Ebba Mattsson
- Innlegget ble opprettet 2 mÄnederVurdering: 5 av 5Verifisert kjÞper
Holder veldig bra
Holder veldig fint, perfekt om du vil at sminken skal sitte hele skoledagen/jobbdagen og lukter veldig godt, elsker denne!!1 produkt i posten Holder veldig bra799 visninger - Innlegget ble opprettet 2 mÄnederVurdering: 3 av 5Verifisert kjÞper
Dufter fantastisk
Lukter kjempegodt, den lukter virkelig vanilje! Men duften varer ikke sÄ lenge.1 produkt i posten Dufter fantastisk607 visninger - Innlegget ble opprettet 2 mÄnederVurdering: 4 av 5Verifisert kjÞper
Bra
Dekker veldig fint, varer lenge fordi man bare trenger Ă„ ta veldig lite produkt for et godt resultat. Elsker at âbĂžrstenâ pĂ„ applikatoren er stor đžđž1 produkt i posten Bra594 visninger - Innlegget ble opprettet 2 mĂ„nederVurdering: 5 av 5Verifisert kjĂžper
Veldig bra
Fungerer veldig bra!! Ser tydelig forskjell, spesielt pĂ„ tykkelsen pĂ„ hĂ„ret, men ogsĂ„ tydelig pĂ„ lengden. Hvis du vil ha tykkere, lengre hĂ„r, anbefaler jeg det sterkt! đžđ€1 produkt i posten Veldig bra2493 visninger - Innlegget ble opprettet 2 mĂ„nederVurdering: 1 av 5Verifisert kjĂžper
DÄrligst
Fungerer ikke til Ä krÞlle med eller Ä rette med. Jeg har ganske naturlig rett hÄr, litt medium tykt, ikke tynt ikke tykt liksom, og den fungerer ikke engang for Ä fÄ hÄret mitt enda rettere! Fungerte absolutt ikke til Ä krÞlle med, det bare satt fast og resultatet ble veldig dÄrlig. Anbefaler absolutt ikke, det er bare bortkastede penger.1 produkt i posten DÄrligst166 visninger