Delia
- Innlegget ble opprettet 1 Är
HĂžy pris...
Hei đ Dette smykket var fint, men lurer pĂ„ hva som gjĂžr at det er sĂ„ dyrt. Er denne halskjeden i ekte gull og ekte perler? Eller betaler man for merket, sĂ„ Ă„ si? Og er det noe form for garanti, om for. eks. lĂ„sen gĂ„r i stykker eller perlene detter ut etter kort tid? Hilsen Delia đđș1 produkt i posten HĂžy pris... - Innlegget ble opprettet 2 Ă„rVurdering: 5 av 5Verifisert kjĂžper
God duft og fin eksfoliering
Denne lukter godt, ikke syntetisk, og har god eksfolierings effekt pÄ huden! Kan med fordel ogsÄ brukes til vask av sminkekost og beauty blender.1 produkt i posten God duft og fin eksfoliering46 visninger - Innlegget ble opprettet 2 ÄrVurdering: 5 av 5Verifisert kjÞper
Gode produkter
Eg kjĂžpte denne pĂ„ tilbud, for litt over 1000 kr. Syns den vanlige prisen er litt stiv, sĂ„ vurderer Ă„ kjĂžpe kun enkelte produkter (nĂ„r det er behov). Vurderer ogsĂ„ Ă„ kjĂžpe baby produkter fra samme merke. Har kun brukt to produkter sĂ„ langt, men de er gode. De er faktisk parfymefrie, og lukter heller ikke rart, som det kan hende med andre produkter uten tilsatt parfyme. Silky Essential brukte eg som hĂ„ndkrem, da eg trengte en parfymefri krem pga kvalmen. Den fungerte bra pĂ„ hĂžsten, men det var ikke nok pĂ„ vinteren. Love lines har eg akkurat begynt Ă„ bruke. Den er deilig! Ikke for tykk i konsistens, men samtidig utrolig pleiende. Perfekt til en voksende mage og kropp! Gleder meg til Ă„ bruke sheet maskene til mage đ„°1 produkt i posten Gode produkter373 visninger - Innlegget ble opprettet 2 Ă„r
Fargen Peacock
Hei! Kommer denne i fargen Peacock pĂ„ lager snart? Har lyst Ă„ kjĂžpe det som gave, og denne fargen hadde vĂŠrt perfekt đ«¶1 produkt i posten Fargen Peacock204 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 2 Ă„rHeisann Delia đ Vi har dessverre ingen estimert dato for nĂ„r denne vil vĂŠre tilbake, men trykker du "overvĂ„ke" fĂ„r du mail sĂ„ fort den er tilgjengelig đ Ănsker deg en fin dag!
- Innlegget ble opprettet 2 ÄrVurdering: 5 av 5
Manucurist Violeta đđ
Veldig fin farge, som ble perfekt med to lag! Lett Ă„ jobbe med, og ser ut som det har god holdbarhet ogsĂ„, ihvertfall for en vanlig lakk. Bildene er tatt pĂ„ slutten av dag 3, med Seche Vite top coat pĂ„fĂžrt dag 2. Kun litt slitasje pĂ„ langefingeren, nesten ikke synlig. Gleder meg til Ă„ prĂžve flere farger! Anbefales hvis du vil bruke neglelakk uten farlige kjemikalier đđ1 produkt i posten Manucurist Violeta đđ5303 visninger - Innlegget ble opprettet 2 Ă„rVurdering: 5 av 5Verifisert kjĂžper
Koselig hĂžst stemning đ
Lukter deilig, og brenner jevnt og fint. Perfekt til Ă„ skape den beste hĂžst stemningen hjemme đĄđ«đ #LYKOREVIEW1 produkt i posten Koselig hĂžst stemning đ6316 visninger - Innlegget ble opprettet 3 Ă„rVurdering: 5 av 5
Veldig bra merke đ
Butter London er min favoritt til negler! Den er fri for: formaldehyde, toluene og dbt. Den holder lenge pĂ„ neglene, og er behagelig Ă„ pĂ„fĂžre.1 produkt i posten Veldig bra merke đ666 visninger - Innlegget ble opprettet 3 Ă„rKlar for den store fĂžr Juls rengjĂžringen đ§ââïž og gleder meg til Ă„ prĂžve gua sha og produkter fra Apivita, Elf, Catrice og Essence for fĂžrste gang đ #moneyback453 visninger
- Innlegget ble opprettet 3 ÄrVurdering: 5 av 5Verifisert kjÞper
Bra og hygienisk produkt :)
Denne concealer fungerer som det skal, og er spesielt bra fordi den har centella asiatica, som er bra for huden min, sÄ eg pleier ogsÄ Ä blande det inn med forskjellige CC-krem og foundation. Et lite tips til de som er misfornÞyd med pumpen: det gÄr an Ä ikke trykke helt ned, sÄ fÄr man mindre produkt om gangen ;) Eg liker egentlig at den har pumpe, fordi det er sÄ mye mer hygienisk enn en vanlig concealer! Og gjÞr det ogsÄ mulig Ä dele produktet med venner og familie!1 produkt i posten Bra og hygienisk produkt :)1537 visninger - Innlegget ble opprettet 3 Är
Brun i farge?
Hei! Er denne mascaraen brun i fargen?1 produkt i posten Brun i farge?