Camilla

  • Innlegget ble opprettet 1 uke

    REDKEN ACIDIC BONDING 24/7

    I tørt eller vått hår?
    1 produkt i posten REDKEN ACIDIC BONDING 24/7
    100 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 uke
      Hei Camilla 👋 Man kan bruke den i både håndkletørket og tørt hår 🤍 For best effekt anbefaler jeg å påføre den i håndkletørket (fuktig) hår i lengder og tupper som leave-in. Vil du bruke den i tørt hår, vil jeg anbefale å bruke en liten mengde for å unngå at håret føles tungt 🥰 Ha det bra!