Line

  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Bra Loveables, men ubrukelig toalettmappe

    Veldig bra boks, kommer til å bruke det meste. Toalettmappen var dessverre tungvinn pga den store sløyfen, så blir nok ikke brukt. Tungvint å måtte fiske ut hvert produkt. Varmebeskyttende føler jeg kommer i nesten hver boks og jeg gidder nesten aldri å føne håret mitt, så mulig den blir gitt bort. Men glad vi ikke fikk tørrsjampo denne gangen 😊 Tre leppeprodukter var litt mye, hadde holdt med to. Men spent på leppemasken. Ville heller hatt en nøytral øyenskygge i stedet for lipglossen eller leppestiften. Skulle også ønske leppestiften var litt lysere, den er litt mørk for min smak, men skal testes. Neglestickers og lampe er jeg usikker på, men skal teste det også. Gleder meg veldig til å teste den nye utgaven av Niactil, håper den er like bra som den gamle. Skuffende at Truly har jukset med ingrediensene på oljen siden jeg var så spent på den. Så får se hva jeg gjør med den. I motsetning til flere andre ble jeg glad for 2 øyemasker siden jeg ELSKER dem. Tar heller det enn 3-4 stylingprodukter til hår i samme boksen. Isadora mascara er aldri feil. Alt i alt en kjempebra lovables. Syns prisen var bra også, er kjedelig å betale 600-800 kr om man ikke får brukt alt og det er jo sjelden alt passer alle. Gratulerer med dagen, beste Lyko! 🥳 #lykoreview
    1 produkt i posten Bra Loveables, men ubrukelig toalettmappe
    797 visninger
  • Innlegget ble opprettet 3 uker

    Vært utsolgt lenge

    Når kommer denne på lager igjen? Har overvåket den en evighet, føles det som. Er den beste rensen for sminkesvamper etter at makeup store sin forsvant. Eneste som kan måle seg med den. Foretrekker fast såpe på svamper og flytende på koster.
    1 produkt i posten Vært utsolgt lenge
    17 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 3 uker
      Hei Line 😊 Jeg kan se at produktet er bestilt, så forhåpentligvis tar det ikke altfor lang tid! Følg med på det, så får du en e-post når det er tilgjengelig for kjøp 💌 Ha det bra 🤍
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Beste pudderet!

    Fantastisk pudder som jeg har gått igjennom snart to krukker av. Jeg er i 40-årene og mye pudder blir tørt på meg, selv om jeg har kombinert hud. Dette matter fint ned uten å se tørt ut. Har mange dyre pudder, men er dette jeg bruker helt klart mest. Håper Essence aldri slutter å produsere det!
    1 produkt i posten Beste pudderet!
    404 visninger
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Stort sett veldig bra

    Veldig bra boks, men Milk primeren var bare halvfull. Veldig dumt siden jeg hadde tenkt å gi bort denne i gave, men jeg vil jo ikke gi bort noe som ser brukt ut… Har kjøpt primeren i denne størrelsen før og den var helt full… Den lille Ole Henriksen-kremen var gått ut på dato. Produsert i mai 2022, så gikk ut i mai 2025. Synd da det er min favoritt-dagkrem, men bra det bare var en tester. De andre tingene som jeg fikk sjekket hadde ok dato. Bortsett fra dette, en av de beste loveables noensinne!
    1 produkt i posten Stort sett veldig bra
    1974 visninger
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 3 av 5

    Ikke forseglet

    Fikk denne i posten denne uken, men den var ikke forseglet med så mye som en teipbit en gang, noe jeg syns var litt rart 🤔 Andre ting fra Nyx jeg har kjøpt (noe som er mange produkter) har alltid pleid å være forseglet. Jeg tok av lokket for å se og det var en dråpe foundation på tuten, altså det så ut som den hadde vært åpnet og prøvd. Har ikke turt å teste den pga det, men fargen (fair) ser mye lysere ut enn på bildet og veldig rosa. Den skal jo være nøytral? Kanskje jeg må kjøpe en med varm undertone en gang og håpe den ikke er for gul igjen. Litt redd jeg ikke får brukt denne siden den ikke var forseglet og fargen ser for lys ut ut i fra både flasken og dråpen som var på tuten.
    1 produkt i posten Ikke forseglet
    79 visninger
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 3 av 5

    Bra brynpenn men…

    Brynpennen i seg selv er veldig bra og lett å bruke, men fargen taupe er absolutt ikke taupe. Altfor varm, jeg ville kalt den warm blonde eller noe. Vet ikke om min er feilmerket eller noe, for på bildet ser den ordentlig taupe ut. Jeg prøvde å legge en kald bryngel over, da ble i hvert fall fargen litt mer riktig.
    1 produkt i posten Bra brynpenn men…
    557 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 måneder
    Vurdering: 4 av 5

    Mild, men effektiv rens

    Veldig god rens, både mild og effektiv på en gang. Jeg skal innrømme at jeg likte forgjengeren bedre og håper den kommer tilbake en gang, men er veldig god denne og. Lukter litt spesielt av agurk, men ingen sterk eller plagsom duft.
    1 produkt i posten Mild, men effektiv rens
    369 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Skulle ønske denne kom tilbake

    Beste rensesåpen til børster og svamper noensinne! Så trist at denne er borte, men håper dere kan begynne å produsere den igjen en gang 🙏 Har nylig kjøpt Elfs variant, men den er ikke like bra. Svampene mine blir ikke ordentlig rene. Av make up store sin variant ble de helt gullende rene og så helt nye ut.
    1 produkt i posten Skulle ønske denne kom tilbake
    25 visninger
  • Innlegget ble opprettet 7 måneder
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Liten effekt

    Dessverre liten effekt på meg. Den gir litt fukt, men holder ikke på sminken. Fikk også noen småkviser av den. Lukter ganske mye også, så anbefales ikke om man er følsom mot duft. Skal man ha en billig dupe på milk hydra grip er Nyx plump right back et bedre valg. Catrice sin blå i tube er også ganske bra. Har også kjøpt elf sin dupe, men ikke testet den enda.
    1 produkt i posten Liten effekt
    843 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 7 måneder
      Hei Line🥰 Tusen takk for at du deler erfaringen din så detaljert 😊 Det er veldig nyttig for andre som vurderer produktet. Det høres ut som denne ikke helt ga ønsket effekt for deg når det gjelder å holde sminken og at du reagerte på duften, og vi setter pris på at du deler det. Det er også supert at du nevner noen gode alternativer som Nyx Plump Right Back og Catrice sin blå tube – slike tips hjelper andre med å finne produkter som passer deres behov🙌
  • Innlegget ble opprettet 7 måneder

    Skulle ønske den ble sendt til Norge også

    Hvorfor sendes ikke denne til Norge? Vi er mange i Norge som følger Margareta og begge hennes loveables har vært utrolig bra. Så synd vi i Norge ikke har sjansen til å få kjøpe den.
    1 produkt i posten Skulle ønske den ble sendt til Norge også
    2010 visninger
    • Kommentaren lades 7 måneder
      JA så det nå, di har endra det, den var her å i går, møkk
      2 liker