Frida

Lyko Creator
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    1 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 4 av 5

    Glans og fukt med en luftig følelse

    Jeg har lenge ønsket å prøve denne sjampoen og behandlingen. Nå har jeg endelig prøvd dem, så her kommer min anmeldelse av denne herlige duoen! 🫧 Litt om håret mitt: Jeg har tidligere bleket hår med ganske tørre og skadede lengder. Samtidig har jeg fine hårstrå, men mange av dem, noe som gjør at reparerende produkter noen ganger kan føles for tunge. Mitt førsteinntrykk var at sjampoen skummet veldig godt, og at produktene var veldig drøye! Behandlingen er tykk i konsistensen, men likevel lett å fordele gjennom håret. Jeg lot den sitte litt lenger, cirka 20 minutter, og merket allerede da jeg skylte den ut at håret føltes mykere. Etter føning og styling føltes lengdene fuktige, myke og føyelige. Også hodebunnen føltes luftig og frisk, noe jeg virkelig likte ☁️ Det eneste lille minuset for meg er at serien ikke har noen direkte duft. Jeg personlig liker når hårprodukter har litt mer duft, men det er selvfølgelig en smakssak. For den som er duftfølsom kan dette heller være et stort pluss 🤩
    1 produkt i posten Glans og fukt med en luftig følelse
    104 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    1 visninger