt, da!
    1 produkt i posten Litt overvurdert?
    1423 visninger