Hanne
- Innlegget ble opprettet 3 ukerVurdering: 4 av 5Verifisert kjøper
Nydelig farge, god fukt, holder en grei stund
Min favoritt, synes den lett lilla tonen er helt nydelig - varm og elegant farge. Veldig behagelig på, skulle gjerne hatt enda drøyere holdbarhet men sånn er det. Er på 3. refill nå og har ingen planer om å endre merke eller farge.1 produkt i posten Nydelig farge, god fukt, holder en grei stund1247 visninger - Innlegget ble opprettet 1 månedVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Nydelig farge, holder lenge
Veldig fornøyd1 produkt i posten Nydelig farge, holder lenge733 visninger - Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 4 av 5
Godt fornøyd med denne toneren, brukt i flere år
Lett, frisk og god toner - liker den til blandingshuden min1 produkt i posten Godt fornøyd med denne toneren, brukt i flere år140 visninger - Innlegget ble opprettet 4 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Fantastisk produkt - skjønner ikke den lave gjsn ratingen !
Jeg har brukt en del forskjellige renser over årene - og den beste er denne. Jeg har gjsn hud som kan bli litt tørr - jeg har prøvd andre oljebaserte rensekremer, men Precleanse er klart best. Mild, behagelig, effektiv, huden kjennes ren og ikke for uttørket ut. Den er litt dyr, men da er det jo bare å vente på en kampanje og stocke opp.1 produkt i posten Fantastisk produkt - skjønner ikke den lave gjsn ratingen !382 visninger - Innlegget ble opprettet 5 månederVurdering: 5 av 5Verifisert kjøper
Veldig fornøyd, kjøper igjen
Godt leave-in produkt, håret oppfører seg bedre både med en gang og etter at det er blitt tørt1 produkt i posten Veldig fornøyd, kjøper igjen1278 visninger