Ebba Mattsson

  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Holder veldig bra

    Holder veldig fint, perfekt om du vil at sminken skal sitte hele skoledagen/jobbdagen og lukter veldig godt, elsker denne!!
    1 produkt i posten Holder veldig bra
    799 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 3 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Dufter fantastisk

    Lukter kjempegodt, den lukter virkelig vanilje! Men duften varer ikke sÄ lenge.
    1 produkt i posten Dufter fantastisk
    607 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Bra

    Dekker veldig fint, varer lenge fordi man bare trenger Ă„ ta veldig lite produkt for et godt resultat. Elsker at “bĂžrsten” pĂ„ applikatoren er stor 🌾🌾
    1 produkt i posten Bra
    594 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjĂžper

    Veldig bra

    Fungerer veldig bra!! Ser tydelig forskjell, spesielt pĂ„ tykkelsen pĂ„ hĂ„ret, men ogsĂ„ tydelig pĂ„ lengden. Hvis du vil ha tykkere, lengre hĂ„r, anbefaler jeg det sterkt! đŸŒžđŸ€—
    1 produkt i posten Veldig bra
    2493 visninger
  • Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjĂžper

    DÄrligst

    Fungerer ikke til Ä krÞlle med eller Ä rette med. Jeg har ganske naturlig rett hÄr, litt medium tykt, ikke tynt ikke tykt liksom, og den fungerer ikke engang for Ä fÄ hÄret mitt enda rettere! Fungerte absolutt ikke til Ä krÞlle med, det bare satt fast og resultatet ble veldig dÄrlig. Anbefaler absolutt ikke, det er bare bortkastede penger.
    1 produkt i posten DÄrligst
    166 visninger