Avec

  • Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjøper

    Trio

    Har hatt denne trioen i så mange år da esken var svart. Nå har jeg kjøpt den igjen, men noe i formelen må ha endret seg i den hvite esken.. Den sitter ikke like godt som trioen i den svarte esken gjorde. I tillegg smuldrer den, midtfargen er heller ikke samme nyanse lenger. Så skuffet da det virkelig har vært en favoritt i så mange år.
    1 produkt i posten Trio
    29 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 uke
      Hei! 🤗 Takk for at du anmelder og deler din opplevelse, det setter vi virkelig pris på 🙌 Så synd at produktet ikke føltes som før. Hvis du mistenker at det er noe galt med det, siden formelen smuldret, er du velkommen til å registrere en reklamasjon via ordrehistorikken. På den måten kan vi se nærmere på akkurat ditt produkt 🔍❤ lyko.com/sv/mina-sidor/orderhistorik Ha det bra! ☀