• Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Anbefaler

    En hårmaske jeg virkelig liker. Håret føles mykere og enda mer velpleid etter hvert bruk, og jeg merker at håret mitt ser sunnere ut. Den er spesielt fin når håret føles litt trøtt eller trenger litt ekstra. Jeg bruker den 1-2 ganger i uken ved behov! Er fornøyd, og vil si at det nesten er en fornøyd garanti ved å teste ut denne hårmasken #lykoreview #lyko #lykocreator #kerestase
    1 produkt i posten Anbefaler
    1109 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5

    10/10

    Jeg er veldig fornøyd med denne balsamen til Kerestase. Håret blir mykt, løser opp floker som gjør det mye lettere å gre gjennom håret. Jeg har litt tørre lengder og denne gir masse fukt. Lukter kjempe godt og anbefaler til deg som ønsker en god balsam #lykoreview #lykocreator #kerestase
    1 produkt i posten 10/10
    356 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5

    Passer meg perfekt

    Denne serien fra Kerestase passer håret mitt helt perfekt. Håret føles mykt og fuktig etter bruk uten å tynge ned håret. Jeg har slitt med litt tørre lengder, og denne hjelper meg å få nok fuktighet. Lukter også KJEMPE GODT. Ingenting dårlig å si, beste sjampoen jeg har prøvd #lykoreview #lykocreator #kerestase
    1 produkt i posten Passer meg perfekt
    299 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5

    Beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd altttt

    Et varmebesyttende produkt jeg er svært fornøyd med. Det er enkelt å fordele jevnt i håret, og det føles glatt og fint etter føning. Jeg liker at den gir ekstra pleie samtidig som den beskytter mot varmeverktøy #lykoreview #lykocreator #kerestase #lyko
    1 produkt i posten Beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd altttt
    300 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 uke
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Forelska i genesis serumet

    Et produkt jeg har blitt glad i å bruke. Det passer godt inn i hårpleierutinen min, og håret føles enda mer sterkere. Jeg slet masse med håravfall på grunn av sykdom og nå er håret mitt mye bedre. Det har også begynt å vokse ut mer hår på steder det ikke var noen hår❣️Jeg er på min 4 serum med genesis💗 Jeg syntes det er praktiskt at jeg kan bruke serumet i vått og håndkletørt hår😍 Eneste ulempen er at produktet er såpass dyrt hvis man skal bruke det jevnt. Et lite tips kan være å bruke det hver dag enten morgen eller kveld i 6 uker og deretter vedlikeholde 2-3 ganger i uken. Her er min rutine med genesis serum: 1 Bruker 4 doser ( til den svarte streken) 2 Fordeler serumet direkte i hårbunden ikke i lengdene 3 Så masserer jeg inn i ca 3 minutter 4 Og da er jeg ferdig ❣️ #lykoreview #lykocreator #kerestase #kerestasegenesis
    1 produkt i posten Forelska i genesis serumet
    1066 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 4 uker
    Vurdering: 5 av 5
    Verifisert kjøper

    Et must

    Første inntrykket var helt nydelig. Den lukter godt, gjør håret mykt, og håret på morningen er helt perfekt. Har slitt med å våkne opp med tørt/ frizz, men nå våkner jeg med et helt annet hår 😍 #lykoreview #lykocreator #kerestase #lyko
    1 produkt i posten Et must
    1617 visninger
  • Brukerens rolle: Lyko Creator.Innlegget ble opprettet 1 måned
    Vurdering: 5 av 5

    Litt skuffa først, men…

    Første inntrykk: Hadde ganske høye forventninger før jeg skulle kjøpe genesis sin shampo og balsam. Jeg har serumet og er kjempe fornøyd med den,men ble ikke slik med shampo og balsam. Den første gangen jeg prøvde ble håret mitt ganske flokete når jeg sto i dusjen. Jeg tenkte det kunne ta tid før håret mitt ble vandt med den, men etter jeg prøvde den i flere måneder er det ikke noe bedre med flokene. Håret ble også ganske tørt, og jeg byttet til Kerestase nutrive serien og er fornøyd med den! Etter en stund Er ikke alltid like lett å finne ut av hvilke hårprodukter man trenger. Liten opdatering på Kerestase sin serie genesis shampo og balsam så har den virkelig falt i smak hos meg. I start perioden hadde jeg litt tørt hår, så jeg fikk ikke den fukten jeg trengte. Da kjøpte jeg inn nutrive serien til Kerestase. Nå bytter jeg på disse to seriene på hva håret mitt trenger. Så første inntrykket var ikke riktig for hva jeg tenker den dag i dag. Ser forskjell på hår partier, og har også begynt å vokse ut nye hår. JEG ELSKER DEN!🌸🌸🌸 #lykoreview #lykocreator #kerestase
    1 produkt i posten Litt skuffa først, men…
    463 visninger