Elin
- Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 2 av 5Verifisert kjøper
Fin tone, men ikke blond
7.00 kan ikke regnes som mellomblond. Har lyst brunt hår og la i denne toningen, og resultatet ble veldig mørkt. Tonen er nøytral, men når den vaskes ut, blir det varmt. Den får lav karakter på grunn av misvisende navngivning.1 produkt i posten Fin tone, men ikke blond82 visninger- Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 ukeHei igjen Elin 😊 Varmefølelsen du opplever nå vil sannsynligvis mykne og slippe litt etter hvert som fargen vaskes ut. Samtidig er det bra å huske at håret naturlig består av varme pigmenter, så for å beholde en kald nyanse kreves det vanligvis kontinuerlig vedlikehold med for eksempel en fargekur 💙 Hvis du vil hjelpe fargen med å slippe raskere uten å tilføre mer pigment, kan du prøve 👉🏼lyko.com/sv/october-stockholm/october-stockholm-true-colour-true-colour-reboot-30-g Den er utviklet for å redusere uønskede fargepigmenter og kan være et godt alternativ når man ønsker å få bort en farge litt raskere 💫 Håper dette hjelper, og ha en riktig fin dag! 🌷