• Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 2 mĂ„neder
    Vurdering: 5 av 5

    Men hvor bra!?

    Denne mascaraen her er helt klart over forventning. AltsĂ„ wow! Sykt bra mascara, og til den prisen. 39 kroner!!? Hvordan er det i det hele tatt mulig? Vanligvis foretrekker jeg ikke "klassiske" bĂžrster, men liker store gummibĂžrster. Men denne er overraskende enkel Ă„ pĂ„fĂžre. Skiller vippene godt og gir umiddelbart maksimal volum. Og volumet merker man allerede etter bare noen fĂ„ drag med mascaraen. Kan noen ganger smule litt, men da veldig lite. Tar av meg hatten for dette fantastiske produktet! SĂ„ hvis du vil ha en god mascara til budsjettpris, da har du den her. LĂžp og kjĂžp! ✚ #creatorgleeze
    1 produkt i posten Men hvor bra!?
    236 visninger