dyrholmt
- Innlegget ble opprettet 3 dagerVurdering: 3 av 5
Langvarig
Duften var dessverre ikke helt min smak, da jeg foretrekker mer rene og friske dufter. Jeg synes likevel at den holder overraskende lenge for en body mist, og jeg kunne fortsatt kjenne duften flere timer etter påføring. Hvis man liker søtere og mer fyldige dufter, vil den sikkert være et godt valg. Jeg deltar i et testpanel og har mottatt et gratis testprodukt.1 produkt i posten Langvarig606 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 5 av 5
Effektiv leave-in med flott resultat!
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment, og den har absolutt ikke skuffet. Den har en lett konsistens og er enkel å fordele i håndkletørt hår. Jeg merker med en gang at håret blir mykere, mer glansfullt og mindre krusete. Mine tupper ser også betydelig finere og mer velstelte ut, og håret føles generelt sterkere. Alt i alt en veldig god leave-in som jeg definitivt vil kjøpe igjen. Anmeldelsen er utført på vegne av Smartson – produktet er mottatt gratis som testpilot.1 produkt i posten Effektiv leave-in med flott resultat!417 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 3 av 5
Fin sjampo
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Shampoo og ble positivt overrasket. Den har en kremet konsistens, skummer passe og føles ikke uttørkende. Etter vask er håret mitt rent, men fortsatt mykt – noe som ellers kan være vanskelig å finne i en reparerende sjampo. Jeg opplever mindre frizz Testet via Smartson – mottatt gratis.1 produkt i posten Fin sjampo51 visninger - Innlegget ble opprettet 2 månederVurdering: 4 av 5
Virkelig god balsam!
Jeg har testet Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner i et par uker og er veldig fornøyd. Håret mitt kan være tørt og flokete, men denne gjør det mykt, glansfullt og lett å gre uten å tynge. Duften er mild og behagelig. Vil absolutt anbefale den! Testet via Smartson – mottatt gratis.1 produkt i posten Virkelig god balsam!37 visninger