Emma
- Innlegget ble opprettet 9 mÄneder
Balsam etter?
Hei! Skal man bruke balsam etter denne behandlingen? :)1 produkt i posten Balsam etter?1103 visninger- Brukerens rolle: FrisĂžr pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 9 mĂ„nederHei Emma đ Ja, etter innpakningen anbefales det Ă„ bruke Nioxins balsam (det pĂ„fĂžres direkte pĂ„ hodebunnen og lengdene og er det siste trinnet i dusjrutinen). Selv om mange innpakninger lukker hĂ„rstrĂ„et, bĂžr Nioxins balsam ogsĂ„ pĂ„fĂžres i hodebunnen for Ă„ fremme sterkere hĂ„rvekst đ€ Ănsker deg en fin helg đ„°1 liker
- Innlegget ble opprettet 1 Är
Tilbake pÄ lager?
Kommer denne tilbake pĂ„ lager? Denne i fargen Ash blonde er min beste hĂ„rmaske noensinne, det finnes ingen som den đ„ș1 produkt i posten Tilbake pĂ„ lager?503 visninger- Brukerens rolle: Kundeservice pĂ„ Lyko.Kommentaren lades 1 Ă„rHei Emma! âșïž Jeg forstĂ„r, det ser ut til at det har blitt litt forvirring med informasjonen der. Jeg kan se i systemet vĂ„rt at produktet vil komme tilbake, men dessverre har jeg ikke noe eksakt dato akkurat nĂ„. Hvis du leter etter en erstatning, vil jeg virkelig anbefale Ă„ ta vĂ„r hĂ„rtest (som finnes i appen) som hjelper deg med Ă„ finne ut hva som passer til ditt hĂ„r! Trykk gjerne pĂ„ FĂLG, sĂ„ fĂ„r du en e-post nĂ„r masken er tilbake pĂ„ lager! Alt godt đ