Hanne

  • Innlegget ble opprettet 3 uker
    Vurdering: 4 av 5
    Verifisert kjøper

    Nydelig farge, god fukt, holder en grei stund

    Min favoritt, synes den lett lilla tonen er helt nydelig - varm og elegant farge. Veldig behagelig på, skulle gjerne hatt enda drøyere holdbarhet men sånn er det. Er på 3. refill nå og har ingen planer om å endre merke eller farge.
    1 produkt i posten Nydelig farge, god fukt, holder en grei stund
    1247 visninger
  • Innlegget ble opprettet 1 måned
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Nydelig farge, holder lenge

    Veldig fornøyd
    1 produkt i posten Nydelig farge, holder lenge
    733 visninger
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 4 av 5

    Godt fornøyd med denne toneren, brukt i flere år

    Lett, frisk og god toner - liker den til blandingshuden min
    1 produkt i posten Godt fornøyd med denne toneren, brukt i flere år
    140 visninger
  • Innlegget ble opprettet 4 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Fantastisk produkt - skjønner ikke den lave gjsn ratingen !

    Jeg har brukt en del forskjellige renser over årene - og den beste er denne. Jeg har gjsn hud som kan bli litt tørr - jeg har prøvd andre oljebaserte rensekremer, men Precleanse er klart best. Mild, behagelig, effektiv, huden kjennes ren og ikke for uttørket ut. Den er litt dyr, men da er det jo bare å vente på en kampanje og stocke opp.
    1 produkt i posten Fantastisk produkt - skjønner ikke den lave gjsn ratingen !
    382 visninger
  • Innlegget ble opprettet 5 måneder
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Veldig fornøyd, kjøper igjen

    Godt leave-in produkt, håret oppfører seg bedre både med en gang og etter at det er blitt tørt
    1 produkt i posten Veldig fornøyd, kjøper igjen
    1278 visninger