Christina

  • Innlegget ble opprettet 2 uker
    Vurdering: 2 av 5
    Verifisert kjøper

    Sånn passe

    Merker ingen forskjell ved å bruke dette produktet
    1 produkt i posten Sånn passe
    4 visninger
    • Brukerens rolle: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 uke
      Hei Christina! 😊 Takk for din anmeldelse ✨ Så typisk at du ikke har merket noen forskjell med produktet ennå 🤍 Resultater fra leave-in-produkter kan variere avhengig av hårtype, tidligere rutine og hvor skadet eller tørt håret er. Hvis du ønsker tips til andre alternativer, hjelper vi deg gjerne, vi er bare en e-post eller en telefon unna 📧📞 Ønsker deg en riktig fin dag! 🌸
  • Innlegget ble opprettet 2 uker
    Vurdering: 1 av 5
    Verifisert kjøper

    Dårlig

    Veldig dårlig sjampo. Må vaske håret 3 ganger for å få det rent, og det føles fortsatt skittent. Balsamen er like dårlig.
    1 produkt i posten Dårlig
    66 visninger
    • Brukerens rolle: Kundeservice på Lyko.Kommentaren lades 1 uke
      Hei Christina! 🥰 Takk for at du deler din opplevelse 💗 Så synd at shampoo og balsam ikke fungerte for deg, og at du opplever at håret ikke føles rent til tross for flere vask. Hår og hodebunn kan reagere veldig forskjellig på produkter, og det virker ikke som om dette paret ble en perfekt match for håret ditt. Vi setter virkelig pris på tilbakemeldingen din! Hvis du vil, kan du gjerne kontakte kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å se om noe annet i vårt sortiment passer deg bedre. Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse ✨