Emma

  • Innlegget ble opprettet 9 mĂ„neder

    Balsam etter?

    Hei! Skal man bruke balsam etter denne behandlingen? :)
    1 produkt i posten Balsam etter?
    1103 visninger
    • Brukerens rolle: FrisĂžr pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 9 mĂ„neder
      Hei Emma 😀 Ja, etter innpakningen anbefales det Ă„ bruke Nioxins balsam (det pĂ„fĂžres direkte pĂ„ hodebunnen og lengdene og er det siste trinnet i dusjrutinen). Selv om mange innpakninger lukker hĂ„rstrĂ„et, bĂžr Nioxins balsam ogsĂ„ pĂ„fĂžres i hodebunnen for Ă„ fremme sterkere hĂ„rvekst đŸ€ Ønsker deg en fin helg đŸ„°
      1 liker
  • Innlegget ble opprettet 1 Ă„r

    Tilbake pÄ lager?

    Kommer denne tilbake pĂ„ lager? Denne i fargen Ash blonde er min beste hĂ„rmaske noensinne, det finnes ingen som den đŸ„ș
    1 produkt i posten Tilbake pÄ lager?
    503 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hei Emma! â˜ș Jeg forstĂ„r, det ser ut til at det har blitt litt forvirring med informasjonen der. Jeg kan se i systemet vĂ„rt at produktet vil komme tilbake, men dessverre har jeg ikke noe eksakt dato akkurat nĂ„. Hvis du leter etter en erstatning, vil jeg virkelig anbefale Ă„ ta vĂ„r hĂ„rtest (som finnes i appen) som hjelper deg med Ă„ finne ut hva som passer til ditt hĂ„r! Trykk gjerne pĂ„ FØLG, sĂ„ fĂ„r du en e-post nĂ„r masken er tilbake pĂ„ lager! Alt godt 💛