Asgo
- Innlegget ble opprettet 2 ÄrVurdering: 1 av 5Verifisert kjÞper
Sterk lukt
Denne har en utrolig sterk og vond lukt1 produkt i posten Sterk lukt325 visninger - Innlegget ble opprettet 2 ÄrVurdering: 2 av 5Verifisert kjÞper
Utbrudd
Denne tettet igjen porene mine og ga meg masse utbruddđ° aldri opplevd med oljerens tidligere. Fikk mange smĂ„ lukkede hvite hudormer rundt i ansiktet og betente kviser.1 produkt i posten Utbrudd133 visninger - Innlegget ble opprettet 3 Ă„r
Gravide
Kan denne brukes av gravide?1 produkt i posten Gravide836 visninger- Brukerens rolle: Tidligere ansatt.Kommentaren lades 3 Ă„rHeiHei đđŒ Under graviditet er det generelle rĂ„det Ă„ ikke bruke produkter som inneholder retinol (A-vitamin). Det anbefales i hovedsak ogsĂ„ Ă„ unngĂ„ aktive ingredienser som f.eks syrer. Da dette produktet inneholder mandelsyre, sĂ„ vil jeg anbefale Ă„ benytte deg av feks Hydractil Rensen, i og med at huden er eksta sensitiv under graviditet og amming. Man bĂžr ogsĂ„ passe pĂ„ at man bruker UV-beskyttelse hver dag, da pigmenteringer har lettere for Ă„ fremtre under denne perioden. Dette kan vĂŠre vanskelig Ă„ behandle i ettertid, dersom man ikke er flink til Ă„ beskytte huden. Det viktigste under graviditet er Ă„ bruke milde produkter som fukter og beskytter huden đ€ČđŒ Ănsker deg en fin dag videre og en nydelig uke âš
- Innlegget ble opprettet 3 Är
Gravid
Kan denne brukes av gravide?1 produkt i posten Gravid639 visninger- Brukerens rolle: Tidligere ansatt.Kommentaren lades 3 Ă„rHeihei đđŒ Dette produktet er trygt Ă„ benytte under amming, men ikke under selve graviditeten. Under graviditet og amming er huden din under hormonelle pĂ„kjennelser, og med dette kan huden forandresđ€°đŒ Under graviditet er det generelle rĂ„det Ă„ ikke bruke produkter som inneholder retinol (A-vitamin). Man skal ogsĂ„ unngĂ„ aktive ingredienser som f.eks syrer. Siden huden er eksta sensitiv under graviditet og amming, bĂžr man passe pĂ„ at man bruker UV-beskyttelse hver dag, da pigmenteringer har lettere for Ă„ fremtre under denne perioden. Dette kan vĂŠre vanskelig Ă„ behandle i ettertid, dersom man ikke er flink til Ă„ beskytte huden. Det viktigste under graviditet er Ă„ bruke milde produkter som fukter og beskytter huden. Her vil jeg anbefale deg Ă„ eventuellt sjekke ut dette serumet fra Elixir Cosmeceuticals, da det jobber pĂ„ samme omrĂ„der som Dermalogica Clearing Booster. Niactil 4% er trygg Ă„ bruke under graviditet! lyko.com/no/elixir-cosmeceuticals/elixir-cosmeceuticals-niactil-4---30ml Ănsker deg en fin dag videre og en nydelig uke đ„°
- Innlegget ble opprettet 3 ÄrVurdering: 3 av 5
Meh..
Denne brukte jeg i 5-6 uker i strekk, men hodebunnen min reagerte dessverre pÄ sjampoen, noe jeg aldri har opplevd fÞr. Jeg fikk sÄr i hodebunnen og den kjentes Þm og vond. Jeg pleier Ä fÄ fett hÄr 2 dager etter vask og det fikk jeg med denne ogsÄ. Det positive er at denne sjampoen lukter helt fantastisk godt! Veldig feminin og floral. HÄret blir veldig glansfult etter vask.1 produkt i posten Meh..883 visninger - Innlegget ble opprettet 3 ÄrVurdering: 3 av 5Verifisert kjÞper
Luksus-pris
Oljen gjÞr nok ikke sÄ mye med hÄret. Den har en mild og behagelig duft som forsvinner raskt. Den ligger ikke som et lag utenpÄ hÄrstrÄene, men trekker ordentlig inn. FÞler likevel ikke at den utgjÞr sÄ stor forskjell pÄ vinter-tÞrre tupper. Ville ikke kjÞpt igjen til den prisen. Ville heller kjÞpt kuren og droppet leave in. Not worth it.1 produkt i posten Luksus-pris482 visninger - Innlegget ble opprettet 3 ÄrVurdering: 5 av 5Verifisert kjÞper
WOW
Endelig funnet drÞmme sjampo og balsam! Lukter godt, hÄret blir super mykt og glansfult, og det varer! Fukter hÄret veldig godt, men hÄret er lett og vektlÞst likevel. Utrolig imponert!1 produkt i posten WOW876 visninger - Innlegget ble opprettet 3 ÄrVurdering: 5 av 5Verifisert kjÞper
WOW
Endelig funnet drÞmme sjampo og balsam! Lukter godt, hÄret blir super mykt og glansfult, og det varer! Fukter hÄret veldig godt, men hÄret er lett og vektlÞst likevel. Utrolig imponert!1 produkt i posten WOW2233 visninger - Innlegget ble opprettet 3 ÄrVurdering: 3 av 5Verifisert kjÞper
Litt overvurdert?
KjÞpte denne etter utelukkende positive anmeldelser her og mÄ si jeg ikke syns den var verdt det. Jeg tok meg selv i Ä heller bruke Batiste enn denne da jeg fÄr en mer nyvasket hÄr feeling av den. Med denne fra KÚrastase ble hÄret litt "tacky" som nÄr man har tatt overdrevent mye texsturspray, selvom jeg bare brukte litt. PrÞvde Ä holde flasken lengre vekke fra hodebunnen for Ä se om det hjalp, men det gjorde det ikke. MÄ si den skuffet og det ikke blir noe gjenkjÞp. Lukter godt, da!1 produkt i posten Litt overvurdert?1423 visninger