Beata Kaim
- Innlegget ble opprettet 1 ukeVurdering: 1 av 5
Katastrofe
Den verste foundationen i mitt liv. Dessverre lot jeg meg friste av influenceranmeldelser. Den påføres dårlig. Etterlater striper. Ansiktet ser mye eldre ut. Godt at jeg kjøpte den mindre versjonen, og jeg ville ikke angre på å kaste den. Det er til og med bortkastet plass i skuffen.1 produkt i posten Katastrofe144 visninger - Innlegget ble opprettet 5 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Spennende
Duft ikke å etterligne1 produkt i posten Spennende1098 visninger - Innlegget ble opprettet 5 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Fantastisk
Jeg anbefaler!1 produkt i posten Fantastisk1436 visninger